Dat past niet bij BNN natuurlijk hequote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef NrSiX het volgende:
De reactie van Joop was te verwachten.. ik had meteen na de shoot alvast de rekening betaald als ik bnn was.
was joop daar alleen maar door die aflvering van bnn?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:29 schreef NrSiX het volgende:
Joop @ Pauw en Witteman .. hij heeft serieus gezegd dat dat meisje (de serveerster) de rekening maar zelf moest betalenomg!
Dat is wel al eerder opgenomen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:20 schreef Puccini het volgende:
Joop zat ook in de Lama's gisteren. Goedmakertje van BNN of was het al eerder opgenomen? Ik vind hem ZO niet bij de Lama's passen. Vreselijk ook hoe hij dat moordspel deed![]()
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Die tour defrans actie van sander is wel vet bedacht
alleen kut van die agenten ernaast
Mwah, vind de onderwerpen tegenwoordig erg matigquote:Op zondag 28 september 2008 22:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De programmamakers hebben het nog steeds in zich.
quote:Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, vind de onderwerpen tegenwoordig erg matig
Was de laatste etappe reden ze hooguit 25 kilometer per uur.quote:Op maandag 29 september 2008 01:03 schreef Fides het volgende:
Dat van de Tour was wel erg naief. Je weet toch dat ze met 40 km/u voorbij komen knallen.
Ik heb hem net zitten kijken dus hij staat erop.quote:
lol, inderdaad.. ook al is het maar 25.. hij had totaal geen 'aanloop'.quote:Op maandag 29 september 2008 01:03 schreef Fides het volgende:
Dat van de Tour was wel erg naief. Je weet toch dat ze met 40 km/u voorbij komen knallen.
tja was te verwachten....quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Goh, verrassend
Ik ging er ook al gelijk vanuit dat de rekening gewoon betaald zou worden
quote:Dennis neemt het in de boksring op tegen alle andere BNN-presentatoren. Ruben fotografeert op Ibiza naakte vrouwen voor de Playboy, terwijl Steyn het iets zwaarder heeft: hij moet in Peru met zijn blote handen een krokodil vangen. Sophie rijdt in een Formule 1-auto en Katja gedraagt zich als een echte rockster: ze duikt een hotelkamer in en sloopt deze helemaal.
Toch is dat meer het werk voor een kerelquote:
Het zijn niet de mooistequote:
quote:Steyn wordt midden in de rimboe van Peru gedropt en moet zichzelf zien te redden. Dennis probeert het wereldrecord BH’s losmaken te verbreken. Sander doet mee met een aflevering van Nederland in Beweging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |