Lief.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
Andere punt is dat ik nog een klein feestje heb van een vriend van me die nu definitief geen leukemie meer heeft. Dus ook wel reden voor een feestje lijkt me![]()
Dan moet je er juist niet heengaan, dooie boel daaro. 8km voor niks gefietstquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:59 schreef afcajos het volgende:
Owja, die meid smste al dat er maar weinig mensen komen.. Extra zielig dus als onze groep ook al niet komt
Ik zit erover te denken om eerst naar die homie te gaan, en dan voor te stellen onze biezen te pakken en richting dat andere feest ge gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef PeZu het volgende:
verhuis het feestje van die ex-kankerleijer naar het feestje van het meisje, 2 birds, 1 stone, jeweets
Zeg gewoon dat ze anders gay zijn omdat ze niet naar een feestje willen waar meisjes zijn, dat ligt gevoelig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om eerst naar die homie te gaan, en dan voor te stellen onze biezen te pakken en richting dat andere feest ge gaanMaar weet niet of de rest dat ook wil
Van dit topic een friet/patat discussie topic proberen te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:08 schreef TheYoung1 het volgende:
Dat noem jij een dilemma??? Kneus!!
Ik heb pas een echt dilemma: ga ik me nou een frietje halen, of neem ik toch maar patat.
Nou jij weer!
Goed plan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ze anders gay zijn omdat ze niet naar een feestje willen waar meisjes zijn, dat ligt gevoelig.
ja iedereen weet toch dat het patat isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van dit topic een friet/patat discussie topic proberen te maken
:Uberhaupt posten in dit topic....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van dit topic een friet/patat discussie topic proberen te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
Kappenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja iedereen weet toch dat het patat is
wtfquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Bel je vriend anoniem:
Doe net alsof je het ziekenhuis bent, en dat je een vervelende mededeling hebt:
De kanker is weer terug....![]()
Dan heeft hij gelijk geen zin meer in een feestje, en is het probleem opgelost![]()
Niks te danken!!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Bel je vriend anoniem:
Dan heeft hij gelijk geen zin meer in een feestje, en is het probleem opgelost![]()
Niks te danken!!!
Dat je een afschuwelijke vorm van keelkopkanker mag krijgen en een vreselijk trage en pijnvolle dood mag sterven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Bel je vriend anoniem:
Niks te danken!!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
Of toch maar naar die maat die opeens weer toekomst heeft![]()
Klacht: dilemma's!
triestelingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dat je een afschuwelijke vorm van keelkopkanker mag krijgen en een vreselijk trage en pijnvolle dood mag sterven.
Ban.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dat je een afschuwelijke vorm van keelkopkanker mag krijgen en een vreselijk trage en pijnvolle dood mag sterven.
Staat hier zo'n chinees geval in de patatkraam..... Ik: doe mij maar een patatje speciaal..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Patat zeggen echte mannen!
Ze snappen 't ook echt niet he. Kankerspleetogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Staat hier zo'n chinees geval in de patatkraam..... Ik: doe mij maar een patatje speciaal..
Hij: wat?
Ik: Leer es fok!ken man!
Hij: wat?
Ik: doe me maar een loempia....
Dankje, altijd mooi als mensen me op waarde weten te schatten.quote:
Nope. En achter die balie maar chinees tegen elkaar klepperen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze snappen 't ook echt niet he. Kankerspleetogen.
Je had ook op mij moeten reagerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:56 schreef afcajos het volgende:
Ik vroeg hier niet om een topicwending
Je moet gaan het is acht uur, bijna dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:56 schreef afcajos het volgende:
Nou en?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:56 schreef afcajos het volgende:
Leukemie of leukemeidquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
Klacht: dilemma's!
Ik wacht totdat ze mij ophalen, maar ik ken hun timingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je moet gaan het is acht uur, bijna dan.
Gaan zo dus eerst naar die maat, en daar ga ik rond 10 uur voorstellen naar die verjaardag te gaan om chicks te hosselenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:07 schreef 9611Niels het volgende:
TVP
Ben wel benieuwd wat de oplossing wordt
Eh, ja, maar omdat wij te lam zijn om te werken kunnen zij al onze shit overkopen voor weinig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:54 schreef TheYoung1 het volgende:
Hier in de wijde omtrek, 8 van de 10 patatkramen overenomen door die lui.... Serieus triest.
We moeten eigenlijk al hun restaurants gaan overnemen. Zal ze leren, de slechte frietbakkers!!
Heb me van alle ellende dus iets meer dan een jaartje geleden ook zelf maar een friteuse gekocht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Eh, ja, maar omdat wij te lam zijn om te werken kunnen zij al onze shit overkopen voor weinig.
Jij wil nou persé pics van afcj zn moeder zien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
Als dit topic nog langer dan een halfuur wil overleven, zijn pics van de sma een must!![]()
solly, ik las het te laat!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:01 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou en?
Als je nog te dom bent om te kiezen tussen een zaadvraagstertje en een schijnbaar goede vriend die van bloedkanker is genezen......
Wees blij dat je topic nog leeft en ga je vriend opzoeken. Wees bijzonder blij dat hij genezen is, anders had je helemaal geen vrienden meer.
Zo, en nu ga ik mezelf wat frietjes bakken. Die loempia was niet te vreten...
Of hey, afhaalchinees!!!! Ben je nog open??
Geen ramp, had nog een sateetje in de vriezer liggen. Mn eigen frietje-sate gemaaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
solly, ik las het te laat!![]()
half negen is sluitingstijd hier
8km in 25 minuten? Lekker tempo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:55 schreef afcajos het volgende:
Nou soldaten daar ben ik weer. Eerst naar die maat geweest, en toen met zijn 3en naar die verjaardag geweest. Er was weinig hosselbaar spul, behalve die 15 jarige die helaas weer vroeg weg was. Dus toen gingen we ons maar bezatten waardoor we omstreeks half 3 weer naar huis probeerden te fietsen. En zodoende zit ik nu weer achter mijn pctje
Ok we vertrokken iets eerder, ik ben in ieder geval nu weer thuis, en zal me weer moeten fappen aangezien ik niet aan mijn trekken gekomen benquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
8km in 25 minuten? Lekker tempo.Mij niet gelukt vandaag.
Ik ook niet, ondanks dat mijn vriendin op hetzelfde feest was als ik. Net zoals Ricky Rivaro, Sidney Samson en Vato Gonzalez.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ok we vertrokken iets eerder, ik ben in ieder geval nu weer thuis, en zal me weer moeten fappen aangezien ik niet aan mijn trekken gekomen ben
Helaas manquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:55 schreef afcajos het volgende:
Nou soldaten daar ben ik weer. Eerst naar die maat geweest, en toen met zijn 3en naar die verjaardag geweest. Er was weinig hosselbaar spul, behalve die 15 jarige die helaas weer vroeg weg was. Dus toen gingen we ons maar bezatten waardoor we omstreeks half 3 weer naar huis probeerden te fietsen. En zodoende zit ik nu weer achter mijn pctje
Man ze was opeens wegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Helaas manMaar waarom lukte het niet bij die 15 jarige? Je had tenminste nog haar nummer kunnen vragen
Op wat voor kinderfeest was jij dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb ook niemand geregeld, *boks*.
Er waren wel twee meisjes van 13.
Nouja, de kermis is open tot 12 uur, dus dan blijven ze hangenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Man ze was opeens weg![]()
[..]
Op wat voor kinderfeest was jij dan?Maare, 2x13=26 dus het kan makkelijk!
MInderjarige meisjes op de kermisquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, de kermis is open tot 12 uur, dus dan blijven ze hangen!
De kermis is het walhalla voor efebofielen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
MInderjarige meisjes op de kermis![]()
Uiteraard met groepen marokkanen er omheen.
Ik hoop dat ik over een jaar of 10 toch ben uitgekeken op die minderjarige sletjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De kermis is het walhalla voor efebofielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Hmmmm, valt me dan toch nog mee van je.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:55 schreef afcajos het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik over een jaar of 10 toch ben uitgekeken op die minderjarige sletjes![]()
mijn firefox spellingscheck faaltEn deze....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
*kijkt in je fotoboek*quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
Naja, technisch gezien is het probleem van de vriend verholpen. Waarvoor toeters en bellen.
Maar meisjes van 19, blijven niet eeuwig 19
God, I know![]()
Hoor em, internetheroquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
*kijkt in je fotoboek*
Nou, qua uiterlijk wel in sommige gevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |