Leven ze ook voor.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:
Maar hij lijkt op Oscar Moens Tim! Dat is ook wat waard.
dat ze om hem ruzie makenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:04 schreef Tim86 het volgende:
LOL Feyenoord en PSV aan het rellen om Stefan Toonen...hoe triest is dat...hij was de derde (!!) keeper van TOP Oss
Wat was er met jullie keepers aan de hand?quote:
Het is bijna uitverkocht huisquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:42 schreef jmac het volgende:
HUP Cambuur!
0-2 achter al..quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is bijna uitverkocht huisHup Cambuur
0-3quote:
quote:
quote:Leeuwarden loopt warm voor koploper Cambuur
05 september 2008
De goede prestaties van SC Cambuur in de Jupiler League missen in Leeuwarden en omstreden zijn uitwerking niet. De Friese ploeg verwacht vanavond, als FC Den Bosch op bezoek komt, bijna 10.000 toeschouwers.
Het stadion van Cambuur biedt plaats aan 10.000 fans en momenteel zijn er nog maar iets meer dan duizend tickets beschikbaar. Het is voor het eerst sinds jaren dat fans zó massaal uitrukken naar een competitiewedstrijd van Cambuur. Vorig seizoen zat het tegen AZ en Excelsior wel vol, maar dat waren duels voor de KNVB beker.
Cambuur staat momenteel bovenaan in de Jupiler League, met negen punten uit vier wedstrijden. Bovendien heeft de ploeg een indrukwekkend doelsaldo (12-5).
quote:
Epic fail inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
net nu de gloryhunters tevoorschijn komen
[..]
Wel grappig ja, dat middenvak op de Zuidtribune. Zat zelf ook op zuid, maar dan meer in de hoek. Trouwens, die griet met dat zwarte leren jasje, donkerzwarte haar, naveltruitje, piercing en tattoo op de buik.... Die was na de rust al te stoned of dronken om nog recht te staan, liep constant dat vak op en af om allerlei kerels te knuffelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:22 schreef Mindlight het volgende:
Prima sfeer vandaag, slechte wedstrijd, maar wederom 3 punten. Dit gaat uitstekend zo
Dit zie je zó vaak in de Jupiler League.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:34 schreef methodmich het volgende:
Ook vond ik het toch opvallend dat Korf erg vaak de vaart uit een aanval haalt, door eerst eens aan te nemen en constant de actie te zoeken. Zoals ook Alisic vaak eerst door het centrum wilde gaan breien, ipv direct de ruimte op links te zoeken bij de doorkomende Van Peppen.
Tja, doorgebroken speler wordt ten val gebracht, scheids kan weinig anders lijkt me.quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Leek mij trouwens weinig aan de hand bij die rood + penalty bij MVV. Of heb ik het niet goed gezien?
Zit ook wel wat in. Anderzijds ontstaat er vaak ook lekker veel ruimte als er, zoals gisteren na rust, overal één op één gespeeld wordt. Bij RBC speelde Duplan daardoor ook vaak opvallend, alle ruimte en tijd voor acties. Bij Sparta kan hij dat niet echt brengen, is wel een verschil.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dit zie je zó vaak in de Jupiler League.
De wil en inzet is er wel, maar de (voetbal-)intelligentie laat vaak te wensen over.
Ohh, had dan ff een PM gestuurd vooraf MM, had ik ff een drankje komen doen. En idd, midden-Zuid was wel goed aanwezig gisteren, mag ook wel een keertje, hoewel het zeker beneden wel een kids-club leek.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel grappig ja, dat middenvak op de Zuidtribune. Zat zelf ook op zuid, maar dan meer in de hoek. Trouwens, die griet met dat zwarte leren jasje, donkerzwarte haar, naveltruitje, piercing en tattoo op de buik.... Die was na de rust al te stoned of dronken om nog recht te staan, liep constant dat vak op en af om allerlei kerels te knuffelen.Ken je die? Niet onaardig bedoeld, maar als je zou zeggen dat ze van de Keileweg geplukt was, had ik het direct geloofd.
Verder voor rust een saai eerste half uur, erg slordig van beide kanten. Toen nam RBC eigenlijk over en kreeg het ook een paar goede kansen om voor rust te scoren. Duarte speelde goed, raakte de paal en was ook betrokken bij veel aanvallend gevaar van RBC.
Na rust ontstonden overal ruimtes voor beide ploegen en nam Excelsior, na een paar kansen voor RBC via Stojanovic, gaandeweg over. Uiteindelijk een gouden wissel met Braber.
Wel grappig dat RBC met Schot en Ikedia een soort omgekeerde luchtmacht liet invallen. Twee mannetjes van net boven de 1 meter 60...
Ook vond ik het toch opvallend dat Korf erg vaak de vaart uit een aanval haalt, door eerst eens aan te nemen en constant de actie te zoeken. Zoals ook Alisic vaak eerst door het centrum wilde gaan breien, ipv direct de ruimte op links te zoeken bij de doorkomende Van Peppen.
Ja, was eigenlijk pas later afgesproken dat ik naar Excelsior zou gaan, in eerste instantie niet de planning. Volgende keer zal ik wel even PM doen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:03 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ohh, had dan ff een PM gestuurd vooraf MM, had ik ff een drankje komen doen. En idd, midden-Zuid was wel goed aanwezig gisteren, mag ook wel een keertje, hoewel het zeker beneden wel een kids-club leek.
Dat vrouwtje ken ik wel ja, apart figuur, die altijd strak van de rotzooi staat. Normaal geen herrieschopper, maar ik begreep dat ze gisteren ook nog heeft staan vechten in de keet.
Korf speelde idd niet super gisteren, maar is wel altijd dreigend. Alisic was zwaar onder niveau, evenals van Guldener. Gelukkig viel Braber prima in, en maakt hij het beslissende goaltje.
In de 2e helft heb ik geen seconde meer het gevoel gehad dat we in de problemen zouden komen, waar een achterstand bij rust meer dan verdiend zou zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |