Smart-ass!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de auto heb ik liever een groene golf bij de verkeerslichten!
quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Wilde je mucken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:28 schreef crossover het volgende:
Deze heb ik lang niet gezien..
[..]
Dat was niet de bedoeling, ik wilde gewoon posten.quote:
Dat is waar, dat wordt alleen per ongeluk gedaan... zelfs al kom je uit bij post 319 is er nog geen opzet in het spelquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling, ik wilde gewoon posten.
Met opzet door slotjes heenposten zou ik toch nooit doen!? [ afbeelding ]
Vanaf 3000 is het toch pas opzet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar, dat wordt alleen per ongeluk gedaan... zelfs al kom je uit bij post 319 is er nog geen opzet in het spel.
Voorheen deed jij anders vrolijk mee met de blauwe golfquote:
Welneequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:52 schreef Klonk het volgende:
we mucken nooit expres
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar, dat wordt alleen per ongeluk gedaan... zelfs al kom je uit bij post 319 is er nog geen opzet in het spel.
quote:
Wie!quote:
Ikquote:
Ik heb de laatste gister opgegetenquote:
Oh, dan is het goedquote:
Heb hier nog wel magnum-almond liggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste gister opgegeten.
Mogge Klonkquote:
Ik ben er wel...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:43 schreef de_priester het volgende:
dit is echt het meest SAAIE deel uit de KSC tot nu toe denk ik.
Waar is Fha wanneer je der nodig hebt.
maar ja.... dat doe ik dan weer niet hierquote:neuken!
hoeft ook nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben er wel...
[..]
maar ja.... dat doe ik dan weer niet hier
hahaha, ik zag dat je gelurkt hadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:59 schreef de_priester het volgende:
[..]
hoeft ook niet![]()
ff in je fotoboek gelurk, wel leuke foto van jou in rood, en knappe mannie /virend
okejquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, ik zag dat je gelurkt hadEnneh.. .dat is wel mijn beste vriend, maar niet mijn vriend
iemand anders daar al eens over gedacht?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:02 schreef de_priester het volgende:
[..]
okej
maarem, ik denk dat ik mss maar eens deze account ga verlaten.
zou eens eens een nieuwe moeten bouwen want mss is het niet handig om toch nog enigszins traceerbaar op fok te zijn. sollicitaties e.d. i dont know.
Iemand die op mijn naam gaat zoeken zal niet gauw op mijn fok-account terechtkomen. Ik had laatst wel iemand die ging zoeken met gegevens die hij op fok van me gevonden had en eng veel wist te achterhalen.. meteen alle links met mijn naam hier op fok maar door (laten) knippen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:02 schreef de_priester het volgende:
[..]
iemand anders daar al eens over gedacht?
en hoe doe je dat? Naja, heb nix te verbergen verder, maar zomaar gedachte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Iemand die op mijn naam gaat zoeken zal niet gauw op mijn fok-account terechtkomen. Ik had laatst wel iemand die ging zoeken met gegevens die hij op fok van me gevonden had en eng veel wist te achterhalen.. meteen alle links met mijn naam hier op fok maar door (laten) knippen...
Ik had in mijn fobo een foto staan die als bestandsnaam mijn voornaam had. Stom, ik weet het. Die foto heb ik verwijderd, en met een andere bestandsnaam weer opgevoerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:09 schreef de_priester het volgende:
[..]
en hoe doe je dat? Naja, heb nix te verbergen verder, maar zomaar gedachte.
sja kom ik nu wat laat mee... tips? deze wel dood laten gaan? idk...nogmaals, niet veel boeiends verder maar als een wekgever evt op mijn naam gaat zoeken, ja, dan vinden ze wel een topic in KPD bijvoorbeeld. hehe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had in mijn fobo een foto staan die als bestandsnaam mijn voornaam had. Stom, ik weet het. Die foto heb ik verwijderd, en met een andere bestandsnaam weer opgevoerd.
Ook had ik gereageerd op iemands blog (waarvan de link hier op fok staat in zijn sig), en daar gewoon mijn e-mail adres achtergelaten. Ook dat heb ik laten aanpassen. Want via een search op mijn mailadres kon je mijn woonplaats vinden (ook die link heb ik laten doorknippen...)
En ik had een lijstje ingevuld heeeel in het begin dat ik op fok zat, waarin ik ook zo eerlijk was geweest mijn naam te noemen. Daarvoor heb ik een mailtje naar fok gestuurd, met de vraag of ze die post (en ook de quote die daarnaar verwees) wilden aanpassen, met de uitleg waarom.
Het heeft me wat moeite gekost, maar ik ben er werl voorzichtiger mee geworden dus
Lijkt me weinig nut hebben, dat kun je nu toch al vinden dan. Beter de links met je naam doorsnijden lijkt me.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:37 schreef de_priester het volgende:
[..]
sja kom ik nu wat laat mee... tips? deze wel dood laten gaan? idk...nogmaals, niet veel boeiends verder maar als een wekgever evt op mijn naam gaat zoeken, ja, dan vinden ze wel een topic in KPD bijvoorbeeld. hehe.
quote:
En waarom niet? Wie weet wie je evt tegenkomt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:52 schreef de_priester het volgende:
ik heb ook muziekje op. best of latinjazz . Nagoed, heerlijk chillende lounge dus ook.
Jammer dat mijn lounge mijn bed is en al mn vrienden op vakantie zijn.
In je eentje stappen is ook not done.
Tuuuuurlijk! Als priester zijnde moet je het goede voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:56 schreef de_priester het volgende:
in zeeland.ben op huis passen van ouders. dus helemaal saai.
als ik al iemand ga tegen komen zijn het breezahs <18jr
of dat heel erg is is een tweede, maar ik ben braaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |