Och, die kan ik hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OP telt niet![]()
en is niet jouw vriendin, dan word hij boos:
[ afbeelding ]
He is dat niet Superman?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OP telt niet![]()
en is niet jouw vriendin, dan word hij boos:
[ afbeelding ]
Nee, jullie maken Haley Bennett verdrietigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:32 schreef Sackboy het volgende:
BobbyB, er staat een emo in je avatar
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, jullie maken Haley Bennett verdrietig
He, ben jij niet die DJ?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, ben jij niet die DJ?
[ afbeelding ]
Nu gaat Juup je bannenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, ben jij niet die DJ?
[ afbeelding ]
Wrom?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu gaat Juup je bannen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu gaat Juup je bannen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wrom?
Omdat je niet ongewenst foto's mag posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ben jij niet die maat van Onur?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben jij niet die mod?
[ afbeelding ]
Dus ik moet die foto's van Hayden weghalen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat je niet ongewenst foto's mag posten.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij niet die maat van Onur?
[ afbeelding ]
Nee want van haar mag het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus ik moet die foto's van Hayden weghalen?
Heeft ze nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:40 schreef postmortum het volgende:
als ze fok! fobo heeft mag je ze wel posten , lees de FAQ eens door
Juup hanteert z'n eigen regels.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:40 schreef postmortum het volgende:
als ze fok! fobo heeft mag je ze wel posten , lees de FAQ eens door
Zolang ze geen FOK! account heeft mag je ze posten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ze nietdus haal ik wel weg dan.
Geen Hayden meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |