Nee, eerst naar een vriend, dan een verjaardag (met meerderjarige dames), dan in de plaatselijke kroeg vrouwelijk schoon regelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:38 schreef reetveter het volgende:
Jos is zeker chickies hosselen op de plaatselijke teenage party
Ik de OP ook, maar dat ligt er meer aan of die foto nog in dit topic gepost gaat wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:40 schreef KingOfPop het volgende:
We zijn bijna toe aan een nieuw topic, ik voel de nieuwe TT er al aan komen.
En jij blijft op FOK! zitten ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, eerst naar een vriend, dan een verjaardag (met meerderjarige dames), dan in de plaatselijke kroeg vrouwelijk schoon regelen.
Wat ben jij nu voor een baas? Dat regel jij toch evenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik de OP ook, maar dat ligt er meer aan of die foto nog in dit topic gepost gaat worden
Ik zal alleen bij de laatste stap aanwezig zijn.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat ben jij nu voor een baas? Dat regel jij toch even?
Je bedoeld 2 x na elkaar enzo? Die is schijtirritant jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:41 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Waarom kan de postbegrenzer er niet af eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef GasTurbine het volgende:
Ik maak wel alvast het volgende deel!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef BobbyB het volgende:
serieus denken dat ze die foto gaat posten![]()
die meid gaat jullie zo hard pwnen.
Jou ook hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef BobbyB het volgende:
Is het geen kloon ?:') IS HET GEEN KLOON?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef BobbyB het volgende:
nee hoor, want ik verwacht er niks vanquote:
Het is gwoon een briefje hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee hoor, want ik verwacht er niks vanen als ze het doet is ze goed gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |