Het is heusch, hier een serieuze klacht van de baas.
Deken na inzegening homorelatie ontslagenNu zal ik dan wel als enige regelrecht in de publieke opinie gaan. Maar ik vind het pure hypocrisie dat mensen gaan bitchen over racisme. Het gaat mij niet persé over dat die priester is ontslagen, maar dat mensen vinden dat homo's kunnen trouwen in het katholicisme.
Nou ben ik normaal iemand die topiques aanmaakt tegen het geloof, maar dit keer schaar ik mij aan de partij desch geloofsch.
Als je homo bent, en je weet dat het katholicisme als regel heeft dat het niet juist is om een homohuwelijk te hebben, waarom dan alsnog de regels tarten? Die mensen die het racisme vinden vind ik lomp, je gaat toch ook niet als een jehova een trouwerij als homo doen? Volgens mij is het zelfs een van de zonden (volgens mij zeg ik, want ik heb weinig verstand ervan)
waarom maak je er dan een klacht over? --> bek houden slettebak, ik bal je moedert!Ik vind het getuigen van idioterie, een kerk uitschelden. Waarom zou de kerk met de tijd mee moeten gaan? Het is toch een vast geloof met vaste regels? Ze gaan toch ook niet de bijbel eventjes deze eeuw veranderen ofzulks?
Nou kan je wel gaan bitchen over vrijheid van meningsuiting, maar in een kerk heb je nog wel bepaalde regels. Het ging namelijk niet over Adam en Adam, maar over een man en een vrouw. (Echter laat ik buiten beschouwing de priesters die kleine jongetjes verkrachten)
Subklacht: Ik heb mijn ontslag ingediend en dat is niet goed gevallen