Doe eens lief tegen Dyndquote:
Je kliktequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Toch jammer dat dit niet echt is.
Ik heb zoeen anti rickroll greasemonkey scriptquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:28 schreef Sackboy het volgende:
Shit, had ik er toch een rickroll achter moeten zetten
wauwquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb zoeen anti rickroll greasemonkey script
Je bevestigd zo het vooroordeel dat er allemaal nerds op ons aller Odulphus zatenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb zoeen anti rickroll greasemonkey script
"Je bevestigd"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bevestigd zo het vooroordeel dat er allemaal nerds op ons aller Odulphus zaten
Wat ben jij voor één?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:16 schreef De_Ananas het volgende:
Gaan jullie me nog helpen met het zoeken van een goede tv aanbieding of !?!
Ik ben de grondlegger van deze SC, de geestelijk vader, de koning der KLB'ersquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben de grondlegger van deze SC, de geestelijk vader, de koning der KLB'ers!!
Gullie moet mij gehoorzamen!
De macht stijgt naar zijn hoofdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zegt het maar, wat mag het worden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een goedkope LCD tv die ik op mijn computer kan aansluiten om zo films te kijken. Rond de 23/25 inch ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je zegt het maar, wat mag het worden?
2 bier en een hamburger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je zegt het maar, wat mag het worden?
Die verkopen wij hier niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een goedkope LCD tv die ik op mijn computer kan aansluiten om zo films te kijken. Rond de 23/25 inch ofzo
Dat weet niemand, en zal ook nooit iemand duidelijk worden!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:51 schreef reetveter het volgende:
THEFUCK, waar is rickocunt mee bezug![]()
Ja, en Nederlands leerden we ook al niet van ons aller Mevr. Roeffenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bevestigd zo het vooroordeel dat er allemaal nerds op ons aller Odulphus zaten
Ik werk zelf bij de paradigit en daar hebben we nu een supervet scherm van 28 inch voor 399.. zeker een aanrader hij is nog full hd ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een goedkope LCD tv die ik op mijn computer kan aansluiten om zo films te kijken. Rond de 23/25 inch ofzo
spamquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik werk zelf bij de paradigit en daar hebben we nu een supervet scherm van 28 inch voor 399.. zeker een aanrader hij is nog full hd ook
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |