abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:15:41 #151
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61048697
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:11 schreef katerwater het volgende:

[..]

Geen idee wat schijten onder tafel met vreemdgaan te maken heeft

Of je het nu leuk vindt of niet, er zijn wel degelijk mensen die een open relatie hebben, en dus anderen mensen aflebberen in een relatie. Mij niet gelaten, iedereen doet wat ie wil. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat de normen en waarden, die voorheen als normaal werden beschouwd, nu steeds vager worden. Vreemdgaan is niet goed te keuren, tenzij beide partners elkaar goedkeuring geven het wel te doen.

Dus: in een normale relatie moet over vreemdgaan gepraat worden. Op zijn minst eens aangekaart, als je beseft hoe groot de kans is op vreemdgaan. Weest realistisch!
helemaal waar, een vriendin van mij die is getrouwd en heeft 2 kinderen, zij en haar man doen aan paren sex en gaan naar die clubs toe. Ieder zijn ding zolang je er maar eerlijk over bent in en relatie.

Maar dat is toch anders dan vreemdgaan, dat doe achter je partners rug om. in een open relatie is het dan ook geen vreemdgaan meer.
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:17:04 #152
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61048719
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:

[..]

tussen zijn benen wat debnk je zelf?
Sucky sucky 5 dolla . Ik hoop dat je vriend erachter komt .
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:26:56 #153
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_61048991
Iemand per ongeluk pijpen... Is dat net zoiets als een klein beetje zwanger zijn
pi_61053957
Tis een beetje jammer dat TS niet meer mee post in het verhaal......
Rot signature
pi_61054923
Je hebt hem per ongeluk gepijpt?
pi_61054988
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt hem (bij hem thuis) per ongeluk gepijpt?
Rot signature
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:34:34 #157
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_61055825
Vieze hoer, gewoon opbiechten . Je moet jezelf niet zo vol laten gieten dat je dingen gaat doen die je niet wilt. Moet je niet die jongen de schuld gaan geven dat ie jou volgoot . Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en vertellen aan je vriend. Als hij dan nog bij je blijft heb je geluk, anders heb je pech en kun je je zonden overdenken en doe je dit in het vervolg waarschijnlijk niet meer.

Bah .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:35:42 #158
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_61055848
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef rieski het volgende:
Tis een beetje jammer dat TS niet meer mee post in het verhaal......
Ja idd , ze had volgens mij gehoopt op alleen maar positieve reacties van " you go girl" je bent goed bezig, zouden we allemaal doen als we de kans kregen. .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:52:06 #159
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_61056211
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt hem per ongeluk gepijpt?
pijpen staat zo lullig hè

Ze heeft "alleen bij hem met de mond wat gedaan"
pi_61057728
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef DaMook het volgende:
Vieze hoer, gewoon opbiechten . Je moet jezelf niet zo vol laten gieten dat je dingen gaat doen die je niet wilt. Moet je niet die jongen de schuld gaan geven dat ie jou volgoot . Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en vertellen aan je vriend. Als hij dan nog bij je blijft heb je geluk, anders heb je pech en kun je je zonden overdenken en doe je dit in het vervolg waarschijnlijk niet meer.

Bah .
Waarom opbiechten?
Haar vriend wordt er niet blij van en zij ook niet......
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61058952
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Allereerst ik heb een kloon aangemaakt voor dit topic!

Ik heb gisteren net na het stappen en na de nodige malibutjes een enorme fout begaan...............
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.
Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.

Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.

Als ik jou was, niet vertellen als je vriend net zo'n bekrompen lul is als al die schreeuwerds hier en in bijzonder RobRobert.
Vort, ga varkens pesten!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 08:58:47 #162
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61059109
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.

Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.

Als ik jou was, niet vertellen als je vriend net zo'n bekrompen lul is als al die schreeuwerds hier en in bijzonder RobRobert.
tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,

Nogmaals, opbiechten. eerlijkheid voor alles.
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
pi_61059165
Ik heb al een tijdje niet meer zo veel posts gezien waar de woorden hoer en slet gebruikt worden.Of ik kom niet vaak genoeg in R&P.

Maar de vragen die er zijn:
-Heb je doorgeslikt?
-wie schuilt er achter deze kloon? Dus mods pleeaasssseeeee!!!
-Voel jij je slecht na het lezen van de posts?
pi_61059260
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 08:58 schreef Valkire het volgende:

[..]

tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,

Nogmaals, opbiechten. eerlijkheid voor alles.
De meeste reacties hier zijn uitermate bekrompen en lullig. Zouden dan de meesten hier een relatie hebben?

Biechten doe je in de kerk normaliter en hier gaat een gezegde wel degelijk op. Spreken is zilver en zwijgen is goud.
Vort, ga varkens pesten!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:22:20 #165
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_61059264
Hey, ik zal niets vertellen als je me nog een keer komt pijpen, ok?
Ik snap dat je je schuldig voelde maar het is nu toch al te laat.
Bob hoeft er toch niets van af te weten?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:14:05 #166
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61060510
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:22 schreef Kaneel het volgende:
Hey, ik zal niets vertellen als je me nog een keer komt pijpen, ok?
Ik snap dat je je schuldig voelde maar het is nu toch al te laat.
Bob hoeft er toch niets van af te weten?
Schuurde die baard van er niet aan je kaneelstok?

Imperare sibi maximum imperium est
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:20:30 #167
92279 N.icka
Windforce 11
pi_61060612
quote:

[..]

Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.

pi_61060709
God zeg, en dan ook nog met een of ander zielig verhaal er omheen aankomen, "ja die vriendinnen lieten me in de steek en daarom.." KOM OP HEE! Je had ook gewoon naar huis kunnen gaan, als ze niet leuk tegen je deden. LULSMOES.
pi_61060721
Wees eerlijk. Je hebt het recht niet om je vriend te bedriegen. Laat aan hem de keuze over of hij bij iemand wil blijven die zich gedraagt zoals jij je gedragen hebt. Misschien vergeeft hij je en wil hij bij je blijven, misschien niet, maar dit voor jezelf houden is absoluut uitgesloten, dat kan je niet maken. Respecteer hem, wees geen egoïst en neem verantwoordelijkheid voor je daden. We maken allemaal stomme fouten, dat doet pijn, daar hebben we vooral onszelf mee want je loopt nu de kans om gedumpt te worden, maar als je nu je kop in het zand steekt en het negeert ben je verwerpelijk bezig.
pi_61060744
Hoax, TS heeft die "vriend" tot een geweldig orgasme gepijpt zodat die "vriend" geen zin meer had in meer en nu is TS boos op die "vriend"
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_61060747
quote:

[..]

Nee een vent pijpen is niet vreemd gaan wat ben jij dom zeg en TS is wel degelijk een slet. En nee, ik ben allang geen puber meer.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:37:02 #172
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61060818
Als het zo geweldig gaat in je relatie, waarom loop je dan te hoeresloeren met een ander? Als je echt van je vriend houd en respect voor hem hebt hou je je smoel en je poten van een ander af . Drank en naiviteit als oorzaak aanwijzen is wel zwak hoor , je bent er verdorie zelf bij.
En eerlijk duurt het langst, opbiechten lijkt me wel zo fair tegenover je vriend. Als je nu al zo'n spijt ervan hebt en het niet opbiecht leef je voorlopig wel met een schuldgevoel, ik neem aan dat je dat jezelf nou ook weer niet wilt aandoen . Laat staan je vriend die jou waarschijnlijk 100% vertrouwd.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:38:28 #173
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61060833
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Ja dat noemen ze nou emancipatie.

De hele tijd gelijk willen zijn maar zodra jij aan het kortste end trekt had die vent zich in moeten houden? Puh-lease. Als je d'r niet mee om kunt gaan moet je je maar onder een burka verstoppen, dan weten de mannen misschien hun driften in te houden.
Ik ga naar huis.
pi_61060868
Opbiechten, hopelijk maakt hij het uit, slet.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:50:49 #175
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61060964
Wat een goor wijf ben je

Maar ontopic:
De relatie is nu sowieso onherstelbaar beschadigd. Ofwel je vertelt het en je wordt onmiddellijk op straat getrapt (als die vriend van je enig zelfrespect heeft tenminste) ofwel de relatie gaat door (als hij een slappe lul is) maar het zal nooit meer zo worden als vroeger. Je kunt ook je kop houden en verder leven met schuldgevoel en in de stress dat het ooit uitkomt. Als de kans dat het uitkomt klein is dan kun je denk ik het beste dat laatste doen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:02:49 #176
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_61061121
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:07 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer zo veel posts gezien waar de woorden hoer en slet gebruikt worden.Of ik kom niet vaak genoeg in R&P.

Maar de vragen die er zijn:
-Heb je doorgeslikt?
Zal wel niet, want hij wou verder gaan de stakker
pi_61063445
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee een vent pijpen is niet vreemd gaan
Joh, je bent niks gewend, nog even en is masturbatie binnen een relatie vreemdgaan. Doe niet zo bekrompen.
quote:
wat ben jij dom zeg
Dom is pas om er vanuit te gaan dat het jou niet kan overkomen.
quote:
en TS is wel degelijk een slet.
poehpoeh, ze begaat een misstap en is gelijk een slet. Waarom zeg je niet dat ze gestenigd moet worden?
quote:
En nee, ik ben allang geen puber meer.
Mss in leeftijd niet maar geestelijk wel.
Vort, ga varkens pesten!
pi_61065825
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Joh, je bent niks gewend, nog even en is masturbatie binnen een relatie vreemdgaan. Doe niet zo bekrompen.
[..]
Ik zou zeggen start een poll, maar ik weet 100% zeker dat het overgrote deel van de mensen zal vinden dat een vreemde pijpen onder de noemer 'vreemd gaan' valt. Dat mag jij bekrompen vinden, maar het klinkt mij een beetje in de oren als 'iedereen is gek behalve ik'.
quote:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet. Het kan altijd, alleen weet ik dat het in mijn relatie die kans wel gruwelijk klein is, aangezien mijn vriendin niet zo'n sloerie als TS is.
quote:
poehpoeh, ze begaat een misstap en is gelijk een slet. Waarom zeg je niet dat ze gestenigd moet worden?
[..]
Waarom zou ik dat wel zeggen? Iemand die een ander vermoord is een moordenaar, iemand die een ander pijpt terwijl ze een relatie heeft, is een slet. Althans volgens mijn normen.

En ik ben een puber omdat ik tegen vreemdgaan ben? Waarom communiceer ik eigenlijk met jou?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  FOK!fossiel zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:08:55 #179
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_61065852
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:08 schreef aesop het volgende:

[..]

Hier moest ik wel om lachen, die jongen hoopte natuurlijk dat ie je even flink kon beurten maar het bleef bij afzuigen. Wat zal die jongen teleurgesteld zijn!
Je bent boos op hem? En als je hem nu weer tegenkomt en je hebt je vriend nog niks verteld? Waarom zou je niet weer meegaan, kun je meteen je schuld inlossen.
Die gast die lacht de ballen uit z'n broek, hij kreeg een bezet meisje mee naar huis, hij werd afgezogen en hoefde zelf niet eens zelf wat te doen .

En omg, ongelooflijk dat je (TS) ook nog boos bent op deze gast, je gaat gvd toch zelf met hem mee en pijpt hem?!

Bij mij kan er ook niet in dat het een eenmalige actie is, al ben je nog zó zat, als alles goed zat in je relatie doe je zoiets niet - vooral niet bij een jongen die je bovendien helemaal niets vindt. Dat wordt wat als je een echt leuke jongen tegen komt . Dus imho zit er echt iets niet goed (je mist misschien wat spanning?!) of je moet niet een monogame relatie aangaan, wat Aneurism eerder goed heeft beschreven in dit topic.

Al vertel je het niet, kan mij niet voorstellen dat dit nooit uitkomt. Nou dan blijft het zeker niet aan als het later bekend wordt bij je vriend... Bovendien is het niet aan jou om te beslissen dat de relatie "fantastisch" is, want volgens mij vind je vriend dat helemaal niet meer zo als hij dit hoort (of misschien wel, maar dat beslist hij). Hopelijk verspilt je vriend niet nog meer tijd met een achterbaks wijf zoals jij.

Bij mij valt pijpen zeker onder vreemdgaan en is ...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_61066524
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:

[..]

[..]

Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Hij goot je vol met alcohol?? Hoezo, kreeg je een trechter in je giegel geduwd met een fles Mailbu er achteraan? Je drinkt het zelf op, hij biedt het alleen aan. Jij bent degene die het glas aan haar mond zet (en blijkbaar niet alleen het glas) en een slok neemt.

En natuurlijk boeit het hem niet dat jij een vriend hebt, hij wil zijn kwakkie kwijt, niets meer en niets minder. Daar is het een man voor. En geen man zal tegen een dronken vrouw, die je net gezoend heeft en met je mee naar huis gaat zeggen:"Niet doen hoor, meisje, denk aan je vriend."
Die gast dacht alleen maar

Dus probeer nou niet de heilige maagd Maria uit te hangen want dat is bij deze mislukt.

En waarschijnlijk heb je hem ook geen rubbertje om zijn puddingbuks gedaan. Dus heeft hij een SOA, dan zul je het binnenkort toch aan aanstaande ex mogen uitleggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RealZeus op 23-08-2008 17:59:08 ]
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:07:02 #181
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61066860
nou, lekker geregeld. ten eerste is het geheel je eigen fout, niet die van die gast. Ga ook niet de alcohol de schuld geven. Of je het vertelt moet jezelf bepalen. niet wij. Maar als je het wil vertellen doe het meteen, niet 3 maanden later. Dat kost zoiezo je relatie, als je het meteen verteld kan je vriend het misschien nog 'begrijpen' onder het kopje dronkenschap. (zou mij niet lukken, maar goed).
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61071936
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef JihadJoe het volgende:
[..]

Overkomen?

Zoiets 'overkomt' je niet. Voor zoiets kies jezelf. En de drank de schuld geven; Drank maakt meer kapot dan je lief is, maar het is toch wel je eigen keuze om je dronken te zuipen of op een gegeven moment te stoppen

Maarja, TS. Als jij denkt/weet dat je relatie 'naar de klote' gaat als jij het bekent. Kun je het waarschijnlijk beter niet doen. Vertrouwen mag dan wel erg belangrijk zijn in een relatie. Maar als je daardoor je relatie kwijtraakt, heb je niks meer
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:08:52 #183
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_61072556
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:00 schreef nerderick het volgende:
Kuthoer... Hoop dat je vriend ook vreemd gaat!
pi_61075100
quote:
Dat zeg ik dan ook niet. Het kan altijd, alleen weet ik dat het in mijn relatie die kans wel gruwelijk klein is, aangezien mijn vriendin niet zo'n sloerie als TS is.
Het is een gokje, maar dan wel met een aan 100% grenzende zekerheid

Je vriendin ziet er waarschijnlijk zo onaantrekkelijk dat niemand anders dan jij met haar naar bed wilt.. Het is namelijk een feit dat knappe mannen/ vrouwen meer (seksuele) aandacht krijgen en het risico op vreemdgaan zeker niet gruwelijk klein is... Dat risico heeft niet alléén met wel of geen sloerie zijn te maken

[ Bericht 1% gewijzigd door RosalieVerbrug op 23-08-2008 23:30:35 ]
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:03:15 #185
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_61075237
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:57 schreef RosalieVerbrug het volgende:

[..]

Het is een gokje, maar dan wel met een aan 100% grenzende zekerheid

Je vriendin ziet er waarschijnlijk zo onaantrekkelijk dat niemand anders dan jij met haar naar bed wilt.. Het is namelijk een feit dat knappe mannen/ vrouwen meer (seksuele) aandacht krijgen en het risico op vreemdgaan zeker niet gruwelijk klein is... Dat risico heeft niks met wel of geen sloerie zijn te maken
tuurlijk wel, dat je aandacht krijg betekend nog niet dat je er aan toe moet geven
pi_61075570
TS tjee pijpen is niet vreemdgaan? Als het nou een "kusje" was geweest had ik misschien milder gereageerd maar pijpen vind ik vrij intiem in een relatie, en is wel degelijk vreemdgaan. (in mijn ogen is zelfs zoenen als vreemdgaan en zou ik er niet vrolijk van worden als mijn man met andere dames naar huis zou gaan, dat wil namelijk al voldoende zeggen over de relatie)

Om nu die onschuldige aardige jongen, die jou onbeperkt op Malibu trakteerde de schuld van dit alles in de schoenen te schuiven is helemaal triest te noemen.
Jij hebt een relatie en wil huisje boompje beestje en kindertjes met je partner, niet die jongen die je hebt gepijpt die wilde niet meer van je dan een ordinaire sexpartij. Dat kan je hem ook niet kwalijk nemen, jij maakte er namelijk geen probleem van en liet het toe. Je ging immers mee naar zijn huis, wat min of meer suggereerde
dat jij ook wel oren had naar dat plan. (daar ging je voor mij dus al de mist in)

Tja of je het nu moet opbiechten.... dat is aan jou. Maar als je je nu al laat verleiden dan ben ik bang dat het snel weer gebeurt, je relatie is gewoon niet goed anders laat je je gewoon weg niet zomaar verleiden.
Dan denk je namelijk wel na wat je te verliezen hebt.

En ja onschuldig flirten doe ik ook nog wel eens als ik op stap ben.
Maar ik zal nooit mijn relatie met mijn man (en mijn gezin) op het spel zetten voor een kerel waar ik een uurtje mee heb staan praten in de kroeg. Want als het thuis allemaal snor zit dan besef je je van te voren wel wat je op het spel zet, ook al heb je 20 flessen Malibu op.
Slecht excuus trouwens alcohol
Mama van Isa en Ties
pi_61075763
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

tuurlijk wel, dat je aandacht krijg betekend nog niet dat je er aan toe moet geven
Je hebt gelijk... ik heb het al in alléén verandert

[ Bericht 26% gewijzigd door RosalieVerbrug op 23-08-2008 23:32:19 ]
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:35:30 #188
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61075990
Ik heb hem gepijpt
Oops! How did that happen?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2008 @ 00:09:36 #189
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61076793
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:35 schreef SeLang het volgende:
Ik heb hem gepijpt [ afbeelding ]
Oops! How did that happen?
'Hij zat opeens in mijn mond en toen was het al gebeurd!'
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:14:20 #190
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61076875
Zo ik ben een paar dagen niet in dit topic geweest..hoe zijn de ontwikkelingen, heeft TS het al verteld aan haar vriend? Hoe denken we momenteel over TS? Is pijpen vreemdgaan? Is TS eigenlijk wel een hoer, of misschien toch een slet..of beiden?

Vindt het antwoord op al deze vragen op pagina 9 van dit topic!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_61076942
Als die vriendinnen niks weten, en die jongen weet weinig tot niets van je.
Je mond houden het stelde bijna niets voor.
Als je het gaat opbichten heb je veel meer problemen. Denk ik.
En schuldgevoelens dat is waar jij mee moet leven. Opbiechten dan moet je vriend er ook mee leven.
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:20:27 #192
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61076966
SweetDisaster is zeker een vrouw he?

Stelde bijna niet voor...
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:29:46 #193
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61077136
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:20 schreef Strani het volgende:

Tja,
als het verhaal echt niet naar buiten kan komen..
en je weet zelf zeker dat het absoluut niks voor je betekende en dat het je eigenlijk alleen maar heeft bevestigd in dat je dat soort dingen niet wil..
en je schaamt je dood en hebt dus je lesje wel geleerd..
en je vermoedt (zoals mgerben al aangaf) dat je dit nooit goed kan overdragen..

heeft het dan nog meerwaarde om het te vertellen?

Instinctief zou je zeggen dat de waarheid het belangrijkst is, maar ik vraag me zelf af of ik het zou willen weten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61077472
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:20 schreef Strani het volgende:

Ja ben een vrouw, wilde je daarmee iets zeggen?
pi_61077494
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef soylent het volgende:

[..]

Tja,
en je weet zelf zeker dat het absoluut niks voor je betekende en dat het je eigenlijk alleen maar heeft bevestigd in dat je dat soort dingen niet wil..

Instinctief zou je zeggen dat de waarheid het belangrijkst is, maar ik vraag me zelf af of ik het zou willen weten.
Dankje Soylent ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
pi_61077619
Zijn degenen die TS zó ontzettend hard veroordelen zo naïef, of hoe zit dat?
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:00:51 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61077631
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:49 schreef SweetDisaster het volgende:

[..]

Ja ben een vrouw, wilde je daarmee iets zeggen?
Ja, dat vrouwen als jij vaak hypocriete kuthoeren zijn als het om relaties, vreemdgaan en eerlijkheid gaat.
pi_61077656
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef soylent het volgende:

[..]

Tja,

quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:19 schreef SweetDisaster het volgende:
Als die vriendinnen niks weten, en die jongen weet weinig tot niets van je.
Je mond houden het stelde bijna niets voor.
Als je het gaat opbichten heb je veel meer problemen. Denk ik.
En schuldgevoelens dat is waar jij mee moet leven. Opbiechten dan moet je vriend er ook mee leven.
Je schaamt je dood, maar je verbergt wel wat voor je vriend. Willen vrouwen niet vertrouwen en eerlijkheid in hun relatie, of moet dat alleen van de mannelijke kant komen?

Djeez...
pi_61077723
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja, dat vrouwen als jij vaak hypocriete kuthoeren zijn als het om relaties, vreemdgaan en eerlijkheid gaat.
Ben zelf nog nooit vreemdgegaan dus ben ook altijd eerlijk tegen mijn vriend.
Maar als mijn vriend dit gedaan had zou ik het ook niet willen weten. Vandaar mijn keuze
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:09:10 #200
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61077757
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:02 schreef CasB het volgende:

Je schaamt je dood, maar je verbergt wel wat voor je vriend. Willen vrouwen niet vertrouwen en eerlijkheid in hun relatie, of moet dat alleen van de mannelijke kant komen?

Djeez...
Ik denk dat de hele mannen-vrouwen discussie een beetje bullshit is. Ik heb geen percentages bij de hand maar ik meen me nog wel te herinneren dat zowel mannen en vrouwen vreemd gaan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')