quote:
Ruimte in Nederland?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:45 schreef popolon het volgende:
1. Canada. Omgeving Hamilton of omgeving Vancouver Island.
2. Nederland maar dan pertinent niet in de randstad, liever waar er ruimte is.
Er zijn in Nederland genoeg plekken waar je zat ruimte hebt. Er wil alleen geen hond wonen.quote:
Eensch , maar veel afgelegen oorden is de grond (om weer andere redenen dan de steden) ook peperduur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland genoeg plekken waar je zat ruimte hebt. Er wil alleen geen hond wonen.
ontopic : New Zealand. Kan daar ook vrij eenvoudig aan het werk. Het is alleen zo'n end wegNou ja, misschien over een paar jaar...
Noem even twee uiterstenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef honda1990 het volgende:
en als Italia niet zou kunnen dan maar Zweden
Nieuw Zeeland is geen Nederland hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland genoeg plekken waar je zat ruimte hebt. Er wil alleen geen hond wonen.
ontopic : New Zealand. Kan daar ook vrij eenvoudig aan het werk. Het is alleen zo'n end wegNou ja, misschien over een paar jaar...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:50 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland is geen Nederland he
Daar woon ik nu ook (aan de kust), maar zo aan de kentekens te zien, lijkt het dat ik nu in Polen woon ipv Nederland..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Nederland
Verenigde Staten
China (niet voor langer dan 2 jaar achter elkaar echter ivm politieke situatie)
Een land in het Caribisch gebied.
Een van de belangrijkste dingen is wel dat ik bij de kust in de buurt woon, en het liefst een redelijk klimaat.
ja..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:10 schreef saban het volgende:
België
Kloptquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:57 schreef honda1990 het volgende:
[..]
en ga ik voor de mooie dames naar Zweden
En jij denkt dat er in Italia niet nog mooiere dames rondlopen dan in zweden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef honda1990 het volgende:
en als Italia niet zou kunnen dan maar Zweden
Ik hoor het al, jij bent nog nooit in zweden geweest.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:42 schreef liefhart het volgende:
[..]
En jij denkt dat er in Italia niet nog mooiere dames rondlopen dan in zweden?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |