Beetje onhandige topictitel ja voor iets wat vaak verandert.quote:
Hele afgelopen seizoen al. Nu is het eigenlijk al 21 jaar.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:58 schreef Fiskus het volgende:
Hoe lang hangt die banner van Standard daar in het stadion? Sinds ze kampioen zijn?
Had ik op voorhand niet verwacht.quote:
Waren erg matig idd. Polak alweer een gefrustreerde gele kaart.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
veendam valt inderdaad erg tegen
Hehe, ik kon niks beters verzinnen. Snel vol posten dan maarquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Beetje onhandige topictitel ja voor iets wat vaak verandert.
Apart zeg, wel jammer....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Rust bij Fortuna-TOP: 1-1
Goal van TOP was echt bizar.
In de 36e minuut was er een minuut lang applaus voor de overleden supporter van 36, in die minuut scoorde van Hintum precies uit een vrije trap..
Best freaky..
Juichde die wel?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef Tim86 het volgende:
In de 36e minuut was er een minuut lang applaus voor de overleden supporter van 36, in die minuut scoorde van Hintum precies uit een vrije trap..
Best freaky..
Wow, raar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Best freaky..
Fortunaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:17 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
voor wie was die overleaden computer.
Was het maar een computer die was overleden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:17 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
voor wie was die overleaden computer.
6-2 alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Cambuur op dreef
3-0 voor in de rust.
Ze hebben alleen de eerste set verloren hoorquote:
Blijf eens van mijn account af broertjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Cambuur op dreef
3-0 voor in de rust.
Helmond Sport nog 0-0
Dat was wel royal sadness ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:39 schreef gers het volgende:
rtl was ook lekker snugger met te zeggen dat er cynisch werd geklapt voor de vrije trap van top
Schande inderdaad!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:39 schreef gers het volgende:
rtl was ook lekker snugger met te zeggen dat er cynisch werd geklapt voor de vrije trap van top
Leven ze ook voor.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:
Maar hij lijkt op Oscar Moens Tim! Dat is ook wat waard.
dat ze om hem ruzie makenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:04 schreef Tim86 het volgende:
LOL Feyenoord en PSV aan het rellen om Stefan Toonen...hoe triest is dat...hij was de derde (!!) keeper van TOP Oss
Wat was er met jullie keepers aan de hand?quote:
Het is bijna uitverkocht huisquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:42 schreef jmac het volgende:
HUP Cambuur!
0-2 achter al..quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is bijna uitverkocht huisHup Cambuur
0-3quote:
quote:
quote:Leeuwarden loopt warm voor koploper Cambuur
05 september 2008
De goede prestaties van SC Cambuur in de Jupiler League missen in Leeuwarden en omstreden zijn uitwerking niet. De Friese ploeg verwacht vanavond, als FC Den Bosch op bezoek komt, bijna 10.000 toeschouwers.
Het stadion van Cambuur biedt plaats aan 10.000 fans en momenteel zijn er nog maar iets meer dan duizend tickets beschikbaar. Het is voor het eerst sinds jaren dat fans zó massaal uitrukken naar een competitiewedstrijd van Cambuur. Vorig seizoen zat het tegen AZ en Excelsior wel vol, maar dat waren duels voor de KNVB beker.
Cambuur staat momenteel bovenaan in de Jupiler League, met negen punten uit vier wedstrijden. Bovendien heeft de ploeg een indrukwekkend doelsaldo (12-5).
quote:
Epic fail inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
net nu de gloryhunters tevoorschijn komen
[..]
Wel grappig ja, dat middenvak op de Zuidtribune. Zat zelf ook op zuid, maar dan meer in de hoek. Trouwens, die griet met dat zwarte leren jasje, donkerzwarte haar, naveltruitje, piercing en tattoo op de buik.... Die was na de rust al te stoned of dronken om nog recht te staan, liep constant dat vak op en af om allerlei kerels te knuffelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:22 schreef Mindlight het volgende:
Prima sfeer vandaag, slechte wedstrijd, maar wederom 3 punten. Dit gaat uitstekend zo
Dit zie je zó vaak in de Jupiler League.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:34 schreef methodmich het volgende:
Ook vond ik het toch opvallend dat Korf erg vaak de vaart uit een aanval haalt, door eerst eens aan te nemen en constant de actie te zoeken. Zoals ook Alisic vaak eerst door het centrum wilde gaan breien, ipv direct de ruimte op links te zoeken bij de doorkomende Van Peppen.
Tja, doorgebroken speler wordt ten val gebracht, scheids kan weinig anders lijkt me.quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Leek mij trouwens weinig aan de hand bij die rood + penalty bij MVV. Of heb ik het niet goed gezien?
Zit ook wel wat in. Anderzijds ontstaat er vaak ook lekker veel ruimte als er, zoals gisteren na rust, overal één op één gespeeld wordt. Bij RBC speelde Duplan daardoor ook vaak opvallend, alle ruimte en tijd voor acties. Bij Sparta kan hij dat niet echt brengen, is wel een verschil.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dit zie je zó vaak in de Jupiler League.
De wil en inzet is er wel, maar de (voetbal-)intelligentie laat vaak te wensen over.
Ohh, had dan ff een PM gestuurd vooraf MM, had ik ff een drankje komen doen. En idd, midden-Zuid was wel goed aanwezig gisteren, mag ook wel een keertje, hoewel het zeker beneden wel een kids-club leek.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel grappig ja, dat middenvak op de Zuidtribune. Zat zelf ook op zuid, maar dan meer in de hoek. Trouwens, die griet met dat zwarte leren jasje, donkerzwarte haar, naveltruitje, piercing en tattoo op de buik.... Die was na de rust al te stoned of dronken om nog recht te staan, liep constant dat vak op en af om allerlei kerels te knuffelen.Ken je die? Niet onaardig bedoeld, maar als je zou zeggen dat ze van de Keileweg geplukt was, had ik het direct geloofd.
Verder voor rust een saai eerste half uur, erg slordig van beide kanten. Toen nam RBC eigenlijk over en kreeg het ook een paar goede kansen om voor rust te scoren. Duarte speelde goed, raakte de paal en was ook betrokken bij veel aanvallend gevaar van RBC.
Na rust ontstonden overal ruimtes voor beide ploegen en nam Excelsior, na een paar kansen voor RBC via Stojanovic, gaandeweg over. Uiteindelijk een gouden wissel met Braber.
Wel grappig dat RBC met Schot en Ikedia een soort omgekeerde luchtmacht liet invallen. Twee mannetjes van net boven de 1 meter 60...
Ook vond ik het toch opvallend dat Korf erg vaak de vaart uit een aanval haalt, door eerst eens aan te nemen en constant de actie te zoeken. Zoals ook Alisic vaak eerst door het centrum wilde gaan breien, ipv direct de ruimte op links te zoeken bij de doorkomende Van Peppen.
Ja, was eigenlijk pas later afgesproken dat ik naar Excelsior zou gaan, in eerste instantie niet de planning. Volgende keer zal ik wel even PM doen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:03 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ohh, had dan ff een PM gestuurd vooraf MM, had ik ff een drankje komen doen. En idd, midden-Zuid was wel goed aanwezig gisteren, mag ook wel een keertje, hoewel het zeker beneden wel een kids-club leek.
Dat vrouwtje ken ik wel ja, apart figuur, die altijd strak van de rotzooi staat. Normaal geen herrieschopper, maar ik begreep dat ze gisteren ook nog heeft staan vechten in de keet.
Korf speelde idd niet super gisteren, maar is wel altijd dreigend. Alisic was zwaar onder niveau, evenals van Guldener. Gelukkig viel Braber prima in, en maakt hij het beslissende goaltje.
In de 2e helft heb ik geen seconde meer het gevoel gehad dat we in de problemen zouden komen, waar een achterstand bij rust meer dan verdiend zou zijn geweest.
Mee eens.quote:Op zondag 7 september 2008 17:20 schreef groenen het volgende:
Is Gert Kruys nog niet aan vervanging toe? Eerst jaar was geweldig, vorig jaar en dit jaar zijn zeer matig.
Ik had Dordrecht niet al te hoog ingeschaald voor dit jaar, maar tot nu toe is het wel heel erg. Formule Kruys blijkbaar toch uitgewerkt.quote:Op zondag 7 september 2008 20:12 schreef DRD het volgende:
[..]
Mee eens.
Dit zijn echt van die middagen dat je jezelf door je kop wilt schieten.....of eigenlijk 9 van de 11 spelers. Belachelijke wanprestatie en als dit niet snel veranderd gaan er (veel, heel veel) koppen rollen in Dordt.
Ahh ok, ja volgende keer wel doen, wel leuk om ff bij te babbelen. Die kerel heet trouwens Harry, en dat gaat altijd zo als hij het vak op komtquote:Op zondag 7 september 2008 17:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, was eigenlijk pas later afgesproken dat ik naar Excelsior zou gaan, in eerste instantie niet de planning. Volgende keer zal ik wel even PM doen.
Apart vrouwtje inderdaad. Die ene kerel was wel grappig, Arie ofzo? Die kwam het vak op en iedereen "Arie Arie Arie".
Van Guldener was ook absoluut niet sterk inderdaad. Altheer man van de wedstrijd leek mij overigens ook meer een gevalletje van "wie is er deze aan de beurt die nog niet is geweest", vond hem niet direct uitblinken. Al weet ik ook niet zo snel wie ik wel had gekozen als ik het moest beslissen.
Overigens begreep ik toch dat Ilias Haddad, in tegenstelling tot eerdere berichten, toch bij AZ is gebleven. Opvallend.
quote:Aanklager eist één duel schorsing voor Brood
Ruud Brood moet de wedstrijd tussen RKC Waalwijk en Telstar, aanstaande vrijdag, mogelijk vanaf de tribune aanschouwen. De aanklager betaald voetbal heeft de oefenmeester een schikkingsvoorstel van één duel gedaan.
De oefenmeester moet vandaag laten weten of hij met de schorsing akkoord gaat of niet. Mocht dat niet zo zijn, dan verschijnt de zaak voor deze week voor de tuchtcommissie.
Brood werd vrijdagavond in het duel met VVV-Venlo naar de tribune verwezen omdat hij te fel protesteerde en bovendien de vierde official een zet gaf. Arbiter Björn Kuipers toonde de oefenmeester na zijn wangedrag de rode kaart
Wat loopt die sukkel nou te blaten met z'n 'Daar kunnen ze in Heerenveen wat van leren'.quote:'Heerenveen kan iets leren van voetbalmaf Leeuwarden'
09/09/2008 23:45
'Drie jaar geleden was de stemming: het is niets en het zal nies meer worden. Hoe anders is het nu, iedereen wil erbij horen. Leeuwarden is voetbalmaf, daar kunnen ze in Heerenveen wat van leren.'
Aan het woord is Wim de Ron, de voormalig doelman en huidige coach van de beloften van SC Cambuur-Leeuwarden. De ex-keeper is in de nieuwe Voetbal International een van de velen die aan het woord komen over de wederopstanding van de Friese club, die twee jaar terug bijna failliet was.
Zoals Jurrie Koolhof, de huidige trainer, over het versterken van de ploeg die vorig seizoen nog als zeventiende eindigde in de Jupiler League en momenteel de vierde plaats bezet. 'We hebben een soort domino-effect teweeg kunnen brengen. Na Ter Heide kwam Guijt, en dat zorgde al voor positieve aandacht. Beekmans hebben we over de streep getrokken en sindsdien zijn onze ambities voor iedereen duidelijk.'
'Natuurlijk hadden we geld te besteden, maar lang niet zo veel als ik soms hoorde. Zelfs andere trainers vonden het nodig om uit pure jaloezie negatieve opmerkingen te maken over ons aankoopbeleid. We hebben geen enkel moment met cheques lopen zwaaien.'
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat loopt die sukkel nou te blaten met z'n 'Daar kunnen ze in Heerenveen wat van leren'.![]()
Voor het eerst sinds 1672 staan ze weer eens in het linkerrijtje van de Jupilerleague na vier wedstrijden en meteen praatjes over een club uit een dorpje verderop van 30.000 inwoners die net zoveel man op de tribune heeft en bovendien jaar elk jaar Europees speelt.
Emmen kon er vorige week niet van profiterenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
Offensieve problemen voor TOP Oss
Mogelijk een voordeel voor Emmen morgen dus.
Ik vraag me af welke TOP Oss aanvaller er op jouw 'diensten' wil ingaan, Daniel-de-Ridder-liefhebbertje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:28 schreef BonJovi het volgende:
ik bied me aan voor Top Oss aanvaller
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke TOP Oss aanvaller er op jouw 'diensten' wil ingaan, Daniel-de-Ridder-liefhebbertje.
quote:Waalwijk vreest bij duel met Haarlem voor rellen
De gemeente Waalwijk vreest bij het treffen tussen RKC Waalwijk en Haarlem voor rellen. Daarom wordt er maandag voor extra politiekracht gezorgd en bovendien is de Mobiele Eenheid aanwezig.
Supporters van Haarlem die de wedstrijd willen bezoeken kunnen dat bovendien alleen doen via een combiregeling. De twee supportersgroepen kwamen al twee keer met elkaar in aanraking en dus is voor deze maatregelen gekozen.
De eerste keer dat de kernen elkaar opzochten was bij de bekerwedstrijd. De tweede keer bezochten een aantal Haarlem-supporters Waalwijk na een uitwedstrijd bij TOP Oss.
quote:RKC heeft huurschuld van bijna half miljoen
De huurschuld van RKC Waalwijk blijkt deze zomer flink te zijn opgelopen. De Brabantse club heeft bij de gemeente Waalwijk een schuld uitstaan van 450.000 euro, meldt Omroep Brabant.
Daarmee is de huurschuld deze zomer met 150.000 euro opgelopen. In juli van dit jaar stond de teller nog op 300.000 euro.
RKC huurt zijn stadion van de gemeente, die het kocht in 2000. Omdat de kosten te hoog werden, vroeg de clubleiding een huurverlaging aan, maar de gemeente gaat daar vooralsnog niet mee akkoord. Beide partijen proberen er nu middels gesprekken alsnog op een goede manier samen uit te komen.
TOP wint dus geen spits nodig iig geen jeaudquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke TOP Oss aanvaller er op jouw 'diensten' wil ingaan, Daniel-de-Ridder-liefhebbertje.
Ach, zo ken ik mijn kutcluppie weerquote:
En hoe. De spelers gingen verdacht laat de bus in, denk dat ze de scheidsrechter nog even hebben gepakt onder de douche. Voor wat , hoort wat he.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:16 schreef Vitamine_C het volgende:
Haarlem 3e
helaas niet de periodetitel maar die kans was wel erg klein, iig wel weer 3 punten
3 punten zijn 3 puntenquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:15 schreef Evertje het volgende:
[..]
En hoe. De spelers gingen verdacht laat de bus in, denk dat ze de scheidsrechter nog even hebben gepakt onder de douche. Voor wat , hoort wat he.
Wel balen dat jullie bussen in de file stonden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 03:47 schreef Mindlight het volgende:
Uitstekend dit. Zo slecht spelen en steeds winnen, ik zie ons nu wel als serieuze kampioenskandidaat op deze manier.
quote:Op Friday 29 August 2008 @ 22:22 door RayMania:
Topictitel veranderd van "Jupiler League 08/09 #2: Met FC Zwolle aan kop!" naar "Jupiler League 08/09 #2: Met Cambuur aan kop!"
Op Saturday 13 September 2008 @ 08:47 door sjimz:
Topictitel veranderd van "Jupiler League 08/09 #2: Met Cambuur aan kop!" naar "Jupiler League 08/09 #2: Met Excelsior aan kop!"
Jaquote:Op maandag 15 september 2008 16:20 schreef Adelante het volgende:
Vanavond al weer een volledige speelronde?
Foei! Dat mag je niet zeggen!quote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef fanneke het volgende:
en wanneer is het eindelijk eens einde Theo Bos, wat een drama die kerel![]()
Hij ligt al niet goed en dan maakte ie zo'n symphatieke opmerking bij RTLquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert van Losser heeft z'n plek tussen de commentatoren afgedwongen, netjes.
Het went, kan ik je garanderenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:20 schreef DRD het volgende:
Ergens voel ik de behoefte om mede Jupiler league fans onder ogen te zien, zodat ik uitgelachen kan worden.
Kom al aardig wat jaren bij FC Dordrecht, maar na vanavond weet ik het gewoon ook niet meer.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij ligt al niet goed en dan maakte ie zo'n symphatieke opmerking bij RTL
Ik heb ook het idee dat het elke week iemand anders is die weer uitblinkt (van Guldener, Voskamp, Korf, Braber).quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:41 schreef Mindlight het volgende:
Ik juist wel, wat heerlijk om steeds maar matig te spelen en telkens zo makkelijk te winnen, na 2 jaar ploeteren in de eredivisie. Waar dit eindigt weet ik natuurlijk ook niet, maar als we ook nog eens goed gaan voetballen zie ik niet in wie ons moet stoppen.
Gaf hij commentaar bij jupiler league?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha ga weg johquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:50 schreef Evertje het volgende:
Gisteren lekker wat wat emotie in Den Bosch. Slecht leidende scheids. Hoe kon ie die regi blinker look-a-like geel geven ipv rood terwijl ie ff iemand komt neerknallen? Snapte er weinig van.
Klopt, en op het moment dat er niemand uitblinkt is de ploeg sterk genoeg om rustig te blijven en toch dat goaltje wel te pakken. Vooral verdedigend staat het fantastisch.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:48 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het elke week iemand anders is die weer uitblinkt (van Guldener, Voskamp, Korf, Braber).
Goeie zaak
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die andere pannenkoek van jullie spoort ook niet. Wordt er een aansteker gegooid 10 meter van hem af. Rent ie er naar toe gaat ie naar de scheids toe en doet die alsof hij geraakt wordt![]()
![]()
Ik hoorde het ja, opvallend.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig geven wij altijd doelpunten weg in de laatste drie minuten...quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:15 schreef Grulez het volgende:
Lekker bezig hoor Veendam.
Den Bosch komt voor?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Top Oss en RBC staan auch 1-0 voor.
Bijnaquote:
En we winnen, 1-4 nog zelfs!!!quote:
En ze houden de 1-0 vast. Knappe overwinning op de koploper.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:47 schreef Silenus het volgende:
FC Eindhoven speelt de laatste 12 minuten met 9 man, maar nog steeds op 1-0 voor tegen de koploper.
Allemaal leuk en aardig, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie boven ons staan.quote:
Vorige wedstrijd wonnen ze nog gewoon hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:26 schreef RayMania het volgende:
En Excelsior verliest gelijk nadat de TT is veranderd.
Kom je straks bij ASWH in de competitiequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:23 schreef DRD het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs als we, heel hypothetisch gezien, een wedstrijd winnen, dan staan we nog laatste.
Welnee. Gewoon slecht gefloten op basis van de samenvatting. Kan iedereen zien. Pietluttige gele kaart voor Asubonteng, die voor die verdediger ook wat makkelijk gegeven. Dat doet hij gewoon iets te vaak en dat is vooral voor hemzelf jammer, want dan is promotie ver weg voor hem.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
methodmich mag Makkelie weer gaan verdedigen.
Interessant. Bij de amateurs geeft een periodetitel in de hoofdklasse recht op KNVB-bekervoetbal, dus daar is nooit een probleem en kan een periodekampioen in theorie degraderen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
Als het goed is, telt de periodetitel dan niet degradeert de club alsnog. Tenminste zoiets heb ik uit het amateurvoetbal begrepen, waarbij een club op de laatste speeldag de periodetitel pakte en daardoor maar net degradatiewedstrijden ontliep.
Dank u.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:50 schreef Silenus het volgende:
En hekkensluiter FC Dordrecht op 4-0 tegen FC Zwolle. Mooi voor DRD, die was de laatste tijd toch echt de wanhoop nabij had ik het idee. Hopelijk voor hem wordt de weg omhoog nu ingezet.
DRD, gefeliciteerd man!
Gaat eindelijk weer de goede kant op, ook qua voetbal. Maar nu een zware serie met o.m. RKC en Zwolle, kijken wat dat oplevert.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
AGOVV ( Apeldoorn gaat ook voor Vitesse ) weer gewonnen
Is toch al snel twee mongolenbusjes vol.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:36 schreef Silenus het volgende:
Cambuur ook echt met hun stoere praat over supporters een paar weken geleden, nu staan ze weer met 20 man in het uitvak bij de Eagles...
Lekkere zege. Kalisse moet vaker ramadan houden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:20 schreef DRD het volgende:
[..]
Dank u.
Kom ik door omstandigheden een keer 70 minuten te laat, staat er opeens een elftal wat er volledig voor knokt en kansen ook afmaakt. Staan nog steeds laatste nu, maar nu is er gelukkig wel een beetje vertrouwen. Want de afgelopen weken was het soms echt te slecht.
Cambuur blijft tegenvallen en RBC is ook niet geweldig bezig dit jaar.
Mja, ik zag het gebeuren na de wedstrijd, maar weet nog altijd niet wat er aan de hand is. Heinrichs is gewoon bazig mannetje en Schreurs is niet op zn mondje gevallen. Dat botst dan denk ik. Heinrichs zal wel gezegd hebben dat Danny slecht is ingevallen en hem tik in gezicht hebben gegeven, waarna Danny iets terug deed.quote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef methodmich het volgende:
Fortuna-spelers met elkaar op de vuist Apart verhaal, Evertje meer info?
Schreurs heeft toch ook een beperkte intelligentie? Deed mee aan dat toernooi toen, voor spelers onder een bepaald IQ. Volgens mij scoorde hij namens Nederland toen 43 goals ofzo? Dan is ie misschien sneller wat fel met reageren, meende al eens zoiets gelezen te hebben over hem. Dan moet Heinrichs daar ook beter mee omgaan, vind ik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:05 schreef Evertje het volgende:
[..]
Mja, ik zag het gebeuren na de wedstrijd, maar weet nog altijd niet wat er aan de hand is. Heinrichs is gewoon bazig mannetje en Schreurs is niet op zn mondje gevallen. Dat botst dan denk ik. Heinrichs zal wel gezegd hebben dat Danny slecht is ingevallen en hem tik in gezicht hebben gegeven, waarna Danny iets terug deed.
Heinrichs stak in Veendam ook zn middelvinger op naar het utivak, dus er klopt daar iets niet. Van mij mag ie opzouten, al speelt ie niet slecht de laatste drie wedstrijden.
Dit bestaat echt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:55 schreef methodmich het volgende:
Schreurs heeft toch ook een beperkte intelligentie? Deed mee aan dat toernooi toen, voor spelers onder een bepaald IQ.
Zie ook http://www.knvb.nl/archief/multimedia?func=viewSubmission&wid=LI31knA00kIl2VZbSIVgQg&sid=I2BtQSERPIyb7767tyxrqQquote:
Ik heb het toen in ELF gelezen geloof ik, is echt waar.quote:
Maar helaas, toch niet, evenals Altheer.quote:Op maandag 29 september 2008 00:04 schreef Mindlight het volgende:
Van Dieren verzekerde ons gisteren dat hij er tegen FCDB weer bij zou zijn...
quote:Van Dieren terug bij Excelsior
2 oktober 2008
René van Dieren maakt vrijdag zeer waarschijnlijk zijn rentree voor Excelsior, dat het op gaat nemen tegen FC Den Bosch. De middenvelder is voldoende hersteld van een hamstringblessure en traint weer voluit.
Van Dieren kon door de kwetsuur niet spelen in de topper tegen VVV-Venlo, die met 3-1 verloren ging. Hij kwam dit seizoen eindelijk terug na een lange afwezigheid als gevolg van een longembolie.
Trainer Ton Lokhoff mist sowieso Adnan Alisic en Eldridge Rojer voor het duel tegen de Brabanders. Het meespelen van Jeffrey Altheer, Johan Voskamp, Rogier Veenstra en Daan Bovenberg is nog een vraagteken.
René van Dieren speelt vanavond wel weer meequote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef methodmich het volgende:
Fortuna-spelers met elkaar op de vuist Apart verhaal, Evertje meer info?
En Excelsior enige tijd zonder Van Dieren is ongunstig voor Excelsior
Ik heb een relatie met zijn broerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kom je aan die wijsheid? Iedereen zegt nu iets anders
Met Willem?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met zijn broer
Haha echt? Was je vorige week ook met hem mee naar Venlo? Hij en zijn groep waren behoorlijk zat namelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Juist.
Maar ja, meer broers heeft ie ook niet
Ja, maar ik ben wel van het vrouwelijke geslacht hèquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een relatie als in seksuele relatie?
Nee ik ga nooit mee eigenlijk, beetje moeilijk met een zoontje van 6.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:41 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Haha echt? Was je vorige week ook met hem mee naar Venlo? Hij en zijn groep waren behoorlijk zat namelijk. Maar wel toffe gasten allemaal, kom je zelf ook uit Nunspeet?
Jammer, anders hadden we hem vanavond nog toe kunnen zingenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:41 schreef lookinforyou het volgende:
Ja, maar ik ben wel van het vrouwelijke geslacht hè
Goh da's nou jammerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer, anders hadden we hem vanavond nog toe kunnen zingen
Kun je niet terugsturen dat ie nog een weekje wacht. Dit soort dingen moet je nooit overhaasten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:44 schreef lookinforyou het volgende:
maar goed, hij smste dus dat René weer meespeelde
Ik weet vrij weinig van Excelsior eigenlijk, maar is René een goede speler dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun je niet terugsturen dat ie nog een weekje wacht. Dit soort dingen moet je nooit overhaasten.
Ok. Aan de andere kant, als ie zo goed is, zou hij ook niet bij Excelsior spelen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet er ook vrij weinig van, maar elke speler die ze missen is er een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |