Hoezo tegen zichzelf beschermen? BobbyB had gevraagd of dat shoppen mocht (zei die hier ergens) en er waren geen problemen mee. Wat is je punt nu zeg?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, maar heel soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen, ook dat is een van de taken die bij het modereren hoort.
Ze deed zelf nog het meest kinderachtigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef jordeeeh het volgende:
K wil niet de NSB-er uithangen (al ben ik dat wel natuurlijk), maar ze had toch al meerdere keren gezegd dat jullie moesten nokken met dat kinderachtige gedrag.
Ik reageer alleen zo als het nodig is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K had t ook meer over reacties die je gaat krijgen zoals De_Anas nu doet.
maar je kiest er toch zelf voor als je een foto op het internet post en aangezien ze oud en wijs genoeg was lees meerderjarig is ze zelf verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, maar heel soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen, ook dat is een van de taken die bij het modereren hoort.
shit, ik wist wel dat iemand het terug ging zoekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef jordeeeh het volgende:
K wil niet de NSB-er uithangen (al ben ik dat wel natuurlijk), maar ze had toch al meerdere keren gezegd dat jullie moesten nokken met dat kinderachtige gedrag.
Dat bedoel ik. Ik lees veel in KLB en post zo af en toe ook wel eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb het niet terug gezocht... ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
shit, ik wist wel dat iemand het terug ging zoeken
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik lees veel in KLB en post zo af en toe ook wel eensAls een user het niet direct tegen mij of jullie "durft" te zeggen of als er door jullie niet op gereageerd wordt dan houd het op en haal ik de foto(s) weg.
Ik ook niet, maar ik lees mee en herinner mezelf zulke dingen welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb het niet terug gezocht... ?
Tja, wellicht had ze dan eerst zelf eens normaal kunnen doen door een beetje normale entree te maken. Die kwam hier binnen met "Jullie zijn echt triest" tja, dan kun je ook het een en ander terug verwachten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik lees veel in KLB en post zo af en toe ook wel eensAls een user het niet direct tegen mij of jullie "durft" te zeggen of als er door jullie niet op gereageerd wordt dan houd het op en haal ik de foto(s) weg.
Tja je mag ook wel verwachten dat er een beetje normaal mee om gegaan wordt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
maar je kiest er toch zelf voor als je een foto op het internet post en aangezien ze oud en wijs genoeg was lees meerderjarig is ze zelf verantwoordelijk.
Is ook wel zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, wellicht had ze dan eerst zelf eens normaal kunnen doen door een beetje normale entree te maken. Die kwam hier binnen met "Jullie zijn echt triest" tja, dan kun je ook het een en ander terug verwachten.
Samequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik lees mee en herinner mezelf zulke dingen wel
Eng eigenlijk he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef gers het volgende:
trouwens we zijn nu best serieus terwijl het niet eens 0.47 is
Dit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, wellicht had ze dan eerst zelf eens normaal kunnen doen door een beetje normale entree te maken. Die kwam hier binnen met "Jullie zijn echt triest" tja, dan kun je ook het een en ander terug verwachten.
Ja, en dat heb ik dus gemist..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:10 schreef gers het volgende:
[..]
klein relletje over een dik vrouwke
Als je het nu over Fascination hebt, die heeft het echt alleen aan zichzelf te danken. Als je zoveel KLB leest heb je ondertussen ook wel door dat wij tegen iedereen die hier post toch redelijk normaal doen, maar als er hier iemand met een relhouding binnen komt kun je ook relreacties terug verwachten en dan moeten ze niet bij de mods gaan lopen janken als ze het niet meer leuk vinden. Dat is wel erg schoolplein gedrag en hypocriet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je het nu over Fascination hebt, die heeft het echt alleen aan zichzelf te danken. Als je zoveel KLB leest heb je ondertussen ook wel door dat wij tegen iedereen die hier post toch redelijk normaal doen, maar als er hier iemand met een relhouding binnen komt kun je ook relreacties terug verwachten en dan moeten ze niet bij de mods gaan lopen janken als ze het niet meer leuk vinden. Dat is wel erg schoolplein gedrag en hypocriet.
Dat ben ik deels met jou eens. Maar op een gegeven moment houd het op, blijven klieren is niet leuk (van beiden kant niet).quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je het nu over Fascination hebt, die heeft het echt alleen aan zichzelf te danken. Als je zoveel KLB leest heb je ondertussen ook wel door dat wij tegen iedereen die hier post toch redelijk normaal doen, maar als er hier iemand met een relhouding binnen komt kun je ook relreacties terug verwachten en dan moeten ze niet bij de mods gaan lopen janken als ze het niet meer leuk vinden. Dat is wel erg schoolplein gedrag en hypocriet.
Je hebt haar gebalt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar goed, t komt misschien omdat ik Fascination (roze-meisje) al kende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |