En da's helemaal super! Daar gaat weer een vrije dag aan opquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Bnn.nl Archief Try before you Die
Zoek en vind.
In het archief zijn meer oude programma's te vinden.
quote:Aflevering 8
Steyn gaat deze week dan echt op een spijkerbed liggen. Sophie speelt mee in een Bollywoodfilm, Filemon gaat in een Japanse hostclub werken en Nicolette gaat eens kijken bij een paardenkoers.
quote:
Nou ja, ik hoef dat niet te doen voordat ik doodga hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hoezo? Past wel bij het programma vind ik.
Dat zou ik zeker nog wel een keer willen doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:26 schreef DaFrenk het volgende:
Hoewel ik respect heb dat Katja naar Tsjernobyl is geweest, zou ik het nooit durven of gedaan willen hebben voor m'n dood
Ja, da's idd wel interessant. Maar in het geval van Tsjernobyl zie ik het liever op foto'squote:Op maandag 27 oktober 2008 14:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker nog wel een keer willen doen.
Maar dat komt meer door m'n interesse in spooksteden eigenlijk.
Nee, herhaling, nieuwe seizoen komt volgens mijn in het najaar, aangezien de winnares van Sterretje Gezocht het programma gaat presenteren, en daarvan is volgende week vrijdag de finale vanquote:
Ah thanks for the kickquote:Op zondag 15 november 2009 15:24 schreef Piles het volgende:
Kick
Vanavond begint het nieuwe seizoen, met een nieuw topic: Try Before You Die Seizoen 4 #1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |