Mja, ik zag het gebeuren na de wedstrijd, maar weet nog altijd niet wat er aan de hand is. Heinrichs is gewoon bazig mannetje en Schreurs is niet op zn mondje gevallen. Dat botst dan denk ik. Heinrichs zal wel gezegd hebben dat Danny slecht is ingevallen en hem tik in gezicht hebben gegeven, waarna Danny iets terug deed.quote:Op zondag 28 september 2008 16:14 schreef methodmich het volgende:
Fortuna-spelers met elkaar op de vuist Apart verhaal, Evertje meer info?
Schreurs heeft toch ook een beperkte intelligentie? Deed mee aan dat toernooi toen, voor spelers onder een bepaald IQ. Volgens mij scoorde hij namens Nederland toen 43 goals ofzo? Dan is ie misschien sneller wat fel met reageren, meende al eens zoiets gelezen te hebben over hem. Dan moet Heinrichs daar ook beter mee omgaan, vind ik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:05 schreef Evertje het volgende:
[..]
Mja, ik zag het gebeuren na de wedstrijd, maar weet nog altijd niet wat er aan de hand is. Heinrichs is gewoon bazig mannetje en Schreurs is niet op zn mondje gevallen. Dat botst dan denk ik. Heinrichs zal wel gezegd hebben dat Danny slecht is ingevallen en hem tik in gezicht hebben gegeven, waarna Danny iets terug deed.
Heinrichs stak in Veendam ook zn middelvinger op naar het utivak, dus er klopt daar iets niet. Van mij mag ie opzouten, al speelt ie niet slecht de laatste drie wedstrijden.
Dit bestaat echt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:55 schreef methodmich het volgende:
Schreurs heeft toch ook een beperkte intelligentie? Deed mee aan dat toernooi toen, voor spelers onder een bepaald IQ.
Zie ook http://www.knvb.nl/archief/multimedia?func=viewSubmission&wid=LI31knA00kIl2VZbSIVgQg&sid=I2BtQSERPIyb7767tyxrqQquote:
Ik heb het toen in ELF gelezen geloof ik, is echt waar.quote:
Maar helaas, toch niet, evenals Altheer.quote:Op maandag 29 september 2008 00:04 schreef Mindlight het volgende:
Van Dieren verzekerde ons gisteren dat hij er tegen FCDB weer bij zou zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |