BobbyB = Epic Failquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
oja slinden00b, ik heb nu al 2 topics geen Hayden gepost. Volgende topic dus wel weer en niet mouwen.
Mijn oude straatquote:Op 23 februari 1981 besloot het gemeentebestuur de krakers te verwijderen, nadat de rechter hiervoor toestemming gegeven had. Hiertoe moest eerst een zitblokkade van duizenden sympathisanten bij de Bloemerstraat worden verwijderd - dit geschiedde door de ingeschakelde
quote:Met behulp van 200 ME-busjes, vijf tanks, een helikopter, een pantserwagen, veel traan- en braakgas en circa 2000 man, onder meer bestaande uit militairen, werden de krakers uit de door hen bezette panden verwijderd.
Wat heb je nou weer te zeiken?quote:
4ebebebebeebebequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:47 schreef GasTurbine het volgende:
4ebe = bezitster van tette.
Mag ik je aanraken?quote:
Sinds wanneer betast jij jongetjes? Omdat minderjarige meisjes niet meer happen?quote:
quote:
Nee. Jordeeh zei dat je een keer met hem uit moest gaan in Helmondquote:
quote:
Kheb ook geen zin meer, eigenlijk boeit het allemaal niet zoveel er is een semi leuk topic gekomen op de zondagavond.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef BobbyB het volgende:
Maar de grondlegger van de KLBSC is dus weg? Wel jammer hoor dat ie zich door zoiets uit het veld laat slaan.
Omdat ik:quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:54 schreef BobbyB het volgende:
Waarom helpt niemand mij hier: meisjes die op hun showfoto's op hyves, etc.moet ik weer alles alleen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |