Heb eens ergens gelezen dat je marsepein kan maken door spekjes te smelten ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:56 schreef keepwalking het volgende:
Erg leuk ja, ik heb zelf een cupcake recepten boekje maar heb nog geen serieuze pogingen gedaan.
Eigenlijk moet ik alleen nog wat marsepein of iets dergelijks hebben, en dan ben ik al een heel eind.
Misschien binnenkort maar wat maken.
dat lijkt me een beetje maf, volgens mij krijg je als je spekjes smelt alleen maar een grote plakkerige draderige massa...quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef Bananaphone het volgende:
[..]
Heb eens ergens gelezen dat je marsepein kan maken door spekjes te smelten ofzo
Marsepein kun je in rollen kopen bij Jamin e.d., jij bedoelt denk ik fondant van marshmellows.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef Bananaphone het volgende:
[..]
Heb eens ergens gelezen dat je marsepein kan maken door spekjes te smelten ofzo
http://scentofgreenbananas.blogspot.com/2007/08/diy-fondant.html
Weet niet of dat hetzelfde is
Dat dus!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:02 schreef Naamah het volgende:
Leuk! Kun je een beetje vertellen hoe het werkt en hoe je bovenstaande creaties hebt gemaakt?
Ik heb ook al twee zakken marshmellows liggen ja, kende het recept ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat kleurige laagje bij mij, en de roos enzo heb ik van dat marshmallowfondant (mmf) gemaakt. Het smaakt lichtelijk naar marshmallows maar omdat het niet zo`n heul dikke laag is, overheerst het niet
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:24 schreef de_priester het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
oké dit is wel heel gay, maargoed ik vind et wel leuk om te doen iig
[ afbeelding ]
creatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |