Lief.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
Andere punt is dat ik nog een klein feestje heb van een vriend van me die nu definitief geen leukemie meer heeft. Dus ook wel reden voor een feestje lijkt me![]()
Dan moet je er juist niet heengaan, dooie boel daaro. 8km voor niks gefietstquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:59 schreef afcajos het volgende:
Owja, die meid smste al dat er maar weinig mensen komen.. Extra zielig dus als onze groep ook al niet komt
Ik zit erover te denken om eerst naar die homie te gaan, en dan voor te stellen onze biezen te pakken en richting dat andere feest ge gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef PeZu het volgende:
verhuis het feestje van die ex-kankerleijer naar het feestje van het meisje, 2 birds, 1 stone, jeweets
Zeg gewoon dat ze anders gay zijn omdat ze niet naar een feestje willen waar meisjes zijn, dat ligt gevoelig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om eerst naar die homie te gaan, en dan voor te stellen onze biezen te pakken en richting dat andere feest ge gaanMaar weet niet of de rest dat ook wil
Van dit topic een friet/patat discussie topic proberen te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:08 schreef TheYoung1 het volgende:
Dat noem jij een dilemma??? Kneus!!
Ik heb pas een echt dilemma: ga ik me nou een frietje halen, of neem ik toch maar patat.
Nou jij weer!
Goed plan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ze anders gay zijn omdat ze niet naar een feestje willen waar meisjes zijn, dat ligt gevoelig.
ja iedereen weet toch dat het patat isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van dit topic een friet/patat discussie topic proberen te maken
:Uberhaupt posten in dit topic....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van dit topic een friet/patat discussie topic proberen te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
Kappenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja iedereen weet toch dat het patat is
wtfquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Bel je vriend anoniem:
Doe net alsof je het ziekenhuis bent, en dat je een vervelende mededeling hebt:
De kanker is weer terug....![]()
Dan heeft hij gelijk geen zin meer in een feestje, en is het probleem opgelost![]()
Niks te danken!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |