Foei! Dat mag je niet zeggen!quote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef fanneke het volgende:
en wanneer is het eindelijk eens einde Theo Bos, wat een drama die kerel![]()
Hij ligt al niet goed en dan maakte ie zo'n symphatieke opmerking bij RTLquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert van Losser heeft z'n plek tussen de commentatoren afgedwongen, netjes.
Het went, kan ik je garanderenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:20 schreef DRD het volgende:
Ergens voel ik de behoefte om mede Jupiler league fans onder ogen te zien, zodat ik uitgelachen kan worden.
Kom al aardig wat jaren bij FC Dordrecht, maar na vanavond weet ik het gewoon ook niet meer.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij ligt al niet goed en dan maakte ie zo'n symphatieke opmerking bij RTL
Ik heb ook het idee dat het elke week iemand anders is die weer uitblinkt (van Guldener, Voskamp, Korf, Braber).quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:41 schreef Mindlight het volgende:
Ik juist wel, wat heerlijk om steeds maar matig te spelen en telkens zo makkelijk te winnen, na 2 jaar ploeteren in de eredivisie. Waar dit eindigt weet ik natuurlijk ook niet, maar als we ook nog eens goed gaan voetballen zie ik niet in wie ons moet stoppen.
Gaf hij commentaar bij jupiler league?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert van Losser heeft z'n plek tussen de commentatoren afgedwongen, netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |