Och, die kan ik hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OP telt niet![]()
en is niet jouw vriendin, dan word hij boos:
[ afbeelding ]
He is dat niet Superman?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OP telt niet![]()
en is niet jouw vriendin, dan word hij boos:
[ afbeelding ]
Nee, jullie maken Haley Bennett verdrietigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:32 schreef Sackboy het volgende:
BobbyB, er staat een emo in je avatar
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, jullie maken Haley Bennett verdrietig
He, ben jij niet die DJ?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, ben jij niet die DJ?
[ afbeelding ]
Nu gaat Juup je bannenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, ben jij niet die DJ?
[ afbeelding ]
Wrom?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu gaat Juup je bannen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu gaat Juup je bannen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wrom?
Omdat je niet ongewenst foto's mag posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ben jij niet die maat van Onur?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben jij niet die mod?
[ afbeelding ]
Dus ik moet die foto's van Hayden weghalen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je niet ongewenst foto's mag posten.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij niet die maat van Onur?
[ afbeelding ]
Nee want van haar mag het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus ik moet die foto's van Hayden weghalen?
Heeft ze nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:40 schreef postmortum het volgende:
als ze fok! fobo heeft mag je ze wel posten , lees de FAQ eens door
Juup hanteert z'n eigen regels.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:40 schreef postmortum het volgende:
Zolang ze geen FOK! account heeft mag je ze posten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ze nietdus haal ik wel weg dan.
Geen Hayden meer
WTF die is net uit de luiersquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:44 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda Cosgove van Icarly
Damn, die is 12 ofzo...geen tieten = no goquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:44 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
boh die is nog lekker minderjarigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:44 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf gastquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:44 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:44 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ban voor mij dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Juup kent de regeltjes zelf nog niet helemaal
Samequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
krijg er nu niet echt speciale gevoelens van.
Mag, maar ga niet de foto veranderen e.d. om de persoon waar de foto van is voor lul te zetten. Wat is daar toch de lol aan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:40 schreef postmortum het volgende:
Waarom blijft mijn foto gewoon staan danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag, maar ga niet de foto veranderen e.d. om de persoon waar de foto van is voor lul te zetten. Wat is daar toch de lol aan?
Vanaf nu heel simpel, wordt jouw foto misbruikt?
Stuur een van ons een PM o.i.d. en laat het ons weten, dan kijken wij wat wij er aan kunnen doen. In deze reeks worden al lang foto's ge-edit e.d. en dat is op zich niet erg, zolang het maar leuk blijft en de persoon waar het over gaat het niet erg vind. Vind die persoon (of een van de moderators) het wel erg dan gaat de foto weg. Simpel lijkt mij.
MAAAAR.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag, maar ga niet de foto veranderen e.d. om de persoon waar de foto van is voor lul te zetten. Wat is daar toch de lol aan?
Stuur een van ons een PM o.i.d. en laat het ons weten, dan kijken wij wat wij er aan kunnen doen. In deze reeks worden al lang foto's ge-edit e.d. en dat is op zich niet erg, zolang het maar leuk blijft en de persoon waar het over gaat het niet erg vind. Vind die persoon (of een van de moderators) het wel erg dan gaat de foto weg. Simpel lijkt mij.
Ik ga ff Hayden vragen wat ze vind dat ze dient als rukmateriaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:48 schreef slindenau het volgende:
[..]
MAAAAR.
Je zei zelf: fatscenation had niet geklaagd.
Ergo, MAN TEH HARPOONZ.
Hoe moet ik weten wie jij bent? Kan er niets over terugvinden in jouw fotoboek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom blijft mijn foto gewoon staan dan
Huilliequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom blijft mijn foto gewoon staan dan
Ik ga niet eens meer in discussie, jullie merken het wel als jullie te ver gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:48 schreef slindenau het volgende:
[..]
MAAAAR.
Je zei zelf: fatscenation had niet geklaagd.
Ergo, MAN TEH HARPOONZ.
Ik denk ze dat prima vindtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik ga ff Hayden vragen wat ze vind dat ze dient als rukmateriaal
Post eens een foto Juup!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer in discussie, jullie merken het wel als jullie te ver gaan
Ik vind het ook niet echt volwassen van jou, om voor andere mensen te gaan beslissen wat ze eventueel wel of niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
^ Vrijbriefquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb het haar gevraagd, en ze vond het goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk ze dat prima vindtAttention whore jeweet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |