SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:34 schreef reetveter het volgende:
Was herhaling. En als Dynd een briefje met FOK voor haar houd bied ik haar mijn excuses aan!!
Daar doet ze het voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
het was meer tegen jos dan tegen dynd hoor.quote:
Dat is vet-hendig. Dan kan je d'r in je kelder ophangen zonder eerst zelf haken in te brengen.quote:
Ik denk toch meer dat het een grotere belediging voor haar dan hem wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het was meer tegen jos dan tegen dynd hoor.
We spreken hier toch over één en dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het was meer tegen jos dan tegen dynd hoor.
ja, maar daar had ik al sorry voor gezegdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk toch meer dat het een grotere belediging voor haar dan hem was![]()
Ik zou foto kunnen posten, maar dan heb ik morgen een boze Jos.quote:
Nou en of, en het blijft niet bij éénquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:38 schreef reetveter het volgende:
Jos is zeker chickies hosselen op de plaatselijke teenage party
post die foto nou maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:38 schreef Dynd het volgende:
Wat bedoel je precies met referentie naar vorige foto?
Je hebt toch ooit foto's van 'jezelf' gepostquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:38 schreef Dynd het volgende:
Wat bedoel je precies met referentie naar vorige foto?
Hendig effiesjentquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:37 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is vet-hendig. Dan kan je d'r in je kelder ophangen zonder eerst zelf haken in te brengen.
Nee, eerst naar een vriend, dan een verjaardag (met meerderjarige dames), dan in de plaatselijke kroeg vrouwelijk schoon regelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:38 schreef reetveter het volgende:
Jos is zeker chickies hosselen op de plaatselijke teenage party
Ik de OP ook, maar dat ligt er meer aan of die foto nog in dit topic gepost gaat wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:40 schreef KingOfPop het volgende:
We zijn bijna toe aan een nieuw topic, ik voel de nieuwe TT er al aan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |