Met die gewichtheffer vind ik het echt mooi, kan der ook wel om lachen, maar die gaat toch niet onvrijwillig dood..? Die lui die van de flat af springen, tjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over jou, maar in het algemeen wordt er gewoon over gelachen.
Ik zie de lol er ook niet van in als iemand vrijwillig 30 meter naar beneden valt maar okéquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Met die gewichtheffer vind ik het echt mooi, kan der ook wel om lachen, maar die gaat toch niet onvrijwillig dood..? Die lui die van de flat af springen, tja
JA FAIL VAN JOIU DAN!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef reetveter het volgende:
Ik heb andere pagina instelling dus
Ik vind het ook niet 'grappig' ofzo, maar het doet me weinig. Waarschijnlijk ook omdat je geen details ziet eh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie de lol er ook niet van in als iemand vrijwillig 30 meter naar beneden valt maar oké
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:12 schreef Sackboy het volgende:
100 posts per pagina is de bazen-instelling.
Zou dat het zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet 'grappig' ofzo, maar het doet me weinig. Waarschijnlijk ook omdat je geen details ziet eh.
Al heb ik dat niet ;Dquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja. Geen idee eigenlijk. Als iemand zich de pletter wilt springen, be my guest.quote:
zeker welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef KingOfPop het volgende:
Gaat er nog iemand die hockey dames kijken?
Ik denk niet dat mijn Opera Mobile op mijn 500 MHz ARM processortje 100 ppp trektquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:12 schreef Sackboy het volgende:
100 posts per pagina is de bazen-instelling.
bpppquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:20 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn Opera Mobile op mijn 500 MHz ARM processortje 100 ppp trekt
JOSSSquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van wie is die foto van dat kussen op zn hoofd en een biertje erbij?
Dat kon ik ook niet aanzien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar dat stenigen van dat meisje vind k ook niet om aan te zien. Zal wel met onschuld te maken hebben [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:30 schreef reetveter het volgende:
Ik lees nu voor het eerst de brieven van mijn school doorEn ik zie dat ik dat veeeeeeeeel eerder had moeten doen
![]()
EPIC FAILquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:30 schreef reetveter het volgende:
Ik lees nu voor het eerst de brieven van mijn school doorEn ik zie dat ik dat veeeeeeeeel eerder had moeten doen
![]()
Typo in je signature, gentlemen is met een e.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:30 schreef reetveter het volgende:
![]()
BRON !quote:
wat stond er eigenlijk in de briefquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:34 schreef reetveter het volgende:
ik heb KANKERJEUK aan mijn tepel, word helemaal parra brother
Brieven, wanneer het begint en alles. Wat ik nodig heb. Ik moet nog even slaapplek roggelen aangezien ik pas oktober mijn kamer in kanquote:
PWNDquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:36 schreef reetveter het volgende:
Kolere, ik heb geen studentenkaart of wat dan ookVolgende week al introductiedinges
Leger des heilsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Brieven, wanneer het begint en alles. Wat ik nodig heb. Ik moet nog even slaapplek roggelen aangezien ik pas oktober mijn kamer in kanEn nog meer dingen
Je leidt me afquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier had ik kunnen pitten als het een wijf wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:40 schreef gers het volgende:
[..]
Leger des heils![]()
ach ik kwam er ook achter dat ik de 28ste blijkbaar op school moet zijn
`quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef slindenau het volgende:
Pwnd, ik moet over een week alweer beginnen...en onze klassenlijsten zijn nog niet gepubliceerd.
En aangezien er voor mijn richting 2 roosters beschikbaar zijn heb ik 50% kans dat ik het juiste rooster kies.
Mja, ik krijg mijn studentenkaart pas na 1 septemberquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:36 schreef reetveter het volgende:
Kolere, ik heb geen studentenkaart of wat dan ookVolgende week al introductiedinges
Hopelijk is dat bij mij ook zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik krijg mijn studentenkaart pas na 1 september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |