abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61244942
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 05:12 schreef BonJovi het volgende:
TOP OSS boven FC Den Bosch
Als je daar voor leeft
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:15:30 #52
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_61246674
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als je daar voor leeft
Leven ze ook voor.

Vooraf aan het seizoen was ik samen met fanneke bij TOP v PAOK en de opa's achter ons konden het alleen maar over FC Den Bosch hebben dus ik kan wel begrijpen dat ze er even van genieten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_61247546
Van Guldener lekker op dreef bij AGOVV - Excelsior! Liet zien dat Lokhoff hem terecht in de basis heeft gezet.

Dordt behoorlijk genaaid, op basis van de beelden. Boyen was razend, net op Rijnmond.

En die penalty tegen RBC, gegeven door Makkelie. Leek weinig aan de hand, al is al dat duwen en trekken natuurlijk wel zeer irritant altijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61248681
LOL Feyenoord en PSV aan het rellen om Stefan Toonen...hoe triest is dat...hij was de derde (!!) keeper van TOP Oss
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61250007
Maar hij lijkt op Oscar Moens Tim! Dat is ook wat waard.
www.thuisuiteten.nl
pi_61258234
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:
Maar hij lijkt op Oscar Moens Tim! Dat is ook wat waard.

Dat commentaar bij Fortuna-TOP is echt te erg overigens ja..eerst dat cynische applausje
En dan noemt hij Fortuna nog de ploeg van Hans de Koning
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61258579
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:04 schreef Tim86 het volgende:
LOL Feyenoord en PSV aan het rellen om Stefan Toonen...hoe triest is dat...hij was de derde (!!) keeper van TOP Oss
dat ze om hem ruzie maken
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_61260736
Na de flater tegen Telstar gaat het toch wel elke wedstrijd beter nu, zou mooi zijn als we iig die eerste periode weten te pakken.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 augustus 2008 @ 14:54:48 #59
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61265551
Kennemer Derby
Haarlem - Telstar 1-0
Rachid El Yaakoubi

edit: 1-1 Richmond Bossman
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 augustus 2008 @ 15:28:29 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61266402
2-1 halverwege goal Rachid El Yaakoubi
pi_61267136
Go Haarlem
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_61267332
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als je daar voor leeft
Wat was er met jullie keepers aan de hand?

edit: 3-1 Haarlem alweer. Had ik niet verwacht eigenlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_61268870
Cambuur he... Als mijn opa en oma nou nog leefde, nu hoef ik ze niet in de eredivisie hoor.
pi_61319426
1-3 winnen bij Den Bosch, het kan slechter...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_61405896
HUP Cambuur!
pi_61407487
Vanavond eens even Excelsior - RBC Roosendaal bezoeken. Ben benieuwd wat Michel van Guldener voor de thuisploeg kan laten zien en bij RBC natuurlijk benieuwd naar Patrick Duarte. Hopelijk ook nog een invalbeurt voor John Schot. Kan wel een leuk potje worden, RBC moet eigenlijk winnen om bij te blijven.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 september 2008 @ 19:24:07 #67
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61410313
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:42 schreef jmac het volgende:
HUP Cambuur!
Het is bijna uitverkocht huis Hup Cambuur
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 september 2008 @ 20:18:12 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61411833
VVV opent het weekend met een goal door Leemans

Den Bosch 0-1 Koen van der Biezen
Helmond Sport 0-1 Peter Uneken
pi_61412127
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het is bijna uitverkocht huis Hup Cambuur
0-2 achter al..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 september 2008 @ 20:36:21 #70
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61412348
Niet best
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61412352
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:28 schreef Superheld het volgende:

[..]

0-2 achter al..
0-3
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61412624
Kampvuur
pi_61412742
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:36 schreef Superheld het volgende:

[..]

0-3
net nu de gloryhunters tevoorschijn komen
quote:
Leeuwarden loopt warm voor koploper Cambuur
05 september 2008

De goede prestaties van SC Cambuur in de Jupiler League missen in Leeuwarden en omstreden zijn uitwerking niet. De Friese ploeg verwacht vanavond, als FC Den Bosch op bezoek komt, bijna 10.000 toeschouwers.

Het stadion van Cambuur biedt plaats aan 10.000 fans en momenteel zijn er nog maar iets meer dan duizend tickets beschikbaar. Het is voor het eerst sinds jaren dat fans zó massaal uitrukken naar een competitiewedstrijd van Cambuur. Vorig seizoen zat het tegen AZ en Excelsior wel vol, maar dat waren duels voor de KNVB beker.

Cambuur staat momenteel bovenaan in de Jupiler League, met negen punten uit vier wedstrijden. Bovendien heeft de ploeg een indrukwekkend doelsaldo (12-5).
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:51:40 #74
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61412815
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Kampvuur
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:52:17 #75
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61412836
Wel mooi dat er zoveel fans komen daar. Cambuur heeft toch heel wat potentie.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_61412998
Ze kunnen de druk zeker niet aan tegen een 2de elftal van d-b
pi_61413146
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:49 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

net nu de gloryhunters tevoorschijn komen
[..]
Epic fail inderdaad.
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:13:30 #78
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_61413470
Gloryhunters of niet, 10.000 toeschouwers bij een club in de Eerste Divisie blijft netjes...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 september 2008 @ 22:12:48 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61415381
20.00 MVV Go Ahead Eagles 1-1 (1-0) Einde wedstrijd
20.00 RKC Waalwijk VVV-Venlo 1-1 (0-1) Einde wedstrijd
20.00 BV Veendam Fortuna Sittard 0-0 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 SC Cambuur-Leeuwarden FC Den Bosch 0-3 (0-3) Einde wedstrijd
20.00 FC Zwolle Telstar 3-0 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 FC Eindhoven AGOVV Apeldoorn 3-3 (0-2) Einde wedstrijd
20.00 Excelsior RBC Roosendaal 1-0 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 TOP Oss FC Emmen 2-1 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 FC Omniworld Helmond Sport 0-1 (0-1) Einde wedstrijd
  vrijdag 5 september 2008 @ 22:18:30 #80
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61415522
't oale excelsior bovenan
[b]Enschede![/b]
pi_61415815

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_61415885
prachtige wedstrijd van top en een heerlijke overwinning
tony
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_61416586
Het was natuurlijk een belabberde wedstrijd. Belachelijk slechte eerste helft van beide ploegen met 1 kans Emmen (redding Wilco) en 2 voor TOP, waarbij 1 keer Fachtali teveel truukjes wil doen en bij een 1 op 1 niet tot een schot komt, en waarbij 1 keer zijn mooie volley wordt geredt.

Na rust was er voor het eerst een periode met druk van Emmen en daarin viel de goal meteen na matig ingrijpen in een kopduel (zeg maar gerust niet). Op het einde verdienden we zeker de gelijkmaker na een flinke tijd druk en halve kansen. Ook nog een schot op de lat en een totaal van 3 gevaarlijke vrije trappen, waarbij die van Schoofs slecht over ging en die van Bart van Hintum 2 keer nipt werden geredt (wat een traptechniek heeft die jongen!). Toen kwam supersub Maratony erin en deed hij wat hij al zo vaak deed als invaller: scoren. 2 keer binnen 1 minuut
1 keer koel gebleven in de 16 en prima gekapt en binnenkant paal binnen gekruld en 1 keer een snelle counter waaruit hij hem prima de lange hoek in nam ineens.

Knappe overwinning, maar een draak van een wedstrijd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_61419817
TOP gewonnen
AFC AJAX
pi_61420095
Prima sfeer vandaag, slechte wedstrijd, maar wederom 3 punten. Dit gaat uitstekend zo

Den Bosch bedankt
pi_61420225
Zwolle wist na zeer matige eerste helft toch nog de volle winst te pakken.. O o wat was Botteghin weer belangrijk.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_61421039
Leek mij trouwens weinig aan de hand bij die rood + penalty bij MVV. Of heb ik het niet goed gezien?
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:49:26 #88
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_61422305
Na 70 minuten 0-3 voor en dan toch nog weer de 3-3 weggeven. Dacht dat dit soort dingen er wel uit was onderhand maar heb me weer es vergist
pi_61423118
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 02:22 schreef Mindlight het volgende:
Prima sfeer vandaag, slechte wedstrijd, maar wederom 3 punten. Dit gaat uitstekend zo

Wel grappig ja, dat middenvak op de Zuidtribune. Zat zelf ook op zuid, maar dan meer in de hoek. Trouwens, die griet met dat zwarte leren jasje, donkerzwarte haar, naveltruitje, piercing en tattoo op de buik.... Die was na de rust al te stoned of dronken om nog recht te staan, liep constant dat vak op en af om allerlei kerels te knuffelen. Ken je die? Niet onaardig bedoeld, maar als je zou zeggen dat ze van de Keileweg geplukt was, had ik het direct geloofd.

Verder voor rust een saai eerste half uur, erg slordig van beide kanten. Toen nam RBC eigenlijk over en kreeg het ook een paar goede kansen om voor rust te scoren. Duarte speelde goed, raakte de paal en was ook betrokken bij veel aanvallend gevaar van RBC.

Na rust ontstonden overal ruimtes voor beide ploegen en nam Excelsior, na een paar kansen voor RBC via Stojanovic, gaandeweg over. Uiteindelijk een gouden wissel met Braber.

Wel grappig dat RBC met Schot en Ikedia een soort omgekeerde luchtmacht liet invallen. Twee mannetjes van net boven de 1 meter 60...

Ook vond ik het toch opvallend dat Korf erg vaak de vaart uit een aanval haalt, door eerst eens aan te nemen en constant de actie te zoeken. Zoals ook Alisic vaak eerst door het centrum wilde gaan breien, ipv direct de ruimte op links te zoeken bij de doorkomende Van Peppen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 september 2008 @ 12:56:23 #90
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_61424676
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:34 schreef methodmich het volgende:

Ook vond ik het toch opvallend dat Korf erg vaak de vaart uit een aanval haalt, door eerst eens aan te nemen en constant de actie te zoeken. Zoals ook Alisic vaak eerst door het centrum wilde gaan breien, ipv direct de ruimte op links te zoeken bij de doorkomende Van Peppen.
Dit zie je zó vaak in de Jupiler League.
De wil en inzet is er wel, maar de (voetbal-)intelligentie laat vaak te wensen over.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_61428511
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 08:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Leek mij trouwens weinig aan de hand bij die rood + penalty bij MVV. Of heb ik het niet goed gezien?
Tja, doorgebroken speler wordt ten val gebracht, scheids kan weinig anders lijkt me.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_61431933
Dat ze die grafhond van een Ter Heide maar eens flink schorsen. Eerst al Polak een rode kaart aangenaaid. Nu zelf weer bezig met zijn elleboogjes.

En herrineren we het incident met Meye vorig jaar nog??
pi_61433176
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef fanneke het volgende:

[..]

Dit zie je zó vaak in de Jupiler League.
De wil en inzet is er wel, maar de (voetbal-)intelligentie laat vaak te wensen over.
Zit ook wel wat in. Anderzijds ontstaat er vaak ook lekker veel ruimte als er, zoals gisteren na rust, overal één op één gespeeld wordt. Bij RBC speelde Duplan daardoor ook vaak opvallend, alle ruimte en tijd voor acties. Bij Sparta kan hij dat niet echt brengen, is wel een verschil.
www.thuisuiteten.nl
pi_61438284
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wel grappig ja, dat middenvak op de Zuidtribune. Zat zelf ook op zuid, maar dan meer in de hoek. Trouwens, die griet met dat zwarte leren jasje, donkerzwarte haar, naveltruitje, piercing en tattoo op de buik.... Die was na de rust al te stoned of dronken om nog recht te staan, liep constant dat vak op en af om allerlei kerels te knuffelen. Ken je die? Niet onaardig bedoeld, maar als je zou zeggen dat ze van de Keileweg geplukt was, had ik het direct geloofd.

Verder voor rust een saai eerste half uur, erg slordig van beide kanten. Toen nam RBC eigenlijk over en kreeg het ook een paar goede kansen om voor rust te scoren. Duarte speelde goed, raakte de paal en was ook betrokken bij veel aanvallend gevaar van RBC.

Na rust ontstonden overal ruimtes voor beide ploegen en nam Excelsior, na een paar kansen voor RBC via Stojanovic, gaandeweg over. Uiteindelijk een gouden wissel met Braber.

Wel grappig dat RBC met Schot en Ikedia een soort omgekeerde luchtmacht liet invallen. Twee mannetjes van net boven de 1 meter 60...

Ohh, had dan ff een PM gestuurd vooraf MM, had ik ff een drankje komen doen. En idd, midden-Zuid was wel goed aanwezig gisteren, mag ook wel een keertje, hoewel het zeker beneden wel een kids-club leek.

Dat vrouwtje ken ik wel ja, apart figuur, die altijd strak van de rotzooi staat. Normaal geen herrieschopper, maar ik begreep dat ze gisteren ook nog heeft staan vechten in de keet.

Korf speelde idd niet super gisteren, maar is wel altijd dreigend. Alisic was zwaar onder niveau, evenals van Guldener. Gelukkig viel Braber prima in, en maakt hij het beslissende goaltje.

In de 2e helft heb ik geen seconde meer het gevoel gehad dat we in de problemen zouden komen, waar een achterstand bij rust meer dan verdiend zou zijn geweest.
pi_61441055
Hoe wil je het anders noemen?
pi_61451404
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 23:03 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Ohh, had dan ff een PM gestuurd vooraf MM, had ik ff een drankje komen doen. En idd, midden-Zuid was wel goed aanwezig gisteren, mag ook wel een keertje, hoewel het zeker beneden wel een kids-club leek.

Dat vrouwtje ken ik wel ja, apart figuur, die altijd strak van de rotzooi staat. Normaal geen herrieschopper, maar ik begreep dat ze gisteren ook nog heeft staan vechten in de keet.

Korf speelde idd niet super gisteren, maar is wel altijd dreigend. Alisic was zwaar onder niveau, evenals van Guldener. Gelukkig viel Braber prima in, en maakt hij het beslissende goaltje.

In de 2e helft heb ik geen seconde meer het gevoel gehad dat we in de problemen zouden komen, waar een achterstand bij rust meer dan verdiend zou zijn geweest.
Ja, was eigenlijk pas later afgesproken dat ik naar Excelsior zou gaan, in eerste instantie niet de planning. Volgende keer zal ik wel even PM doen.

Apart vrouwtje inderdaad. Die ene kerel was wel grappig, Arie ofzo? Die kwam het vak op en iedereen "Arie Arie Arie".

Van Guldener was ook absoluut niet sterk inderdaad. Altheer man van de wedstrijd leek mij overigens ook meer een gevalletje van "wie is er deze aan de beurt die nog niet is geweest", vond hem niet direct uitblinken. Al weet ik ook niet zo snel wie ik wel had gekozen als ik het moest beslissen.

Overigens begreep ik toch dat Ilias Haddad, in tegenstelling tot eerdere berichten, toch bij AZ is gebleven. Opvallend.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 september 2008 @ 17:09:54 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61451473
Haarlem Dord 3-0.
Benjamin van de Broek, Laurens ten Heuvel en Wilmer Kousemaker.
pi_61451659
En rood voor haarlem. Dordt laatste nu ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_61451727
Is Gert Kruys nog niet aan vervanging toe? Eerst jaar was geweldig, vorig jaar en dit jaar zijn zeer matig.
- verwijderd door admin -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')