quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:09 schreef Fascination het volgende:
wat een triest volk zijn jullie toch![]()
[ afbeelding ]
quote:beroep: kassaslet
studeer aan de uni, nu jijquote:
die gaat ook in de OP!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:09 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
En dat zegtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:09 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
JIj zet dat in je profiel, moet je niet tegen hem beginnenquote:
FOTOSOEP MATERIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dat zegt_!_!_!_! :
[ afbeelding ]
Mens, jij bént het woord triest!_!
Oh nee! Kijk de dikke eens op de uni zitten, whoehoe!quote:
Ik ookquote:
Correctie: je doet de "ik-weet-niet-wat-ik-wil-dus-ik-doe-maar-rechten" 'studie'.quote:
Tof kapselquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dat zegt_!_!_!_! :
[ afbeelding ]
Bij nader inzien, schrap mijn vorige post.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dat zegt_!_!_!_! :
[ afbeelding ]
BobbyB, kom er maar in met die fotosoepsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dat zegt_!_!_!_! :
[ afbeelding ]
he kutquote:
heb ik allang gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
he kut![]()
posten jullie eens foto's dan, oh nee dat durven we niet
Dat hebben wij reeds gedaan, derhalve hoeven wij ons niet nogmaals te bewijzenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
he kut![]()
hoe zwaar ben ik dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Oh nee! Kijk de dikke eens op de uni zitten, whoehoe!
Pssst, GasTurbine een een beetje een vreemd mannetje, moet je niet te serieus nemenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
hoe zwaar ben ik dan?![]()
bah ik kots echt van jou, verneder me maar lekker ja blijkbaar heb je dat nodig
quote:
Hier ben ik een chicka aan het playen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
he kut![]()
Dit ben ik (links) met mijn mattie.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier ben ik een chicka aan het playen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit ben ik (links) met mijn mattie.
[ afbeelding ]
En ik dacht dat we een hechte internetvriendschap hadden gesloten, valt me een beetje van je tegenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pssst, GasTurbine een een beetje een vreemd mannetje, moet je niet te serieus nemen
Uiteraard. Geil sletje toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is dat je vriendinnetje trouwens?
Nee maar ik dacht dat je dat plaatje van die groene chick zomaar postte...maar dat is ze dus echtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En ik dacht dat we een hechte internetvriendschap hadden gesloten, valt me een beetje van je tegen [ afbeelding ]
Je zit al de hele tijd te Fokken, onder werktijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:22 schreef Triptamine het volgende:
Hoi dudes![]()
Gister even de laatste dag vakantie gevierd. Kleine tattoo laten zettenMoet nu werken
maar heb regenpauze
![]()
Dat is zijn werk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je zit al de hele tijd te Fokken, onder werktijd![]()
Je roept het anders zelf op je af door met zo'n post je entree hier te maken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
hoe zwaar ben ik dan?![]()
bah ik kots echt van jou, verneder me maar lekker ja blijkbaar heb je dat nodig
Lol, nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je zit al de hele tijd te Fokken, onder werktijd![]()
Dat zou wel leuk zijnquote:
Ik wilde doodserieus op je post ingaan. Maar toen keek ik eens goed naar je profiel, realiseerde ik me dat je IQ n.a.w lager is dan je schoenmaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:09 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft nu ook heul dr FOBO verwijderd...eerst stonden er allemaal stoere teksten en fotos van haar enzo...en nu niks meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde doodserieus op je post ingaan. Maar toen keek ik eens goed naar je profiel, realiseerde ik me dat je IQ n.a.w lager is dan je schoenmaat.
Optyfe
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde doodserieus op je post ingaan. Maar toen keek ik eens goed naar je profiel, realiseerde ik me dat je IQ n.a.w lager is dan je schoenmaat.
Optyfe
quote:"Ik haalde op school regelmatig een 10!"
-"Voor wat dan? IQ?"
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook heul dr FOBO verwijderd...eerst stonden er allemaal stoere teksten en fotos van haar enzo...en nu niks meer
Sneller dan die 15 jarige breezerkloonquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef BobbyB het volgende:
We hebben haar wel snel weggepest.
Ja, aan zoiets zat ik wel te denken jaquote:
Dan alvast:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef KingOfPop het volgende:
Dat blijkt ja, maar die komt straks nog wel even meelezen.
Shit, hij staat ook niet meer in Google Cachequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook heul dr FOBO verwijderd...eerst stonden er allemaal stoere teksten en fotos van haar enzo...en nu niks meer
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
Shit, hij staat ook niet meer in Google Cache
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |