quote:Op woensdag 3 september 2008 14:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zondag 7 september begint een nieuw seizoen.
Om 22:20 uur op NL 3.
En verder:quote:Zondag is het weer zover. Nieuwe afleveringen van Try Before You Die!!
In de eerste aflevering overwint Sander zijn allergrootse angst: hoogte. Hij gaat basejumpen. Katja doet naast iets heel spannends ook iets nuttigs: ze ruimt mijnen op in de Noordzee. En Steyn drinkt het lekkerste biertje ooit...
Who the f*ck is Steyn?quote:Op zondag 7 september 2008 16:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Met vanavond:
[..]
En verder:
- Sophie beklimt de Mont Blanc
- Nicolette zit in Texas, te jagen op tornado's
- Steyn wordt gedropt in de jungles van Peru
- Katja gaat los in een hotelkamer
- Filemon wordt opgeleid voor ninja
- Ruben fotografeert een playmate in Ibiza
- Dennis en Nicolette gaat bobsleeën
Er is dus een nieuwe bij, Steyn.
Ow, was al bang voor "Onder welke steen heb jij gelegen" opmerkingenquote:Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Steyn de Leeuwe, ik ken hem ook niet.
Nee hoor.quote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow, was al bang voor "Onder welke steen heb jij gelegen" opmerkingen
Hehe.quote:Op zondag 7 september 2008 16:21 schreef Tabloid het volgende:
Volgens zappen.blog was hij eerst betrokken bij de nieuwste show.
Maar dat keek toch niemand dus dan is het wel begrijpelijk dat niemand hem kent.
quote:Op zondag 7 september 2008 16:21 schreef Tabloid het volgende:
Volgens zappen.blog was hij eerst betrokken bij de nieuwste show.
Maar dat keek toch niemand dus dan is het wel begrijpelijk dat niemand hem kent.
Nee, maar voor iemand met hoogtevrees...quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O, dat was de echte basejump nog niet.
quote:
Dat dusquote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef BVO het volgende:
Die onderdaan komt als een sociaal zwakke over en Sander kan toch wel iets meer z'n best doen om zich in te leven....
Was erg mooi ja!quote:Op zondag 14 september 2008 22:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat tornado jagen is tof.
Zeker, zeer goed dat ze na 4 seizoenen de kracht niet verloren zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 22:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Was erg mooi ja!![]()
Voor de rest ook weer leuke aflevering!
Jammer genoeg was het Tornadojagen vanavond ook het enige echt toffe dat er tussen zat... Hoewel die bootrace op zich ook nog wel aardig was om te zien, maar verder niet bijzonder. Dat rocken in Japan en SM-gedeelte hadden ze van mij wel weg mogen laten...quote:
Nou ja, het tornadojagen zelf is gewoon tof...quote:Op maandag 15 september 2008 08:44 schreef Breakfast het volgende:
Tornado jagen tof? Welke Tornado man. Die muts zat allemaal van oeh en ah voor een paar regendruppels. Toen wat donkere wolken, en dat was het tornado jagen weer![]()
Dat was toch zo'n kort stukje wat je altijd aan het begin en einde van de aflevering ziet? Dan doen ze altijd zo'n korte stunt, en dat was die van Filemon in dat zwembad geloof ikquote:Op maandag 15 september 2008 15:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En waarom is het stukje dat Filemon in een vol zwembad is eruit gelaten?
Niet gezien.quote:Op maandag 15 september 2008 17:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n kort stukje wat je altijd aan het begin en einde van de aflevering ziet? Dan doen ze altijd zo'n korte stunt, en dat was die van Filemon in dat zwembad geloof ik
quote:Filemon en Sander tongzoenen elkaar, Sophie en Sander beklimmen de Mont Blanc, Nicolette doet mee aan een wedstrijd Cheese Rolling en Steyn verlaat een restaurant zonder te betalen.
Dit is al eens gebeurd toch?quote:Filemon en Sander tongzoenen elkaar
Katja en Sophiequote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dit is al eens gebeurd toch?
Maar dan met een TBYD'er een een onbekend iemand.
Hmm, bij TBYD geen idee, was wel bij Crazy88.quote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dit is al eens gebeurd toch?
Maar dan met een TBYD'er een een onbekend iemand.
Deden ze bij 6Pack ook een keer.quote:Op zondag 21 september 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
Uit eten zonder te betalen, dit gaat leuk worden.![]()
O, helemaal niet gezien.quote:Op zondag 21 september 2008 22:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Deden ze bij 6Pack ook een keer.
Who gives a fuck.quote:Op zondag 21 september 2008 22:46 schreef Quyxz_ het volgende:
ajoh ze moeten niet zo zeiken ik ben op 8000 meter geweest ofzo,
Op de Mont Blanc?quote:Op zondag 21 september 2008 22:46 schreef Quyxz_ het volgende:
ajoh ze moeten niet zo zeiken ik ben op 8000 meter geweest ofzo,
Inderdaad, had stiekem ook op TNT gehooptquote:Op maandag 22 september 2008 01:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op de Mont Blanc?
Voor 8000 meter zul je toch naar de Everest, K2 of Kanchenjunga o.i.d. moeten.(in ieder geval Nepal)
Verder wel aardige uitzending, alleen dat pakketje van Dennis viel een beetje tegen... Was leuker geweest als hij gewoon met overlevingspakket en al via TNT verstuurd zou zijn. Ben benieuwd hoe ver het pakket dan was gekomen, aangezien levende dingen volgens mij niet verzonden mogen worden.
Ik weet anders ook niet veel meer te verzinnen hoorquote:Op maandag 22 september 2008 10:02 schreef marcodej het volgende:
Vind dit seizoen minder dan voorgaande seizoenen...Het lijkt wel of ze nu zo langzamerhand alles wel gehad hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Ja en ik kwam hier in dit topic om presies dezelfde vraag te stellenquote:Op maandag 22 september 2008 15:15 schreef Tarantula het volgende:
Weet iemand van wie die muziek is als Sophie op de Mont Blanc is en het ff niet meer ziet zitten? Op uizending gemist vanaf 28:10..
BVD
Schitterend ja, het weerspiegelde ook echt zijn non-verbale houdingquote:Op maandag 22 september 2008 10:02 schreef marcodej het volgende:
Filemon: "Heb je dat wel eens? Dat je er gewoon geen zin in hebt."
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Piles het volgende:
Rob Stenders vind het niet eerlijk wat ze gedaan hebben bij Joop Braakhekke
Dus nu op 3FM in de Indecent Proposol: steel bij BNN iets van 400 euro, en breng het naar Joop
Braakhekke dreigde met aangifte hierna, en BNN betaalde alsnog 400 Euro plus als troost een bloemetjequote:Op zondag 21 september 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
Uit eten zonder te betalen, dit gaat leuk worden.![]()
Ik heb 'm hoor!!! Ik kreeg ineens een geniale ingeving dat het misschien wel is uit de film: "28 Weeks Later" zou kunnen zijn. En ja hoor het is zelfs de theme song. Hele gave film trouwens en echt toepasselijke muziek.quote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja en ik kwam hier in dit topic om presies dezelfde vraag te stellen
Het zit ook in een film volgens mij...
edit: Heb het ook even gedumpt in het "ik ben op zoek" in MUZ.
Goh, verrassendquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Braakhekke dreigde met aangifte hierna, en BNN betaalde alsnog 400 Euro plus als troost een bloemetje
Ja had al gekeken naar resident evil: extinction maar dat was dus niet goed. Ik voelde dat ik er erg dichtbij zat maar kon er niet opkomen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Tarantula het volgende:
[..]
Ik heb 'm hoor!!! Ik kreeg ineens een geniale ingeving dat het misschien wel is uit de film: "28 Weeks Later" zou kunnen zijn. En ja hoor het is zelfs de theme song. Hele gave film trouwens en echt toepasselijke muziek.
het betreffende nummer op youtube, uiteraard met een betere kwaliteit op andere toepassingen te vinden
Meldt jij het ff ook bij MUZ dat je het beht gevonden? uiteraard met de credits voor mij
EDIT:
Volgens mij is het deze versie: 28 Weeks Later Soundtrack - Don Abandons Alice
Dat past niet bij BNN natuurlijk hequote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef NrSiX het volgende:
De reactie van Joop was te verwachten.. ik had meteen na de shoot alvast de rekening betaald als ik bnn was.
was joop daar alleen maar door die aflvering van bnn?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:29 schreef NrSiX het volgende:
Joop @ Pauw en Witteman .. hij heeft serieus gezegd dat dat meisje (de serveerster) de rekening maar zelf moest betalenomg!
Dat is wel al eerder opgenomen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:20 schreef Puccini het volgende:
Joop zat ook in de Lama's gisteren. Goedmakertje van BNN of was het al eerder opgenomen? Ik vind hem ZO niet bij de Lama's passen. Vreselijk ook hoe hij dat moordspel deed![]()
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Die tour defrans actie van sander is wel vet bedacht
alleen kut van die agenten ernaast
Mwah, vind de onderwerpen tegenwoordig erg matigquote:Op zondag 28 september 2008 22:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De programmamakers hebben het nog steeds in zich.
quote:Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, vind de onderwerpen tegenwoordig erg matig
Was de laatste etappe reden ze hooguit 25 kilometer per uur.quote:Op maandag 29 september 2008 01:03 schreef Fides het volgende:
Dat van de Tour was wel erg naief. Je weet toch dat ze met 40 km/u voorbij komen knallen.
Ik heb hem net zitten kijken dus hij staat erop.quote:
lol, inderdaad.. ook al is het maar 25.. hij had totaal geen 'aanloop'.quote:Op maandag 29 september 2008 01:03 schreef Fides het volgende:
Dat van de Tour was wel erg naief. Je weet toch dat ze met 40 km/u voorbij komen knallen.
tja was te verwachten....quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh, verrassend
Ik ging er ook al gelijk vanuit dat de rekening gewoon betaald zou worden
quote:Dennis neemt het in de boksring op tegen alle andere BNN-presentatoren. Ruben fotografeert op Ibiza naakte vrouwen voor de Playboy, terwijl Steyn het iets zwaarder heeft: hij moet in Peru met zijn blote handen een krokodil vangen. Sophie rijdt in een Formule 1-auto en Katja gedraagt zich als een echte rockster: ze duikt een hotelkamer in en sloopt deze helemaal.
Toch is dat meer het werk voor een kerelquote:
Het zijn niet de mooistequote:
quote:Steyn wordt midden in de rimboe van Peru gedropt en moet zichzelf zien te redden. Dennis probeert het wereldrecord BH’s losmaken te verbreken. Sander doet mee met een aflevering van Nederland in Beweging.
Hadden ze filemon voor moeten uitkiezen als motorisch gestoordequote:
Hehe.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:55 schreef jmac het volgende:
Zie die mediageile vrouwen meteen op 'm afduiken. Maar meteen kop richting camera zodat ze goed in beeld zijn. Vooral die negerin deed er alles aan om meteen in beeld te komen
Ja die string! Die vroeg pas om aandacht. Was ook numero uno die op Dennis dook.quote:
ja idd! dom wijfquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja die string! Die vroeg pas om aandacht. Was ook numero uno die op Dennis dook.
Maar is dat ook gelukt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:17 schreef Remzz het volgende:
Ze zeiden dat het vorige BH losmaak record stond op naam van een Duitser uit 2006, maar bij het programma 'ik wed dat ik het kan' is dit toch afgelopen jaar nog een keer gedaan?
En misschien nog wel belangrijker, was daar een official bij van guinness?quote:
Begint zoquote:In deze aflevering gaat Steyn op een spijkerbed liggen. Dennis en Nicolette gaan bobsleeën: een levensgevaarlijke sport als je niet weet hoe het moet. Maar Filemon maakt het nog bonter: hij bereidt zelf een kogelvis en eet hem op. Verkeerde bereiding van deze vis betekent een pijnlijke dood tot gevolg. Ruben en Katja gaan een wedstrijd aan: wie kan er in een dag de meeste leden werven voor BNN?
Weet ikquote:
Hmm, zou goed kunnen ja!quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Was dit dan de laatste uitzending?
Ahja, dat spijkerbed zat er niet tussen nee. Leuk dat het nog even door gaat!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:23 schreef Vlindur het volgende:
http://www.bnn.nl/page/trybeforeyoudie
Aflevering 8
Steyn gaat deze week dan echt op een spijkerbed liggen. Sophie speelt mee in een Bollywoodfilm, Filemon gaat in een Japanse hostclub werken en Nicolette gaat eens kijken bij een paardenkoers.
Try Before You Die, zondag om 22.15 uur bij BNN op 3.
Het gaat gewoon door. Maar vanaf nu Zonder Katja. Ruben is binnenkort voor het laatst.
Hey leuk, wist niet dat je zo ver nog terug kon kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:56 schreef F04 het volgende:
Deze was briljant.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)udie/bb.20051003.asf
Ik kon laatst via uitzending gemist de allereerste uitzending zien. Zal even opzoeken voor je.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hey leuk, wist niet dat je zo ver nog terug kon kijkenToch al drie jaar geleden!
Edit: waar kan je meer van die afleveringen bekijken eigenlijk? Op Uitzending Gemist zie je alleen dit seizoen evenals op de site van BNN![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef Tabloid het volgende:
Gevonden:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie2?serID=2686&md5=76954331aded31bc0dd1aed3ebcbc9b0
En da's helemaal super! Daar gaat weer een vrije dag aan opquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Bnn.nl Archief Try before you Die
Zoek en vind.
In het archief zijn meer oude programma's te vinden.
quote:Aflevering 8
Steyn gaat deze week dan echt op een spijkerbed liggen. Sophie speelt mee in een Bollywoodfilm, Filemon gaat in een Japanse hostclub werken en Nicolette gaat eens kijken bij een paardenkoers.
quote:
Nou ja, ik hoef dat niet te doen voordat ik doodga hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hoezo? Past wel bij het programma vind ik.
Dat zou ik zeker nog wel een keer willen doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:26 schreef DaFrenk het volgende:
Hoewel ik respect heb dat Katja naar Tsjernobyl is geweest, zou ik het nooit durven of gedaan willen hebben voor m'n dood
Ja, da's idd wel interessant. Maar in het geval van Tsjernobyl zie ik het liever op foto'squote:Op maandag 27 oktober 2008 14:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker nog wel een keer willen doen.
Maar dat komt meer door m'n interesse in spooksteden eigenlijk.
Nee, herhaling, nieuwe seizoen komt volgens mijn in het najaar, aangezien de winnares van Sterretje Gezocht het programma gaat presenteren, en daarvan is volgende week vrijdag de finale vanquote:
Ah thanks for the kickquote:Op zondag 15 november 2009 15:24 schreef Piles het volgende:
Kick
Vanavond begint het nieuwe seizoen, met een nieuw topic: Try Before You Die Seizoen 4 #1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |