Ik heb zat andere kwaliteiten...quote:
Ik hou van je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef Dynd het volgende:
Wacht nog steeds op die ene serieuze reactie, ooit zal er één komen, ik weet het.
Neuken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef Dynd het volgende:
Wacht nog steeds op die ene serieuze reactie, ooit zal er één komen, ik weet het.
ook je laten pijpen door een 15jarige ?quote:
quote:
Nee man, ze is 15quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hangt er toevallig een dame aan je pieler?
Hoeveel heb je op?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef Dynd het volgende:
wat danquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zat andere kwaliteiten...
1 breezer ananas.quote:
Ja, jij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:38 schreef gers het volgende:
[..]
ook je laten pijpen door een 15jarige ?
Was het lekker?quote:
Wat vind jij dat de heren hockey verloren hebben van duitslandquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef Dynd het volgende:
Wellicht als je wat pikante fotoows postquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef Dynd het volgende:
op's maken gaat je ook niet echt goed afquote:
Uitmuntendquote:
Bijna...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:40 schreef gers het volgende:
[..]
Wat vind jij dat de heren hockey verloren hebben van duitsland
take takema die strafbal moest erin
Toch jammer dat je geen tosti hebt om er achteraan te gooien..quote:
Vooral KLB BAGGER SC -op's niet...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:40 schreef gers het volgende:
[..]
op's maken gaat je ook niet echt goed af
wat was er niet goed aanquote:
Bijna?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch jammer dat je geen tosti hebt om er achteraan te gooien..
je kunt zeker wel goed pizza bezorgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral KLB BAGGER SC -op's niet...
Ik geef toe....
Iedereen heeft zo zijn fouten...
Om 0:47 gaan we over politiek praten trouwens, kijk maar in de OPquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:43 schreef Dynd het volgende:
[..]
Bijna serieus, mist net de geloofwaardigheid.
Nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef afcajos het volgende:
Is niemand benieuwd welke googlesearch ik gaf voor die afbeelding als thema in de op?![]()
![]()
ik welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef afcajos het volgende:
Is niemand benieuwd welke googlesearch ik gaf voor die afbeelding als thema in de op?![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:43 schreef gers het volgende:
[..]
je kunt zeker wel goed pizza bezorgen
Hey zomaar vraagje, welke googlesearch heb jij gebruikt voor die afbeelding als thema in de OP?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef afcajos het volgende:
![]()
afcajos + vrienden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef afcajos het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:43 schreef Dynd het volgende:
[..]
Bijna serieus, mist net de geloofwaardigheid.
Doe eens zoenen met een meisje en een foto maken.quote:
Het liefst naakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doe eens zoenen met een meisje en een foto maken.
1. Oh noes.. !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef reetveter het volgende:
En wie is die tardventert? Kloon van superretarderkankerkneus?
maar waarom stoppen jij pwnd die pizza'squote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Nog 1 weekje, dan stop ik er mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |