quote:
Ruimte in Nederland?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:45 schreef popolon het volgende:
1. Canada. Omgeving Hamilton of omgeving Vancouver Island.
2. Nederland maar dan pertinent niet in de randstad, liever waar er ruimte is.
Er zijn in Nederland genoeg plekken waar je zat ruimte hebt. Er wil alleen geen hond wonen.quote:
Eensch , maar veel afgelegen oorden is de grond (om weer andere redenen dan de steden) ook peperduur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland genoeg plekken waar je zat ruimte hebt. Er wil alleen geen hond wonen.
ontopic : New Zealand. Kan daar ook vrij eenvoudig aan het werk. Het is alleen zo'n end wegNou ja, misschien over een paar jaar...
Noem even twee uiterstenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef honda1990 het volgende:
en als Italia niet zou kunnen dan maar Zweden
Nieuw Zeeland is geen Nederland hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland genoeg plekken waar je zat ruimte hebt. Er wil alleen geen hond wonen.
ontopic : New Zealand. Kan daar ook vrij eenvoudig aan het werk. Het is alleen zo'n end wegNou ja, misschien over een paar jaar...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:50 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland is geen Nederland he
Daar woon ik nu ook (aan de kust), maar zo aan de kentekens te zien, lijkt het dat ik nu in Polen woon ipv Nederland..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Nederland
Verenigde Staten
China (niet voor langer dan 2 jaar achter elkaar echter ivm politieke situatie)
Een land in het Caribisch gebied.
Een van de belangrijkste dingen is wel dat ik bij de kust in de buurt woon, en het liefst een redelijk klimaat.
ja..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:10 schreef saban het volgende:
België
Kloptquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:57 schreef honda1990 het volgende:
[..]
en ga ik voor de mooie dames naar Zweden
En jij denkt dat er in Italia niet nog mooiere dames rondlopen dan in zweden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef honda1990 het volgende:
en als Italia niet zou kunnen dan maar Zweden
Ik hoor het al, jij bent nog nooit in zweden geweest.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:42 schreef liefhart het volgende:
[..]
En jij denkt dat er in Italia niet nog mooiere dames rondlopen dan in zweden?
[ afbeelding ]
Ben in mijn top4 geweestquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:40 schreef OldJeller het volgende:
Is iedereen ook in het land/de landen geweest die ze hier opgeven, of zijn het ook gewoon bepaalde beelden die je in je hoofd hebt van een bepaald land, zonder het zelf te ervaren hebben?
Ik heb half Schotland gezien. Daar is alles veel relaxter dan hier in Nederland. Ik voelde me daar eigenlijk meer op mijn plek.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:40 schreef OldJeller het volgende:
Is iedereen ook in het land/de landen geweest die ze hier opgeven, of zijn het ook gewoon bepaalde beelden die je in je hoofd hebt van een bepaald land, zonder het zelf te ervaren hebben?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:40 schreef OldJeller het volgende:
3 van de 4, maar wat betreft Caribisch gebied is het droombeeld van bloedmooie stranden, blauwe zee, palmbomen en tropisch fruit voldoende voor mij om te tekenen voor ik er geweest ben...quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:40 schreef OldJeller het volgende:
Italiaanse dames zijn gewoon het beste, alleen die taal alquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:42 schreef liefhart het volgende:
[..]
En jij denkt dat er in Italia niet nog mooiere dames rondlopen dan in zweden?
[ afbeelding ]
quote:
ik zal tenminste sexy bruine billen heb danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef liefhart het volgende:
[..]
Twintig miljoen Europeanen hebben geen toilet
De experts noemden Bulgarije, waar slechts 2 procent van de bevolking is aangesloten op het riool, en Roemenië als voorbeeld. In het laatste land hebben 10 miljoen mensen geen rioolaansluiting.
(ANP)
Vind jij het lekker om buiten te schijten?
Doe mij maar keuze 1 of albertaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:45 schreef popolon het volgende:
1. Canada. Omgeving Hamilton of omgeving Vancouver Island.
2. Nederland maar dan pertinent niet in de randstad, liever waar er ruimte is.
Dat kan ik me héél goed indenken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 07:15 schreef LOCALMOTION het volgende:
Stuur mij maar terug naar mijn eilandje.........Maui no ka oe = da best
Maar echt je hele leven?quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik be naltijd nog van plan om ooit in de nabije toekomst naar China te gaan, het land heeft een enorme aantrekkingskracht op me. alleen nog even een baan vinden daar in de tuinbouw....
Niagara on the Lake is inderdaad een klein dorpje. Niagara Falls is een kermis. Ik zou daar nooit kunnen wonen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef PaRi het volgende:
Ik ben vorig jaar een halfjaar in Canada geweest in Niagara on the Lake, een soort van klein dorpje bij Niagra Falls... Het is daar echt mooi .. Alleen zal ik er mijn kinderen niet willen opvoeden ..
Ik zal in Nederland willen blijven wonen ..
Griekenland en Italië zijn ook mooie landen ..
Hahah, ja .. Een vakantie daar is geweldig .. Port da Louisi (ofzoiets) is ook geweldig .. Maar allemaal alleen om er op vakantie te gaan .. Wonen zal ik daar niet willen ..quote:Niagara on the Lake is inderdaad een klein dorpje. Niagara Falls is een kermis. Ik zou daar nooit kunnen wonen.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:45 schreef El_Matador het volgende:
- Spanje (por supuesto) (en dan in het bijzonder Barcelona en Madrid)
- Argentinie (Buenos Aires moet echt een vette stad zijn)
- Australie (optie zit erin in de nabije toekomst)
- Duitsland (na Spanje het beste Europese land om te wonen volgens mij)
Neehoor, alleen het contrast met zijn andere favorieten was wel grappig.quote:Op maandag 8 september 2008 04:17 schreef kraakvandaal het volgende:
Duitsland is niets mis mee, genoeg mogelijkheden daar vooral in het oostelijke deel.
Je hebt wel gelijk. Spanje daar zou ik me weer minder thuisvoelen denk ik.quote:Op maandag 8 september 2008 04:29 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Neehoor, alleen het contrast met zijn andere favorieten was wel grappig.
2 landen die voor Nederlanders zeker aantrekkelijk zijn door de aansluiting in cultuur en denkwijze.quote:
Hey op vakantie of aan het werk?quote:Op zondag 7 september 2008 15:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zit nu op Gran Canaria, en met de extreem lage belastingen hier zou ik hier best oud kunnen worden.
Canada gaaf maar toch iets te vaak koudquote:Op maandag 8 september 2008 04:41 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
2 landen die voor Nederlanders zeker aantrekkelijk zijn door de aansluiting in cultuur en denkwijze.
Canada hoort daar ook bij.
Toronto is helemaal tof.quote:Op maandag 8 september 2008 04:42 schreef Manono het volgende:
[..]
Canada gaaf maar toch iets te vaak koud
In de (voor Canadese normen) dichtbevolkte gebieden is het helemaal niet zo koud.quote:Op maandag 8 september 2008 04:42 schreef Manono het volgende:
[..]
Op vakantie.quote:
Ah hoevaak ben je er al in de winter geweestquote:Op maandag 8 september 2008 04:42 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja, is het daar doorgaans lekker tropisch?quote:Op maandag 8 september 2008 09:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de (voor Canadese normen) dichtbevolkte gebieden is het helemaal niet zo koud.
Dat gaat 't worden met al die global warming.quote:Op maandag 8 september 2008 13:35 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja, is het daar doorgaans lekker tropisch?
San Francisco vind ik ook een hele mooie stad! Zomer 2007 geweest.quote:Op maandag 8 september 2008 12:16 schreef Vitamine_C het volgende:
met stip: Verenigde staten (San Francisco/Hawaii)
- Spanje (Barcelona)
- Italië
- Australië (nog nooit geweest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |