bij mij zou ze niet aan slapen toekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beide momenten komen trouwens uit het filmpje dat hier te downloaden is.
Zou wel een paar nachtjes bij haar willen logeren
Ik heb het niet specifiek over jou, maar in het algemeen wordt er gewoon over gelachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op die gifjes heb ik nog niet eens gereageerdEn ik weet ook wel dat t gewoon gebeurd, net zoals die gifjes, maar als een mens zo opgehangen en geveld hoort zou ik t zefde zeggen hoor
Kijk zijn post daarboven eensquote:
Met die gewichtheffer vind ik het echt mooi, kan der ook wel om lachen, maar die gaat toch niet onvrijwillig dood..? Die lui die van de flat af springen, tjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over jou, maar in het algemeen wordt er gewoon over gelachen.
Ik zie de lol er ook niet van in als iemand vrijwillig 30 meter naar beneden valt maar okéquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Met die gewichtheffer vind ik het echt mooi, kan der ook wel om lachen, maar die gaat toch niet onvrijwillig dood..? Die lui die van de flat af springen, tja
JA FAIL VAN JOIU DAN!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef reetveter het volgende:
Ik heb andere pagina instelling dus
Ik vind het ook niet 'grappig' ofzo, maar het doet me weinig. Waarschijnlijk ook omdat je geen details ziet eh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie de lol er ook niet van in als iemand vrijwillig 30 meter naar beneden valt maar oké
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:12 schreef Sackboy het volgende:
100 posts per pagina is de bazen-instelling.
Zou dat het zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet 'grappig' ofzo, maar het doet me weinig. Waarschijnlijk ook omdat je geen details ziet eh.
Al heb ik dat niet ;Dquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja. Geen idee eigenlijk. Als iemand zich de pletter wilt springen, be my guest.quote:
zeker welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef KingOfPop het volgende:
Gaat er nog iemand die hockey dames kijken?
Ik denk niet dat mijn Opera Mobile op mijn 500 MHz ARM processortje 100 ppp trektquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:12 schreef Sackboy het volgende:
100 posts per pagina is de bazen-instelling.
bpppquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:20 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn Opera Mobile op mijn 500 MHz ARM processortje 100 ppp trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |