quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:11 schreef katerwater het volgende:
[..]
Geen idee wat schijten onder tafel met vreemdgaan te maken heeft![]()
Of je het nu leuk vindt of niet, er zijn wel degelijk mensen die een open relatie hebben, en dus anderen mensen aflebberen in een relatie. Mij niet gelaten, iedereen doet wat ie wil. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat de normen en waarden, die voorheen als normaal werden beschouwd, nu steeds vager worden. Vreemdgaan is niet goed te keuren, tenzij beide partners elkaar goedkeuring geven het wel te doen.
Dus: in een normale relatie moet over vreemdgaan gepraat worden. Op zijn minst eens aangekaart, als je beseft hoe groot de kans is op vreemdgaan. Weest realistisch!
Sucky sucky 5 dollaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:
[..]
tussen zijn benen wat debnk je zelf?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt hem (bij hem thuis) per ongeluk gepijpt?
Ja idd , ze had volgens mij gehoopt op alleen maar positieve reacties van " you go girl" je bent goed bezig, zouden we allemaal doen als we de kans kregen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef rieski het volgende:
Tis een beetje jammer dat TS niet meer mee post in het verhaal......
Waarom opbiechten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef DaMook het volgende:
Vieze hoer, gewoon opbiechten. Je moet jezelf niet zo vol laten gieten dat je dingen gaat doen die je niet wilt. Moet je niet die jongen de schuld gaan geven dat ie jou volgoot
. Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en vertellen aan je vriend. Als hij dan nog bij je blijft heb je geluk, anders heb je pech en kun je je zonden overdenken en doe je dit in het vervolg waarschijnlijk niet meer.
Bah.
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Allereerst ik heb een kloon aangemaakt voor dit topic!
Ik heb gisteren net na het stappen en na de nodige malibutjes een enorme fout begaan...............
tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.
Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.
Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.
Als ik jou was, niet vertellen als je vriend net zo'n bekrompen lul is als al die schreeuwerds hier en in bijzonder RobRobert.
De meeste reacties hier zijn uitermate bekrompen en lullig. Zouden dan de meesten hier een relatie hebben?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:58 schreef Valkire het volgende:
[..]
tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,
Nogmaals, opbiechten. eerlijkheid voor alles.
Schuurde die baard van er niet aan je kaneelstok?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:22 schreef Kaneel het volgende:
Hey, ik zal niets vertellen als je me nog een keer komt pijpen, ok?
Ik snap dat je je schuldig voelde maar het is nu toch al te laat.
Bob hoeft er toch niets van af te weten?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.
Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.
Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.
Ja dat noemen ze nou emancipatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Zal wel niet, want hij wou verder gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:07 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer zo veel posts gezien waar de woorden hoer en slet gebruikt worden.Of ik kom niet vaak genoeg in R&P.![]()
Maar de vragen die er zijn:
-Heb je doorgeslikt?![]()
Joh, je bent niks gewend, nog even en is masturbatie binnen een relatie vreemdgaan. Doe niet zo bekrompen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Nee een vent pijpen is niet vreemd gaan
![]()
Dom is pas om er vanuit te gaan dat het jou niet kan overkomen.quote:wat ben jij dom zeg
poehpoeh, ze begaat een misstap en is gelijk een slet. Waarom zeg je niet dat ze gestenigd moet worden?quote:en TS is wel degelijk een slet.
Mss in leeftijd niet maar geestelijk wel.quote:En nee, ik ben allang geen puber meer.
Ik zou zeggen start een poll, maar ik weet 100% zeker dat het overgrote deel van de mensen zal vinden dat een vreemde pijpen onder de noemer 'vreemd gaan' valt. Dat mag jij bekrompen vinden, maar het klinkt mij een beetje in de oren als 'iedereen is gek behalve ik'.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Joh, je bent niks gewend, nog even en is masturbatie binnen een relatie vreemdgaan. Doe niet zo bekrompen.
[..]
Dat zeg ik dan ook niet. Het kan altijd, alleen weet ik dat het in mijn relatie die kans wel gruwelijk klein is, aangezien mijn vriendin niet zo'n sloerie als TS is.quote:Dom is pas om er vanuit te gaan dat het jou niet kan overkomen.
[..]
Waarom zou ik dat wel zeggen?quote:poehpoeh, ze begaat een misstap en is gelijk een slet. Waarom zeg je niet dat ze gestenigd moet worden?
[..]
Die gast die lacht de ballen uit z'n broek, hij kreeg een bezet meisje mee naar huis, hij werd afgezogen en hoefde zelf niet eens zelf wat te doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:08 schreef aesop het volgende:
[..]
Hier moest ik wel om lachen, die jongen hoopte natuurlijk dat ie je even flink kon beurten maar het bleef bij afzuigen. Wat zal die jongen teleurgesteld zijn!
Je bent boos op hem? En als je hem nu weer tegenkomt en je hebt je vriend nog niks verteld? Waarom zou je niet weer meegaan, kun je meteen je schuld inlossen.
Hij goot je vol met alcohol?? Hoezo, kreeg je een trechter in je giegel geduwd met een fles Mailbu er achteraan? Je drinkt het zelf op, hij biedt het alleen aan. Jij bent degene die het glas aan haar mond zet (en blijkbaar niet alleen het glas) en een slok neemt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Overkomen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Dom is pas om er vanuit te gaan dat het jou niet kan overkomen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:00 schreef nerderick het volgende:
Kuthoer... Hoop dat je vriend ook vreemd gaat!
Het is een gokje, maar dan wel met een aan 100% grenzende zekerheidquote:Dat zeg ik dan ook niet. Het kan altijd, alleen weet ik dat het in mijn relatie die kans wel gruwelijk klein is, aangezien mijn vriendin niet zo'n sloerie als TS is.
tuurlijk wel, dat je aandacht krijg betekend nog niet dat je er aan toe moet gevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:57 schreef RosalieVerbrug het volgende:
[..]
Het is een gokje, maar dan wel met een aan 100% grenzende zekerheid![]()
Je vriendin ziet er waarschijnlijk zo onaantrekkelijk dat niemand anders dan jij met haar naar bed wilt..Het is namelijk een feit dat knappe mannen/ vrouwen meer (seksuele) aandacht krijgen en het risico op vreemdgaan zeker niet gruwelijk klein is...
Dat risico heeft niks met wel of geen sloerie zijn te maken
![]()
Je hebt gelijk... ik heb het al in alléén verandertquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat je aandacht krijg betekend nog niet dat je er aan toe moet geven
'Hij zat opeens in mijn mond en toen was het al gebeurd!'quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:35 schreef SeLang het volgende:
Ik heb hem gepijpt [ afbeelding ]
Oops! How did that happen?
Tja,quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:20 schreef Strani het volgende:
SweetDisaster is zeker een vrouw he?
Stelde bijna niet voor...
Ja ben een vrouw, wilde je daarmee iets zeggen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:20 schreef Strani het volgende:
SweetDisaster is zeker een vrouw he?
Stelde bijna niet voor...
Dankje Soylent ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Tja,
als het verhaal echt niet naar buiten kan komen..
en je weet zelf zeker dat het absoluut niks voor je betekende en dat het je eigenlijk alleen maar heeft bevestigd in dat je dat soort dingen niet wil..
en je schaamt je dood en hebt dus je lesje wel geleerd..
en je vermoedt (zoals mgerben al aangaf) dat je dit nooit goed kan overdragen..
heeft het dan nog meerwaarde om het te vertellen?
Instinctief zou je zeggen dat de waarheid het belangrijkst is, maar ik vraag me zelf af of ik het zou willen weten.
Ja, dat vrouwen als jij vaak hypocriete kuthoeren zijn als het om relaties, vreemdgaan en eerlijkheid gaat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:49 schreef SweetDisaster het volgende:
[..]
Ja ben een vrouw, wilde je daarmee iets zeggen?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Tja,
als het verhaal echt niet naar buiten kan komen..
en je weet zelf zeker dat het absoluut niks voor je betekende en dat het je eigenlijk alleen maar heeft bevestigd in dat je dat soort dingen niet wil..
en je schaamt je dood en hebt dus je lesje wel geleerd..
en je vermoedt (zoals mgerben al aangaf) dat je dit nooit goed kan overdragen..
heeft het dan nog meerwaarde om het te vertellen?
Instinctief zou je zeggen dat de waarheid het belangrijkst is, maar ik vraag me zelf af of ik het zou willen weten.
Je schaamt je dood, maar je verbergt wel wat voor je vriend. Willen vrouwen niet vertrouwen en eerlijkheid in hun relatie, of moet dat alleen van de mannelijke kant komen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:19 schreef SweetDisaster het volgende:
Als die vriendinnen niks weten, en die jongen weet weinig tot niets van je.
Je mond houden het stelde bijna niets voor.
Als je het gaat opbichten heb je veel meer problemen. Denk ik.
En schuldgevoelens dat is waar jij mee moet leven. Opbiechten dan moet je vriend er ook mee leven.
Ben zelf nog nooit vreemdgegaan dus ben ook altijd eerlijk tegen mijn vriend.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, dat vrouwen als jij vaak hypocriete kuthoeren zijn als het om relaties, vreemdgaan en eerlijkheid gaat.
Ik denk dat de hele mannen-vrouwen discussie een beetje bullshit is. Ik heb geen percentages bij de hand maar ik meen me nog wel te herinneren dat zowel mannen en vrouwen vreemd gaan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:02 schreef CasB het volgende:
Je schaamt je dood, maar je verbergt wel wat voor je vriend. Willen vrouwen niet vertrouwen en eerlijkheid in hun relatie, of moet dat alleen van de mannelijke kant komen?
Djeez...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |