Of gewoon een foto van haarzelf met op een papiertje met "FOK!" erop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef slindenau het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel dan
Bijvoorbeeld door een foto van jezelf te plaatsen waarop:
1. wij duidelijk kunnen herkennen dat jij het bent, refererend aan eerder geplaatste fotos
2. een krant/ander item wat overduidelijk van vandaag is.
En natuurlijk wel op een verifieerbare manier, niet een 300px foto waarvan de krant 10 pixels is ofzo
Dus dan moet ik m'n tieten posten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus jij wilt zo graag bewijzen dat je geen kloon bent?
En hatuh is verlatuh!quote:
Ben ik niet normaal dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:13 schreef Dynd het volgende:
Ben hier weg, later Kingofpop (Enige normale)
Je was er nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik niet normaal dan?ik ben altijd lief tegen jou geweest.
Okee, ik beloof het.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Dynd het volgende:
Als jullie dan beloven niet ermee te gaan fotoshoppen.
Nee, jij bent mod.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik niet normaal dan?ik ben altijd lief tegen jou geweest.
Tuurlijk niet. Ben nu ook wel weer photoshopmoequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Dynd het volgende:
Deal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Dynd het volgende:
Oh gaat dat zo bij Dynd, uit het oog, uit het hart?quote:
Blijkbaar, --> be there! Been there, done thatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo bij Dynd, uit het oog, uit het hart?
Herhaling of echt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:07 schreef reetveter het volgende:
GT je sport op NOS![]()
ze vallen weer ;D
BobbyB.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef Dynd het volgende:
Wie had die vorige fotoshop eigenlijk gemaakt?
Die neus? Ik. Maar ik beloof het je dat we niet gaan photoshoppen met je tietenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef Dynd het volgende:
Ikke maar daar heb ik me voor verontschuldigd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef Dynd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |