"Stelletje dragqueens!"quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:27 schreef BigKahuna het volgende:
Idd ik zit ook al met verbazing te kijken!
Dat gevecht nu!!
"We lusten jullie rauw!"
Nu is ie bij een circus.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:34 schreef baNEEL het volgende:
Verdomme, nu moet ik wachten op een herhaling
quote:
ALTEIT LACHE MET VALERIAANquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:01 schreef Tommeke het volgende:
Trieste lui. Ging op een gegeven moment ook niet een telefoon af
Dat iemand zei: ja, das een vogel. Waarop Valerio antwoordde: Een nokia vogel zeker?
Zo slecht en droog dat ik ook in de lach schoot ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:01 schreef Tommeke het volgende:
Dat iemand zei: ja, das een vogel. Waarop Valerio antwoordde: Een nokia vogel zeker?
Echt een kutgrapquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:01 schreef Tommeke het volgende:
Ook de manier waarop hij dat zei: zo droog en stom dat ik krom lag van het lachenquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:03 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zo slecht en droog dat ik ook in de lach schoot ja.
technoviking!!!quote:
Ik zat een keer bij een tentamen, zat daar een gast met kisten en paardenstaart die een zwaard bij zich hadquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:24 schreef Dr.Crane het volgende:
Nu bij Valerio, een stel nerds dat in hun vrije tijd graag Vikingen nadoet.![]()
Ze leven zich dan ook echt helemaal in alsof ze ook echt in die tijd leven ('in character') en gaan brullen en 'vechten' tegen elkaar.
Wat bezielt je dan?
ik had dat zwaard persoonlijk door zijn muil gestampt, ook al zou het vervolgens m'n examen kostenquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zat een keer bij een tentamen, zat daar een gast met kisten en paardenstaart die een zwaard bij zich had. Echt bizar. Hij leek wel een beetje op een viking en ik moest meteen daaraan denken toen ik de OP las, dus vandaar dat ik hem even quote en dit berichtje plaats
.
Wat een mietje is die Valerio toch ook hèquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:26 schreef yosander het volgende:
Heb 'm een poosje terug ook gezien ja.![]()
He, een wannabe-viking die zich aangevallen voelt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:19 schreef McKillem het volgende:
Valerio?
What the fuck is dat?
Als ik er op google vind ik allemaal homo's.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat een mietje is die Valerio toch ook hè.
Zelfs een larpende nerd is nog meer man dan hij, ''Auw, dat was m'n scheen, maar dat doet wel pijn hoor, dat vind ik niet leuk''
!
Echt hè, ook even lekker die schijtresten filmenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:16 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]Het is wel een jankerd ja. Maar dat maakt het nog wel grappiger, net als die 'Geer en Goor' met hun gezeur altijd.
Al had ie in het geval van die lelijke circus-gast die z'n plee 1 keer per week 'doorspoelde' nog wel gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |