Jij wil nou persé pics van afcj zn moeder zien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
Als dit topic nog langer dan een halfuur wil overleven, zijn pics van de sma een must!![]()
solly, ik las het te laat!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:01 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou en?
Als je nog te dom bent om te kiezen tussen een zaadvraagstertje en een schijnbaar goede vriend die van bloedkanker is genezen......
Wees blij dat je topic nog leeft en ga je vriend opzoeken. Wees bijzonder blij dat hij genezen is, anders had je helemaal geen vrienden meer.
Zo, en nu ga ik mezelf wat frietjes bakken. Die loempia was niet te vreten...
Of hey, afhaalchinees!!!! Ben je nog open??
Geen ramp, had nog een sateetje in de vriezer liggen. Mn eigen frietje-sate gemaaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
solly, ik las het te laat!![]()
half negen is sluitingstijd hier
8km in 25 minuten? Lekker tempo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:55 schreef afcajos het volgende:
Nou soldaten daar ben ik weer. Eerst naar die maat geweest, en toen met zijn 3en naar die verjaardag geweest. Er was weinig hosselbaar spul, behalve die 15 jarige die helaas weer vroeg weg was. Dus toen gingen we ons maar bezatten waardoor we omstreeks half 3 weer naar huis probeerden te fietsen. En zodoende zit ik nu weer achter mijn pctje
Ok we vertrokken iets eerder, ik ben in ieder geval nu weer thuis, en zal me weer moeten fappen aangezien ik niet aan mijn trekken gekomen benquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
8km in 25 minuten? Lekker tempo.Mij niet gelukt vandaag.
Ik ook niet, ondanks dat mijn vriendin op hetzelfde feest was als ik. Net zoals Ricky Rivaro, Sidney Samson en Vato Gonzalez.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ok we vertrokken iets eerder, ik ben in ieder geval nu weer thuis, en zal me weer moeten fappen aangezien ik niet aan mijn trekken gekomen ben
Helaas manquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:55 schreef afcajos het volgende:
Nou soldaten daar ben ik weer. Eerst naar die maat geweest, en toen met zijn 3en naar die verjaardag geweest. Er was weinig hosselbaar spul, behalve die 15 jarige die helaas weer vroeg weg was. Dus toen gingen we ons maar bezatten waardoor we omstreeks half 3 weer naar huis probeerden te fietsen. En zodoende zit ik nu weer achter mijn pctje
Man ze was opeens wegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Helaas manMaar waarom lukte het niet bij die 15 jarige? Je had tenminste nog haar nummer kunnen vragen
Op wat voor kinderfeest was jij dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb ook niemand geregeld, *boks*.
Er waren wel twee meisjes van 13.
Nouja, de kermis is open tot 12 uur, dus dan blijven ze hangenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Man ze was opeens weg![]()
[..]
Op wat voor kinderfeest was jij dan?Maare, 2x13=26 dus het kan makkelijk!
MInderjarige meisjes op de kermisquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, de kermis is open tot 12 uur, dus dan blijven ze hangen!
De kermis is het walhalla voor efebofielen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
MInderjarige meisjes op de kermis![]()
Uiteraard met groepen marokkanen er omheen.
Ik hoop dat ik over een jaar of 10 toch ben uitgekeken op die minderjarige sletjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De kermis is het walhalla voor efebofielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Hmmmm, valt me dan toch nog mee van je.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:55 schreef afcajos het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik over een jaar of 10 toch ben uitgekeken op die minderjarige sletjes![]()
mijn firefox spellingscheck faaltEn deze....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
*kijkt in je fotoboek*quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
Naja, technisch gezien is het probleem van de vriend verholpen. Waarvoor toeters en bellen.
Maar meisjes van 19, blijven niet eeuwig 19
God, I know![]()
Hoor em, internetheroquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
*kijkt in je fotoboek*
Nou, qua uiterlijk wel in sommige gevallen.
Deze man denkt dat hij mij kan bekritiseren terwijl hij in een ander topic hele betogen loopt te typen over besturingssystemen en meer van die nerdshitquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoor em, internethero![]()
Ben je in het echt ook zo "smooth". Kansloos geval
Denkt, weet ik wel zeker. Omdat ik toevallig veel van die ellende weet ben ik geen nerd. Het is mijn werk dus dan mag je er wel wat vanaf weten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze man denkt dat hij mij kan bekritiseren terwijl hij in een ander topic hele betogen loopt te typen over besturingssystemen en meer van die nerdshit!
Kansloos.
Ja, als ik zo'n opmerking maak tegen SHE verwacht ik natuurlijk dat ze het 100% serieus neemt en stiekem hoop ik er dan op dat ze me uitnodigt om bij haar thuis langs te komenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:25 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Denkt, weet ik wel zeker. Omdat ik toevallig veel van die ellende weet ben ik geen nerd. Het is mijn werk dus dan mag je er wel wat vanaf weten.
Jij daarentegen, geeft complimentjes aan allerlei vrouwelijke users op Fok in de hoop op.. ja wat eigenlijk?![]()
Zelfs ALS ik een nerd zou zijn, balde ik er meer, simpelweg omdat ik niet dichtklap irl
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:31 schreef Strani het volgende:
Serieus, als 21-jarige ga je toch niet naar feestjes waar 13-jarige meisjes rondhangen? Tenzij je het leuk vindt om met My Little Pony te spelen.
Is cool, zelfde tijd weer doen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:17 schreef SHE het volgende:
Hey Chriz2K, heb je zin om bij mij thuis te komen?
Hahah chris, ik heb je genoeg gekierd en je op je plek gewezen. Je normaal zo grote bek was ook heel klein opeens. Ik laat je met rust, je bent geen match voor me.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, als ik zo'n opmerking maak tegen SHE verwacht ik natuurlijk dat ze het 100% serieus neemt en stiekem hoop ik er dan op dat ze me uitnodigt om bij haar thuis langs te komen!
Je vertoont zeer veel autistische trekjes; sarcasme niet herkennen, internet zeer serieus nemen, psychoses.
Maargoed, je moet ergens je frustraties over je eigen falen kunnen etaleren, dat gun ik je dan ook wel weer.
Zwaktebod omdat ik je met één enkele reactie volledig heb ontmaskerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:32 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hahah chris, ik heb je genoeg gekierd en je op je plek gewezen. Je normaal zo grote bek was ook heel klein opeens. Ik laat je met rust, je bent geen match voor me.
Succes met de 13jarigen he
Ik refereerde naar het biertopic. Daar heb ik jou ontmaskerd idd. Normaal gesproken zou ik je in deze reply ook kieren, maar is niet nodig. Ik ben ook menselijk en jij hebt je portie wel gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zwaktebod omdat ik je met één enkele reactie volledig heb ontmaskerd.
En maar blijven reageren hè, ik zou bijna geloven dat het je allemaal niks doetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:00 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik refereerde naar het biertopic. Daar heb ik jou ontmaskerd idd. Normaal gesproken zou ik je in deze reply ook kieren, maar is niet nodig. Ik ben ook menselijk en jij hebt je portie wel gehad.
Ik zal je voortaan ook negeren, tenzij ik zin heb om jou op te focken. Hier heb je een aandenken: Bier.
Van koele rakker, naar zwoele stakker![]()
Dat zou een teken aan de wand moeten zijn...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En maar blijven reageren hè, ik zou bijna geloven dat het je allemaal niks doet![]()
Maar wel cool voor je dat je iemand hebt 'ontmaskerd' in je geïsoleerde psychosewereldje!
Ahhaha ohja, het aanhangsel komt ook ff gallen. Luister kerel, ik heb jou, para en chris te hard op hun nummer gezet. Dat je nog zo een grote bek hebtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:47 schreef jordeeeh het volgende:
Och kan ie nog steeds niet hebben dat 4 mensen hem voor schut hebben gezet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |