Heb eens ergens gelezen dat je marsepein kan maken door spekjes te smelten ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:56 schreef keepwalking het volgende:
Erg leuk ja, ik heb zelf een cupcake recepten boekje maar heb nog geen serieuze pogingen gedaan.
Eigenlijk moet ik alleen nog wat marsepein of iets dergelijks hebben, en dan ben ik al een heel eind.
Misschien binnenkort maar wat maken.
dat lijkt me een beetje maf, volgens mij krijg je als je spekjes smelt alleen maar een grote plakkerige draderige massa...quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef Bananaphone het volgende:
[..]
Heb eens ergens gelezen dat je marsepein kan maken door spekjes te smelten ofzo
Marsepein kun je in rollen kopen bij Jamin e.d., jij bedoelt denk ik fondant van marshmellows.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef Bananaphone het volgende:
[..]
Heb eens ergens gelezen dat je marsepein kan maken door spekjes te smelten ofzo
http://scentofgreenbananas.blogspot.com/2007/08/diy-fondant.html
Weet niet of dat hetzelfde is
Dat dus!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:02 schreef Naamah het volgende:
Leuk! Kun je een beetje vertellen hoe het werkt en hoe je bovenstaande creaties hebt gemaakt?
Ik heb ook al twee zakken marshmellows liggen ja, kende het recept ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat kleurige laagje bij mij, en de roos enzo heb ik van dat marshmallowfondant (mmf) gemaakt. Het smaakt lichtelijk naar marshmallows maar omdat het niet zo`n heul dikke laag is, overheerst het niet
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:24 schreef de_priester het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
oké dit is wel heel gay, maargoed ik vind et wel leuk om te doen iig
[ afbeelding ]
creatie
Dan wordt het weer tijd!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef de_priester het volgende:
[..]
trouwens, deze witte deco is gemaakt met zelfgemaakte MMF, en het rode is gekocht. besteld op internet, geen idee meer welke site. Heb al een jaar niets meer gemaakt
nou, ECHT niet in mijn studentenkot nu.quote:
Ah nee, dat is niet zo....quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:33 schreef de_priester het volgende:
[..]
nou, ECHT niet in mijn studentenkot nu.
Toen woonde ik nog samen in volwaardig huisje, nu ist geen optie.
Taarten decoreren op 40x60cm smerig aanrecht . no go.
Nou idd! nu je het zegt!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat boek is momenteel alleen nergens te krijgen
En De_priester mooi gedaan! Ik woon in het westland, dus een keer fröbelen moet kunnen
Houdt ze van prinsesjes?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:24 schreef E.T. het volgende:
leuk!
Misschien eens nadenken over een zelfgemaakte taart als Saskia 5 wordt.. moet ik wel een keer oefenen natuurlijk
lijkt me niet makkelijk! Dan moet je wel au bain marie gaan verwarmen of de suiker in de marshmallows verbrand a la minute!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Kun je marshmallows ook gewoon in een pannetje smelten? Ik heb geen magnetron. Wel allemaal verschillende kleurstofpoedertjes van de Suri-winkel.
Heel erg toffe taart, Maneki-Neko!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |