HAHAHAHAHA OMFGquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:53 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Jij kent waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Zoon stel je neit aan
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij kent waarschijnlijk [ afbeelding ] niet irl
quote:
quote:ik ga zo slapen
Kutnewb die niet in het Hoekje wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:53 schreef afcajos het volgende:
DAAR WAS IK WEER
Net ff alles doorgelezen, zijn eer gaylords die denken dat ik hier in SC een kloon heb?
Man man, ik probeerde chicks te hosselen maar er was te weinig soeps. Owja, isa was er welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kutnewb die niet in het Hoekje was![]()
Je gekraakte mossel was erquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Man man, ik probeerde chicks te hosselen maar er was te weinig soeps. Owja, isa was er wel(al heb ik haar al gehad) maar hoe was het hoekje, nog spange chicks?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:54 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl Hayden Panettiere aan mijn penis zuigt.
7-12 werken op een Zaterdagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:32 schreef afcajos het volgende:
Hoi!Vanochtend 7 uur eruit om te werken, en toch verrassend fit
Bij mn paquote:
Ja, is erg goed gedaan. Hoe je iemands hoofd zo krijgt,. meesterlijk gewoon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:39 schreef Sackboy het volgende:
Dit vind ik nog wel de mooiste fotoshop:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, is erg goed gedaan. Hoe je iemands hoofd zo krijgt,. meesterlijk gewoon.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:44 schreef afcajos het volgende:
Ik ben even een biertje aan het ownen terwijl Jordy aan mijn penis zuigt.
Maak je even nieuwe foto's dan? Mijn ideeen zijn nu een beetje op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef afcajos het volgende:
Nou, ik ga nog weer ff wat doenTot half 4
Hoe komt bhm aan jou afbeelding danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef afcajos het volgende:
Mooie linknaam trouwens
http://i.fok.nl/userpics//180998/josmongool.JPG
Favo FOK!kers afcajos, jordeeeh maar echte favoriet is miesjquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoe komt bhm aan jou afbeelding dan?
Nou en? Als ik een of andere geile chick invul bij "favo fokkers" in mijn fobo krijg ik toch ook niet gelijk dr fotoowsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Favo FOK!kers afcajos, jordeeeh maar echte favoriet is miesj
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:09 schreef Fascination het volgende:
wat een triest volk zijn jullie toch![]()
[ afbeelding ]
quote:beroep: kassaslet
studeer aan de uni, nu jijquote:
die gaat ook in de OP!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:09 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
En dat zegtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:09 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
JIj zet dat in je profiel, moet je niet tegen hem beginnenquote:
FOTOSOEP MATERIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dat zegt_!_!_!_! :
[ afbeelding ]
Mens, jij bént het woord triest!_!
Oh nee! Kijk de dikke eens op de uni zitten, whoehoe!quote:
Ik ookquote:
Correctie: je doet de "ik-weet-niet-wat-ik-wil-dus-ik-doe-maar-rechten" 'studie'.quote:
Tof kapselquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dat zegt_!_!_!_! :
[ afbeelding ]
Bij nader inzien, schrap mijn vorige post.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dat zegt_!_!_!_! :
[ afbeelding ]
BobbyB, kom er maar in met die fotosoepsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En dat zegt_!_!_!_! :
[ afbeelding ]
he kutquote:
heb ik allang gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
he kut![]()
posten jullie eens foto's dan, oh nee dat durven we niet
Dat hebben wij reeds gedaan, derhalve hoeven wij ons niet nogmaals te bewijzenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
he kut![]()
hoe zwaar ben ik dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Oh nee! Kijk de dikke eens op de uni zitten, whoehoe!
Pssst, GasTurbine een een beetje een vreemd mannetje, moet je niet te serieus nemenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
hoe zwaar ben ik dan?![]()
bah ik kots echt van jou, verneder me maar lekker ja blijkbaar heb je dat nodig
quote:
Hier ben ik een chicka aan het playen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
he kut![]()
Dit ben ik (links) met mijn mattie.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier ben ik een chicka aan het playen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit ben ik (links) met mijn mattie.
[ afbeelding ]
En ik dacht dat we een hechte internetvriendschap hadden gesloten, valt me een beetje van je tegenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pssst, GasTurbine een een beetje een vreemd mannetje, moet je niet te serieus nemen
Uiteraard. Geil sletje toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is dat je vriendinnetje trouwens?
Nee maar ik dacht dat je dat plaatje van die groene chick zomaar postte...maar dat is ze dus echtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En ik dacht dat we een hechte internetvriendschap hadden gesloten, valt me een beetje van je tegen [ afbeelding ]
Je zit al de hele tijd te Fokken, onder werktijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:22 schreef Triptamine het volgende:
Hoi dudes![]()
Gister even de laatste dag vakantie gevierd. Kleine tattoo laten zettenMoet nu werken
maar heb regenpauze
![]()
Dat is zijn werk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je zit al de hele tijd te Fokken, onder werktijd![]()
Je roept het anders zelf op je af door met zo'n post je entree hier te maken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
hoe zwaar ben ik dan?![]()
bah ik kots echt van jou, verneder me maar lekker ja blijkbaar heb je dat nodig
Lol, nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je zit al de hele tijd te Fokken, onder werktijd![]()
Dat zou wel leuk zijnquote:
Ik wilde doodserieus op je post ingaan. Maar toen keek ik eens goed naar je profiel, realiseerde ik me dat je IQ n.a.w lager is dan je schoenmaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:09 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft nu ook heul dr FOBO verwijderd...eerst stonden er allemaal stoere teksten en fotos van haar enzo...en nu niks meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde doodserieus op je post ingaan. Maar toen keek ik eens goed naar je profiel, realiseerde ik me dat je IQ n.a.w lager is dan je schoenmaat.
Optyfe
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde doodserieus op je post ingaan. Maar toen keek ik eens goed naar je profiel, realiseerde ik me dat je IQ n.a.w lager is dan je schoenmaat.
Optyfe
quote:"Ik haalde op school regelmatig een 10!"
-"Voor wat dan? IQ?"
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook heul dr FOBO verwijderd...eerst stonden er allemaal stoere teksten en fotos van haar enzo...en nu niks meer
Sneller dan die 15 jarige breezerkloonquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef BobbyB het volgende:
We hebben haar wel snel weggepest.
Ja, aan zoiets zat ik wel te denken jaquote:
Dan alvast:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef KingOfPop het volgende:
Dat blijkt ja, maar die komt straks nog wel even meelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |