Bij jou misschienquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
Wat nou zaai? Mooi. niet zaai.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:14 schreef Californium het volgende:
* eens met luctor![]()
En lijst denk ik wel af jah
Gebeurd dat niet vaak danquote:
awwwwwquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh... nee. geloof van niet.
Das wel tofquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
- Medieval 2: Total War
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
awwwwwik ben het nu met je eens
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gelijk ff vastleggen. Mocht je je post nog veranderen.
ik gebruik altijd de geld cheat, anders kan ik het nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel tof
Maar nooit echt de tijd genomen om het echt te leren
quote:
neequote:
quote:
je weet niet wat je mist hoorquote:ik speel geen computerspelletjes
Oh, dacht alquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:21 schreef Californium het volgende:
[..]
neehet klinkt tof!
ik speel geen computerspelletjes
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier op FOK! is er ook een forum van, maar daar is al een jaar niet meer in gepost, tot gisteren door mij
Mario Kartquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, jij had toch ook een Wii? Welk spel moest ik nou een keer aanschaffen zodat we dat tegen elkaar konden gaan doen?
Nee klopt en ik hoef het ook niet te weten! Ik speel poker online soms (niet voor echt geldquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
je weet niet wat je mist hoor
Poker staat bij mij een stuk lager als gamen hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee klopt en ik hoef het ook niet te weten! Ik speel poker online soms (niet voor echt geld) en dat vind ik genoeg
Zal eens een keer bij de FRS kijken.quote:
Msn?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:24 schreef Californium het volgende:
CUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij mij niet hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Poker staat bij mij een stuk lager als gamen hoor![]()
Jahquote:
ik vind poker ook niet echt gamen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Poker staat bij mij een stuk lager als gamen hoor![]()
Ze is er al hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahdus misschien komt ze zo hier
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahdus misschien komt ze zo hier
![]()
dat dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:
boe!
ik vind het ook niet echt gamen... was meer om aan te geven dat ik iets doequote:Op zondag 24 augustus 2008 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind poker ook niet echt gamen.
strippoker is op zich wel leukmaar doe dat niet zo vaak
Jullie praten over mij?quote:
Succes en eet smakelijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga M2: TW spelen nog ff een half uurtje en dan is denk ik het eten wel klaar
Je meldde je aan op msn schatquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jullie praten over mij?![]()
![]()
WAAROM!!!
omdat je op msn kwamquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
WAAROM!!!
omdat je zo lief bentquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
WAAROM!!!
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja, m'n kabeltje was eruit gevlogen
Niet te lang hèquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef Californium het volgende:
maare ik ga even iets anders doen weer![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al
Maar ik dacht: laat Cali lekker blij zijn
ef tv kijken...douche... zie wel wanneer ik terug benquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet te lang hè
Ben ik helemaal alleen met Cue
Duurt wel ff dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
ef tv kijken...douche... zie wel wanneer ik terug ben![]()
Ja, zal wel weerquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:34 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ben ondertussen aan het wii-en, dus je bent voornamelijk gewoon 'alleen'
Leren jij!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:16 schreef Bravebart het volgende:
Whooooooooooooooooo hohohooooooooooooooooo whoooooooooooohooooooooooohooooooohoooooohooooooooooooooooooo
* Pennywise luistert
quote:
Keek het ook nooit meer eigenlijk, straks eens kijken of het weer leuk isquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
is oke, maar teveel hetzelfde.. dat heb ik een lange tijd geleden al opgegeven
quote:
The Young Ones bedoel je? Ja, laten we maar sentiment latenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
niet dat het leuk is, maar het was even 10 sec van sentiment
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dit soort humor kan ik dus helemaal niet hebben..
Ben al tot de conclusie gekomen, dat de meeste mannen het wel leuk vinden.. dusja.. veel plezier ermeequote:Op zondag 24 augustus 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel leuk is het niet, maar af en toe wel vermakelijk
Laat ons nou ook eens iets leuk vindenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben al tot de conclusie gekomen, dat de meeste mannen het wel leuk vinden.. dusja.. veel plezier ermee
dat doe ik toch ookquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke, als het aan mij lag, dan zou het allang!! van de buis worden gehaald!
Daar heb je volgens mij minder 'last'' van, dan die humor die dat soort programma's veroorzaken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:29 schreef Piles het volgende:
Dat bedoel ik
Maar dat heb ik bijvoorbeeld met alle soaps
Das misschien wel waarquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij minder 'last'' van, dan die humor die dat soort programma's veroorzaken.
Ik weet dat ik gelijk hebquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:32 schreef Piles het volgende:
Das misschien wel waar
Maar humor nadoen is sowieso "![]()
"
Ja, dat heb jij altijdquote:
quote:Als je alleen al kijkt wat voor 'ellende' ome henk veroorzaakt
dan vallen die 3 zinnetjes die ik in een jaar zeg over een bepaalde soap, erg mee
quote:
dat bedoel ik dusquote:Schuldig
Kan het me voorstellen hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Van mij mag je.. doe ik ook
alleen hoor je mij als enige over ome henk zeggen: NEEE niet weer!!! kappen nou!!!
Gehoordquote:
Ben er weerquote:
Ik zal er over ophoudenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Of eigenhandig gehoord.. alleen dus via 'vrienden'
en als je er ook nog zelf bij moet bedenken![]()
Altijdquote:was t lekker?
Ga wat doen danquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:17 schreef Cuegirllie het volgende:
verveel me, waarom schiet die tijd niet eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |