Bij jou misschienquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
Wat nou zaai? Mooi. niet zaai.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:14 schreef Californium het volgende:
* eens met luctor![]()
En lijst denk ik wel af jah
Gebeurd dat niet vaak danquote:
awwwwwquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh... nee. geloof van niet.
Das wel tofquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
- Medieval 2: Total War
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
awwwwwik ben het nu met je eens
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gelijk ff vastleggen. Mocht je je post nog veranderen.
ik gebruik altijd de geld cheat, anders kan ik het nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel tof
Maar nooit echt de tijd genomen om het echt te leren
quote:
neequote:
quote:
je weet niet wat je mist hoorquote:ik speel geen computerspelletjes
Oh, dacht alquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:21 schreef Californium het volgende:
[..]
neehet klinkt tof!
ik speel geen computerspelletjes
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier op FOK! is er ook een forum van, maar daar is al een jaar niet meer in gepost, tot gisteren door mij
Mario Kartquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, jij had toch ook een Wii? Welk spel moest ik nou een keer aanschaffen zodat we dat tegen elkaar konden gaan doen?
Nee klopt en ik hoef het ook niet te weten! Ik speel poker online soms (niet voor echt geldquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
je weet niet wat je mist hoor
Poker staat bij mij een stuk lager als gamen hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee klopt en ik hoef het ook niet te weten! Ik speel poker online soms (niet voor echt geld) en dat vind ik genoeg
Zal eens een keer bij de FRS kijken.quote:
Msn?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:24 schreef Californium het volgende:
CUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij mij niet hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Poker staat bij mij een stuk lager als gamen hoor![]()
Jahquote:
ik vind poker ook niet echt gamen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Poker staat bij mij een stuk lager als gamen hoor![]()
Ze is er al hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahdus misschien komt ze zo hier
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahdus misschien komt ze zo hier
![]()
dat dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:
boe!
ik vind het ook niet echt gamen... was meer om aan te geven dat ik iets doequote:Op zondag 24 augustus 2008 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind poker ook niet echt gamen.
strippoker is op zich wel leukmaar doe dat niet zo vaak
Jullie praten over mij?quote:
Succes en eet smakelijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga M2: TW spelen nog ff een half uurtje en dan is denk ik het eten wel klaar
Je meldde je aan op msn schatquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jullie praten over mij?![]()
![]()
WAAROM!!!
omdat je op msn kwamquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
WAAROM!!!
omdat je zo lief bentquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
WAAROM!!!
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja, m'n kabeltje was eruit gevlogen
Niet te lang hèquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef Californium het volgende:
maare ik ga even iets anders doen weer![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al
Maar ik dacht: laat Cali lekker blij zijn
ef tv kijken...douche... zie wel wanneer ik terug benquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet te lang hè
Ben ik helemaal alleen met Cue
Duurt wel ff dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
ef tv kijken...douche... zie wel wanneer ik terug ben![]()
Ja, zal wel weerquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:34 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ben ondertussen aan het wii-en, dus je bent voornamelijk gewoon 'alleen'
Leren jij!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:16 schreef Bravebart het volgende:
Whooooooooooooooooo hohohooooooooooooooooo whoooooooooooohooooooooooohooooooohoooooohooooooooooooooooooo
* Pennywise luistert
quote:
Keek het ook nooit meer eigenlijk, straks eens kijken of het weer leuk isquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
is oke, maar teveel hetzelfde.. dat heb ik een lange tijd geleden al opgegeven
quote:
The Young Ones bedoel je? Ja, laten we maar sentiment latenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
niet dat het leuk is, maar het was even 10 sec van sentiment
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dit soort humor kan ik dus helemaal niet hebben..
Ben al tot de conclusie gekomen, dat de meeste mannen het wel leuk vinden.. dusja.. veel plezier ermeequote:Op zondag 24 augustus 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel leuk is het niet, maar af en toe wel vermakelijk
Laat ons nou ook eens iets leuk vindenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben al tot de conclusie gekomen, dat de meeste mannen het wel leuk vinden.. dusja.. veel plezier ermee
dat doe ik toch ookquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke, als het aan mij lag, dan zou het allang!! van de buis worden gehaald!
Daar heb je volgens mij minder 'last'' van, dan die humor die dat soort programma's veroorzaken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:29 schreef Piles het volgende:
Dat bedoel ik
Maar dat heb ik bijvoorbeeld met alle soaps
Das misschien wel waarquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij minder 'last'' van, dan die humor die dat soort programma's veroorzaken.
Ik weet dat ik gelijk hebquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:32 schreef Piles het volgende:
Das misschien wel waar
Maar humor nadoen is sowieso "![]()
"
Ja, dat heb jij altijdquote:
quote:Als je alleen al kijkt wat voor 'ellende' ome henk veroorzaakt
dan vallen die 3 zinnetjes die ik in een jaar zeg over een bepaalde soap, erg mee
quote:
dat bedoel ik dusquote:Schuldig
Kan het me voorstellen hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Van mij mag je.. doe ik ook
alleen hoor je mij als enige over ome henk zeggen: NEEE niet weer!!! kappen nou!!!
Gehoordquote:
Ben er weerquote:
Ik zal er over ophoudenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Of eigenhandig gehoord.. alleen dus via 'vrienden'
en als je er ook nog zelf bij moet bedenken![]()
Altijdquote:was t lekker?
Ga wat doen danquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
verveel me, waarom schiet die tijd niet eens op
Nu is er ook een leuke film op Veronicaquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zit al de hele tijd te hopen dat het half negen is
Het was ook sarcastischquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Moagh.. zag er niet heel geweldig uit
Dat was een lange douchequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:32 schreef Californium het volgende:
ik ben schoon! en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik boel kilo ben afgevallen en dat ik er goed uitzie!
2e? Waarquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:34 schreef Californium het volgende:
en ik vind het niet leuk dat het nu de 2e vliegtuig crash is in 2 weken en dat ik dus woensdag moet ;'(
Nee was binnen 10 min klaar.... eerst tv gekijktquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was een lange douche
En handig hè, een weegschaal en spiegel
quote:
koerdistan? Cnn iigquote:
nee maar spanje is al iets dichter bij huis en dat betekend dat het overal kan gebeurenquote:
De rit naar het vliegveld blijft het gevaarlijkstquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:40 schreef Californium het volgende:
[..]
nee maar spanje is al iets dichter bij huis en dat betekend dat het overal kan gebeurendus ben beetje bang nu
das waarquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
De rit naar het vliegveld blijft het gevaarlijkst![]()
complete onzin maar goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
En hoe meer er nu crashen, hoe minder kans dat jij crasht. Dat is nog eens positief hè
Krijg ik morgen een positief mailtje over mijn appartementquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hoeft niet bang te zijn.. overleven doe je ht wel hoor
en zoals piles eerder deze avond heeft bevestigd: Cue heeft altijd gelijk
Natuurlijk geen onzin.. hoe meer er gecrasht wordt, hoe beter ze gaan opletten en controleren, etc etc.. en dus heo veiliger jij zitquote:
Graag 100 euro overmaken op mijn rekening eerstquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg ik morgen een positief mailtje over mijn appartement
ja maar met elke vliegtuig kan iets mis gaan... goed gecheckt of nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
c
[..]
Natuurlijk geen onzin.. hoe meer er gecrasht wordt, hoe beter ze gaan opletten en controleren, etc etc.. en dus heo veiliger jij zit
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde ik ook zeggen, maar hoe weet je dan dat ze het overleefd![]()
Dus niet zeuren.. het is dus toevalquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:43 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar met elke vliegtuig kan iets mis gaan... goed gecheckt of niet
zie edit!quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde ik ook zeggen, maar hoe weet je dan dat ze het overleefd![]()
Ja en 2 vliegtuigen in 2 wekenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus niet zeuren.. het is dus toeval
Sorry, zal mn mond houden. Maar kan me niet voorstellen dat mensen echt bang zijn om te crashenquote:
tssssssquote:
In Utah is er ook 1 gevallen gisterenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja en 2 vliegtuigen in 2 weken
alleen als er turbulentie optreedtquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, zal mn mond houden. Maar kan me niet voorstellen dat mensen echt bang zijn om te crashen
yup dat heet toeval.. niet te voorspellen en de ene keer meer dan de andere keerquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja en 2 vliegtuigen in 2 weken
Dat heb je volgens mij amper als je van hier naar Edinburgh vliegt. Is vooral naar het zuiden heb ik het ideequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
alleen als er turbulentie optreedt
nee, maar ik heb dus nog nooit gevlogen en vind het vliegen wel spannend en dit zorgt wel dat ik lekker in dat vleigtuig doeM-scenario's kan gaan uitdenkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, zal mn mond houden. Maar kan me niet voorstellen dat mensen echt bang zijn om te crashen
Oh, nog nooit gevlogenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:48 schreef Californium het volgende:
[..]
nee, maar ik heb dus nog nooit gevlogen en vind het vliegen wel spannend en dit zorgt wel dat ik lekker in dat vleigtuig doen-scenario's kan gaan uitdenken
hmmm.... oke...quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij amper als je van hier naar Edinburgh vliegt. Is vooral naar het zuiden heb ik het idee
Heb het zelf echt nog nooit gehad![]()
Zal het zeker eng gaan vinden... weet ik zeker! maar zal zwaaien als ik zeeland herkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, nog nooit gevlogen
Geniet er dan van, het is tof
Hopen dat je helder weer hebt, kun je nog naar ons zwaaien
Wacht nou eerst maar af hoe je het vindquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Zal het zeker eng gaan vinden... weet ik zeker! maar zal zwaaien als ik zeeland herken
wie weetquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar af hoe je het vind
Wie weet vind je het hartstikke leuk
Moeilijk om niks van je te laten horenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom is het soms heel moeilijk om niks van je te laten horen
heb alleen een mail adres.... Maar aparte is... Had vorige week vrijdag een mail gestuurd... dus ik denk donderdag.. laat ik nog eens wat sturen...kreeg een mail dat deze persoon er vanaf de 18e niet meer was... dus vrijdagochtend mail naar iemand anders gestuurd.... en nog niets gehad... weekend nu enzo...maarja.... zal eens internetten of ik kan bellen ofzo...quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
Duurt wel een beetje lang ja
Kun je morgen niet bellen?
vind ik nou ookquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom is het soms heel moeilijk om niks iets van je te laten horen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeilijk om niks van je te laten horen
hehe.. ja in geval met die schotten wel jaquote:
andersom snap je hem toch ook wel?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zo snap ik 'm, maar dat staat er niet
Jawel, maar dat heeft toch niks met deze situatie te makenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
andersom snap je hem toch ook wel?
nee dat kloptquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heeft toch niks met deze situatie te maken
Heb vandaag nog maar een mail gestuurd naar de 2e adres dat in de mail stond die ik moest hebben en vrijdag die 1e... zal even kijken of ik morgen middag wt terug krijg of anders even bellenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
Kut man cali, gewoon nog een keer erachteraan mailen op beide adressen
ja idd.. zou jammer zijn als je nu nog dat gezeik krijgtquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb vandaag nog maar een mail gestuurd naar de 2e adres dat in de mail stond die ik moest hebben en vrijdag die 1e... zal even kijken of ik morgen middag wt terug krijg of anders even bellen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, gelukkig
Dan snap ik het helemaal![]()
daarom dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
Mja, beetje lullig als je nergens terecht kan woensdag
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:34 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ben ondertussen aan het wii-en, dus je bent voornamelijk gewoon 'alleen'
Ja, dan vraag je er ook een beetje omquote:Itek Air is opgericht in 1999. De maatschappij staat op de zwarte lijst van de Europese Unie en mag dus niet binnen het Europese luchtruim vliegen.
Hm.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom is het soms heel moeilijk om niks van je te laten horen
ken je dat?quote:
yup, ik doe ook al mee aan de ragequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]heb jij ook al een Wii?
Dat moeten we eens met zijn drieen Wii'en
crash? ik weet niets van een crash. Nu heb ik vandaag ook nog geen nieuws gehoord of gezienquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
Oh, en over die crash van vandaag:
[..]
Ja, dan vraag je er ook een beetje om
http://www.nu.nl/news/171(...)p_Kirgizi%EB%27.htmlquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
crash? ik weet niets van een crash. Nu heb ik vandaag ook nog geen nieuws gehoord of gezien
ja! want eerst fucken ze dus onze inschrijving op! en ze hebben gezegd dat ze m apart houden! en ga er stiekem wel een beetje vanuit dat ze dat gedaan hebben...maar kleine kans dat ze dit ook verkloten dusse!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja idd.. zou jammer zijn als je nu nog dat gezeik krijgt
heb jij ook Mario Kart?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
yup, ik doe ook al mee aan de rage
je kunt beter het zekere voor het zekere hebben ja ..quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ja! want eerst fucken ze dus onze inschrijving op! en ze hebben gezegd dat ze m apart houden! en ga er stiekem wel een beetje vanuit dat ze dat gedaan hebben...maar kleine kans dat ze dit ook verkloten dusse!
nee die heb ik nog niet..quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb jij ook Mario Kart?
Of Mario Party?
Piles, heb jij ook Mario Party?
precies!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je kunt beter het zekere voor het zekere hebben ja ..
Ja.quote:
Nee, alleen Kart (en nog wat andere natuurlijk)quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, heb jij ook Mario Party?
Heb er nu voor het eerst echt echt last vanquote:
toch maar eens aanschaffen danquote:
haha.. eerst maar eens lui hebben die dat ook hebben, waar ik ook daadwerkelijk mee ga spelen, dan komt dat wel een keerquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toch maar eens aanschaffen danIk moet Kart ook nog hebben en dan kan ik tegen Piles gaan racen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, alleen Kart (en nog wat andere natuurlijk)
Maareh, waarom danquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb er nu voor het eerst echt echt last vanEn ik haat het!
Mag ik nog wel gaan oefenenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toch maar eens aanschaffen danIk moet Kart ook nog hebben en dan kan ik tegen Piles gaan racen
Piles heeft hetquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha.. eerst maar eens lui hebben die dat ook hebben, waar ik ook daadwerkelijk mee ga spelen, dan komt dat wel een keer
Die collega van mij rememberquote:
Wat is de situatie dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb er nu voor het eerst echt echt last vanEn ik haat het!
Cue vindt collega leukquote:
dan snap je het probleem ookquote:
mario kart toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geen idee waar het hier over gaatDus ik ga maar weer gamen
![]()
Zo ongeveer, denk ikquote:
wat snap je dan niet?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
Zo ongeveer, denk ik
Heb altijd het idee dat ik het punt volledig mis bij dit soort dingen. Daarom moet ik me er ook niet mee bezig houden eigenlijk![]()
Staat hier gewoon hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat andere bedoelde ik eigenlijk
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Cue vindt collega leuk
collega is verliefd op andere collega
uh hij op mijquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:18 schreef Piles het volgende:
Wie moet er nou op wie reageren, maar kan dat niet![]()
![]()
Het gaat nu van totaal onbegrijpelijk naar 100% herkenbaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uh hij op mij
en ik moet gewoon geen aandacht vragenmaar dat inhouden is moeilijk
zie je wel dat het niet zo onlogisch isa llemaalquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat nu van totaal onbegrijpelijk naar 100% herkenbaar![]()
Dan is het toch niet raar dat hij niets van zich laat horenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Cue vindt collega leuk
collega is verliefd op andere collega
Dat zeg ik, zolang ik het punt maar niet misquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zie je wel dat het niet zo onlogisch isa llemaal
Ow nee, zeker niet .. snap het helemaal van zijn kant hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef Houniet het volgende:
Dan is het toch niet raar dat hij niets van zich laat horen?
Oke dat is wel belangrijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow nee, zeker niet .. snap het helemaal van zijn kant hoor
Uhh, jeej??quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:22 schreef Houniet het volgende:
Ik heb trouwens alle drie The Matrix delen in HD.
Gaan. Nuquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef Houniet het volgende:
Piles ik zit te twijfelen om naar Almelo te gaan nu.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef Houniet het volgende:
Oke dat is wel belangrijk.
Komt vast wel weer een andere. Hij weet gewoon niet wat hij mist [ afbeelding ].
wat ga je er doen dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef Houniet het volgende:
Piles ik zit te twijfelen om naar Almelo te gaan nu.
Dat klinkt wel goed allemaal, alleen als hij iemand anders leuk vind houd het al snel opquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar zit zeg maar zo.. op werk gewoon normaal contact gehad, dinsdag wat wezen drinken (samen met wat vrienden van hem).
Echt een te gekke avond gehad, heel de avond gepraat enzo (bleek dat ie me eerst irritant vond en nu een gezellige meid om mee te praten (had ie namelijk niet verwacht enzo)).. dusja, ook al is het puur voor gewoon vrienden zeg maar. Dat zou vanaf zijn kant ook werken om het maar zo te zeggen
Maar ken mezelf... ik kan mezelf nogal ' opdringen' wat niet zo bedoeld is. of dat hij er misschien wat anders achter gaat denken enzo.. dat moet ik niet hebben
Mja, lastigquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ken mezelf... ik kan mezelf nogal ' opdringen' wat niet zo bedoeld is. of dat hij er misschien wat anders achter gaat denken enzo.. dat moet ik niet hebben
geldt ook voor mijquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
maargoed, dit is allemaal lekker nieuw voor mij enzo, dus vandaar
FOK! Stok door NL-spel #75: Almelo *O*quote:
Misschien ooit, als hij inziet dat ze niet bij elkaar passen (wat ik eig wel vind wat een verrassingquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:27 schreef Houniet het volgende:
Dat klinkt wel goed allemaal, alleen als hij iemand anders leuk vind houd het al snel op.
I knowquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
Mja, lastig![]()
Kan helaas niet adviseren, want
geldt ook voor mij
Iddquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know
ach ik mag niet zeuren.. dit is wat ik evt ook wou, dus moet blij zijn
Ja dat is afwachten. Gewoon licht contact houden, maar niet teveel. Anders kom je zo onzeker over bij hem en dat schrikt mannen afquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien ooit, als hij inziet dat ze niet bij elkaar passen (wat ik eig wel vind wat een verrassingmaar tis toch echt zo na alle verhalen die ik gehoord heb).
En zij niet alsnog voor hem kiest .. dan....![]()
quote:
Daarom.. dus dat ga ik ook proberenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:31 schreef Houniet het volgende:
Ja dat is afwachten. Gewoon licht contact houden, maar niet teveel. Anders kom je zo onzeker over bij hem en dat schrikt mannen af.
Dan zal de tijd je wel meer vertellen of hij haar echt leuk vind ofniet. En als hij haar niet leuk vind dan hoor jij het snel genoeg van hem.
ik weet hetquote:
Tussen Doetinchem en Arnhem in.quote:
en dan wil je naar almelo toe?quote:
ojaquote:As part of the accommodation offer you have been sent, there is an online document called ARRIVAL INFORMATION; this provides you with explicit details of how to collect your keys and move into the housing you have been offered and accepted
Dquote:
Dus leuk niet te vindenquote:
welke? geen zin om in de gids te kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef Houniet het volgende:
Hmm vanavond om 2225 komt er een goede film.
Color of Night met Bruce WIllis. Veronica, 2225.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welke? geen zin om in de gids te kijken.
weekend en lui enzo![]()
idd. alleen jammer van de reclames weerquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
Hey PB
Blijft toch een vermakelijke film, MIB![]()
Kan ik tenminste ff cola halenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. alleen jammer van de reclames weer
tja tis 21.15 das standaard reclame tijd hequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. alleen jammer van de reclames weer
Hallo Ceesquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
Hey PB
Blijft toch een vermakelijke film, MIB![]()
Hallo Keesquote:
quote:
Wattes?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:25 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, nog snel iets zoeken over workflow processen, voor morgen... Iemand een idee?
wat moet je erover weten dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:25 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, nog snel iets zoeken over workflow processen, voor morgen... Iemand een idee?
Zo dan moet ik even graven, tijd geledenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik ook, kon er even niks in mijn boekenkast over vinden..quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo dan moet ik even graven, tijd geleden.
ik gok dat ze aan het hard orden zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:39 schreef Houniet het volgende:
Even kijken hoe het met mijn ijsklontjes zijn.
Wat doe je hier. Je zou naar Almelo gaanquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:39 schreef Houniet het volgende:
Even kijken hoe het met mijn ijsklontjes zijn.
awwwwquote:
Is goed hoorquote:
Is het ook welquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
toch schijnt het wel eens handig te zijn![]()
Pillekequote:
Je bent de eerste die er over begint, en dus de enige die het niet snaptquote:
quote:maar goede avond
pillekeslikkerquote:
jah of welquote:
welke niet?quote:
jij snapiequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
welke niet?
de pilleke-slikker? of pillekes-likker?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
welke niet?
de pilleke-slikker? of pillekes-likker?
quote:
daarom leg ik hem ook even uitquote:
quote:
Dat klinkt wel heel Jambers..quote:
awwwwquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Al vind ik dat nu niet zo heel erg
Perfecte imitatiequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel Jambers..
Kees uit het pittoreske Zeeland, is overdags een aardige rustige jongen, maar 's-avonds staat hij bekend als Piles.. de pillekes-slikker en sta hij elke avond in de plaatselijke dancing.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:47 schreef PieterBas het volgende:
Kees uit het pittoreske Zeeland, is overdags een aardige rustige jongen, maar 's-avonds staat hij bekend als Piles.. de pillekes-slikker en sta hij elke avond in de plaatselijke dancing.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel Jambers..
quote:
quote:
Dank u, dank uquote:
eens die kerel kan dat zo mooi hequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank u, dank u
Ik denk dat ik maar 1-2 keer Jambers echt gezien heb... maar die stem is gewoon meesterlijk
En dan denk je bij jezelf... Wat zijn die Belgen een fucked up volkje.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
[..]
eens die kerel kan dat zo mooi he
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dan denk je bij jezelf... Wat zijn die Belgen een fucked up volkje.
Maar dat had ik ook toen ik heel vroeger een keer Sex voor de Buch zag...quote:
Slaaplekker alvastquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
mensen nog iets boeiends te vertellen want anders ge ik zo lekker slapen
Thxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |