abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61073885
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:

[..]

Eens, maar heel soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen, ook dat is een van de taken die bij het modereren hoort.
Hoezo tegen zichzelf beschermen? BobbyB had gevraagd of dat shoppen mocht (zei die hier ergens) en er waren geen problemen mee. Wat is je punt nu zeg?
pi_61073891
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef jordeeeh het volgende:
K wil niet de NSB-er uithangen (al ben ik dat wel natuurlijk), maar ze had toch al meerdere keren gezegd dat jullie moesten nokken met dat kinderachtige gedrag.
Ze deed zelf nog het meest kinderachtig
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61073896
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:04 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

K had t ook meer over reacties die je gaat krijgen zoals De_Anas nu doet.
Ik reageer alleen zo als het nodig is.
pi_61073904
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Juup© het volgende:

[..]

Eens, maar heel soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen, ook dat is een van de taken die bij het modereren hoort.
maar je kiest er toch zelf voor als je een foto op het internet post en aangezien ze oud en wijs genoeg was lees meerderjarig is ze zelf verantwoordelijk.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_61073921
quote:
K wil niet de NSB-er uithangen (al ben ik dat wel natuurlijk), maar ze had toch al meerdere keren gezegd dat jullie moesten nokken met dat kinderachtige gedrag.
shit, ik wist wel dat iemand het terug ging zoeken
pi_61073931
Jongens, loop es niet zo te zeiken op Juup, hij heeft wel degelijk een punt maar het enige kwetsende wat ik me kan bedenken in de SC is dat hele Onur gebeuren en die zeekoe met het hoofd van Fascination. Beiden zijn niet verwijderd dus zal het allemaal wel meevallen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61073935
quote:
Dat bedoel ik. Ik lees veel in KLB en post zo af en toe ook wel eens Als een user het niet direct tegen mij of jullie "durft" te zeggen of als er door jullie niet op gereageerd wordt dan houd het op en haal ik de foto(s) weg.
pi_61073950
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef slindenau het volgende:

[..]

shit, ik wist wel dat iemand het terug ging zoeken
Ik heb het niet terug gezocht... ?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_61073965
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:06 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Ik lees veel in KLB en post zo af en toe ook wel eens Als een user het niet direct tegen mij of jullie "durft" te zeggen of als er door jullie niet op gereageerd wordt dan houd het op en haal ik de foto(s) weg.
pi_61073969
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:07 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ik heb het niet terug gezocht... ?
Ik ook niet, maar ik lees mee en herinner mezelf zulke dingen wel
pi_61073977
trouwens we zijn nu best serieus terwijl het niet eens 0.47 is
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_61073988
quote:
Tja, wellicht had ze dan eerst zelf eens normaal kunnen doen door een beetje normale entree te maken. Die kwam hier binnen met "Jullie zijn echt triest" tja, dan kun je ook het een en ander terug verwachten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61073990
quote:

[..]

Ehh wtf?????

''Ik durf je niet te pmen maar doe het toch'' ? !!!!!!!!!!!!!!
pi_61073997
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef gers het volgende:

[..]

maar je kiest er toch zelf voor als je een foto op het internet post en aangezien ze oud en wijs genoeg was lees meerderjarig is ze zelf verantwoordelijk.
Tja je mag ook wel verwachten dat er een beetje normaal mee om gegaan wordt?
Of vind jij dat alleen de mooibois foto's van zichzelf op internet mogen zetten?
pi_61074011
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Tja, wellicht had ze dan eerst zelf eens normaal kunnen doen door een beetje normale entree te maken. Die kwam hier binnen met "Jullie zijn echt triest" tja, dan kun je ook het een en ander terug verwachten.
Is ook wel zo
pi_61074025
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:07 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik lees mee en herinner mezelf zulke dingen wel
Same
pi_61074038
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef gers het volgende:
trouwens we zijn nu best serieus terwijl het niet eens 0.47 is
Eng eigenlijk he.
pi_61074044
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dit.

En ze heeft nergens gevraagd om de foto weg te halen.

pi_61074097
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:10 schreef gers het volgende:

[..]

klein relletje over een dik vrouwke
Ja, en dat heb ik dus gemist..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_61074098
quote:

[..]

Als je het nu over Fascination hebt, die heeft het echt alleen aan zichzelf te danken. Als je zoveel KLB leest heb je ondertussen ook wel door dat wij tegen iedereen die hier post toch redelijk normaal doen, maar als er hier iemand met een relhouding binnen komt kun je ook relreacties terug verwachten en dan moeten ze niet bij de mods gaan lopen janken als ze het niet meer leuk vinden. Dat is wel erg schoolplein gedrag en hypocriet.
pi_61074132
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Als je het nu over Fascination hebt, die heeft het echt alleen aan zichzelf te danken. Als je zoveel KLB leest heb je ondertussen ook wel door dat wij tegen iedereen die hier post toch redelijk normaal doen, maar als er hier iemand met een relhouding binnen komt kun je ook relreacties terug verwachten en dan moeten ze niet bij de mods gaan lopen janken als ze het niet meer leuk vinden. Dat is wel erg schoolplein gedrag en hypocriet.

Maar goed, t komt misschien omdat ik Fascination (roze-meisje) al kende
pi_61074150
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat ben ik deels met jou eens. Maar op een gegeven moment houd het op, blijven klieren is niet leuk (van beiden kant niet).
pi_61074151
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:14 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Maar goed, t komt misschien omdat ik Fascination (roze-meisje) al kende
Je hebt haar gebalt?

pi_61074156
levert wel leuke rellen op zeg die SC
pi_61074173
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:15 schreef gers het volgende:
levert wel leuke rellen op zeg die SC
Moet wel spannend blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')