Dankquote:
Immer kwaliteitsposts!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:06 schreef dndiek het volgende:
wat een laatste post in het vorige topic
Je was me te langzaamquote:
maar het klopt niet!quote:
Maar het is wel kwaliteit!quote:
okquote:
Zal ik hem open gooien dan kan nog 1 iemand erin postenquote:
quote:
Kleutersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zal ik hem open gooien dan kan nog 1 iemand erin posten?
gestolen ook nogquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Overigens is dit mijn eersteWauw. Nu voel ik me compleet.
hihiquote:
doe je ding: [KSC #977] Een vervroegd weekend!!!quote:
met je bipsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:16 schreef Fha het volgende:
[..]
hihiik laat meteen een onuitwisbare indruk achter.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
doe je ding: [KSC #977] Een vervroegd weekend!!!
Nietusquote:
opzeker welquote:
Bewijs!quote:
kutquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en ze hebben haar nog zo gezegd te wachten tot het officieel bekend wordt gemaakt...
moet ik hier nu een plaatje van je bips gaan postenquote:
Die heb je heul niet eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ik hier nu een plaatje van je bips gaan posten
quote:
deze heet ook bipsquote:
ja maar en toch en zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:34 schreef Fha het volgende:
Zij is niet van mij
quote:
Dus.. jij falerd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ik hier nu een plaatje van je bips gaan posten
quote:
Ziet er uit als een vent en ik ben niet blankquote:
alfa babequote:
Jaaaaaquote:
kleine piemel heeft die armert danquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ziet er uit als een vent en ik ben niet blank
Je kunt niet alles hebbenquote:
mag ik dan wel jouw bips hebbenquote:
Misschienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik dan wel jouw bips hebben![]()
aaah toe
Bilzen, Belgiequote:
Heee, dat is geen nee, er is hoopquote:
Wil ik de vaseline al pakken?quote:
Wat voor keuken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bilzen, Belgie
Leuke tent met heerlijk eten
en niet duur
vanallesquote:
quote:
Geen idee of je dat wil.. maar het hoeft niet hoorquote:
quote:
bedoel natuurlijk om de rubbers in te vetten van de deurenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee of je dat wil.. maar het hoeft niet hoor
Dan ga ik eerst eens deurrubbers vindenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bedoel natuurlijk om de rubbers in te vetten van de deuren
shin chan rulesquote:
Ik vind hem eigenlijk vet stom maar ik wou het niet verpestenquote:
van mn autoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst eens deurrubbers vinden
Ja ik ga je auto zoeken.. morgen.quote:
watquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk vet stom maar ik wou het niet verpesten![]()
wat voor alfa hedde gijquote:
Niet mijn soort humorquote:
hehe ik heb er gewoon dvd's van gekochtquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe ik heb er gewoon dvd's van gekocht
een wazige "ik kan mijn ogen eigenlijk niet open houden maar ik ben heus wel heel wakker hoor" blik terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:10 schreef Ladylike het volgende:
kopje voor beterschap van mijn poezen
mijn bed ligt vol met kussensquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:17 schreef Fha het volgende:
Kut ik moet eerst opruimen want het bed ligt vol met studieboeken
Dat ligt in ieder geval lekkerder dan boeken!quote:
ik heb 14 grote kussens op bedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ligt in ieder geval lekkerder dan boeken!
Ik heb twee hoofdkussens maar ik slaap eigenlijk 99% van de tijd zonder kussenquote:
Ernstig?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:54 schreef Pheno het volgende:
3 uur slaap. Dus geen "ohio gozaimasu"
gebeld worden omdat er een ambulance bij je pa staat is nooit tof.
Hopen dat die gasten het dit keer wat beter oppakken danquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
ja, hij ligt nu ter observatie. Hij is naar hetzelfde ziekenhuis gebracht waar ze mij 'geholpen' hebben...dus dan krijg je automagisch geen diagnose, omdat die teelbaldraaiers het verschil tussen een blinde darm en een oor niet niet kunnen zien.
Kortom, ze weten niet wat er aan de hand is, maar mijn pa heeft flink pijn. Thuis blijven wachten vind ik geen optie, als er iets is dan is het "four rings to rule them all": plankgassen dus.
Sterkte. Hopelijk krijgen ze je vader zsm weer op de been.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
ja, hij ligt nu ter observatie. Hij is naar hetzelfde ziekenhuis gebracht waar ze mij 'geholpen' hebben...dus dan krijg je automagisch geen diagnose, omdat die teelbaldraaiers het verschil tussen een blinde darm en een oor niet niet kunnen zien.
Kortom, ze weten niet wat er aan de hand is, maar mijn pa heeft flink pijn. Thuis blijven wachten vind ik geen optie, als er iets is dan is het "four rings to rule them all": plankgassen dus.
Hopen dat ze snel wel iets vinden dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:25 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
en weer kom ik op het juiste moment
Hoiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:25 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
en weer kom ik op het juiste moment
heyquote:
Is dr kut weer rauw?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Neuken?
Die van je vriendin is gekookt??quote:
zout op je net geschoren poes? Auch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van je vriendin is gekookt??
oh god ik ben flauw vandaag
*pakt zout
auw!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
zout op je net geschoren poes? Auch.
Arm poezenbeest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
zout op je net geschoren poes? Auch.
je moet jezelf ook niet snijdenquote:
Wil jij het de volgende keer doen?quote:
is goed, ik kan het heel mooi en zonder wondjes, zelfs nog met figuurtjes als je wiltquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wil jij het de volgende keer doen?
het is weer vrijdag merk ik...![]()
Gothic enzoquote:
Denk het ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:47 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat je vriend toch liever iets in je sneetje steekt
Doe mij dan maar een hartjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed, ik kan het heel mooi en zonder wondjes, zelfs nog met figuurtjes als je wilt
een hartje met een pijl er doorheenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gothic enzo
[..]
Denk het ook
[..]
Doe mij dan maar een hartje
Of een pijlfunctioneel geschoren
LL aan de ene kant PeZu aan de anderequote:
Double penetration?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
LL aan de ene kant PeZu aan de andere
komt goed, even mijn mes slijpenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
LL aan de ene kant PeZu aan de andere
scheren isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:59 schreef de_priester het volgende:
Goeiemorgen!
Sterkte Ph!![]()
Scheerze pezu!![]()
Succes met dingen in sneetjes steken Lady!![]()
Hoi Cableguy!![]()
en voor de rest is mijn koffie op. ff nieuwe halen.
heb et wel bij men ex gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt goed, even mijn mes slijpen![]()
[..]
scheren is
Sweeny Todd toevallig gezienquote:
hehe sweeny toddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Sweeny Todd toevallig gezien.
Wat een hopeloze baggerfilm was dat zeg.
Goedemorgen.
Ik ben zo blij met mijn vrije dag, het is hier rotweer.
Doe jij ook mee dan?quote:
Kapmes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt goed, even mijn mes slijpen![]()
[..]
scheren is
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef de_priester het volgende:
[..]
heb et wel bij men ex gedaan![]()
maarem... neem je bushmaster ff mee dan hehe
Mooi kruisjequote:
hond in de koffiequote:
hier nietquote:
Ik zou Pezu inderdaad niet laten scheren, bloedroodquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:29 schreef Klonk het volgende:
zelfs als ik als een luie flikker klik gebeurt er nog niets
quote:
Kleine doggies.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef de_priester het volgende:
jaaa hond in de koffie/thee pot!
[ afbeelding ]
quote:
wat is dit voor een nep-E.T.?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef de_priester het volgende:
jaaa hond in de koffie/thee pot!
[ afbeelding ]
Sorrie!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Kleine doggies.
[..]Zegt ook hoi.
Ik wilde al zeggen, als dit de schone vaat is dan gaat er iets foutquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
Hey, een hond kan in iedergeval in een vaatwasser.
[ afbeelding ]
Note: ! De klep niet dicht doen.![]()
![]()
[..]![]()
![]()
kookwas!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[..]![]()
![]()
Das dan weer een voordeelquote:
Tuurlijk gaat die dichtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[..]![]()
![]()
als het een beetje kwaliteit is kan ik het wel begrijpen hoor..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef de_priester het volgende:
waarom zit ik eigenlijk pr0n te kijken in de woonkamer op beamerscreen 12:32?
... i need coffee
uhmmms...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:36 schreef Pheno het volgende:
Waarom pr0n kijken als je het ook kan doen?
Zo kennen we je weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:44 schreef Pheno het volgende:
sex
gaat lekker als clienten weer precies om 13.00u aan de telefoon hangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rekken die pauze, zo lang mogelijk
Laat ze maar hangen die clientenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gaat lekker als clienten weer precies om 13.00u aan de telefoon hangen
maar ik eet mn mokka-gebakje toch lekker op het gemak op
ik laat ze lekker hangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze maar hangen die clienten
"clienten"?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze maar hangen die clienten
smakelijkquote:
Ik dacht al: wat ruik ik toch?quote:
Ja een advocaat heeft clienten.. wat is daar raar aan?quote:
Een uur laten hangen is niet goed voor de gezondheid hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik laat ze lekker hangen
Advocaat verwachten we pas over een uurtje of nog later dus heb ook echt de tijd
voel ik toch niets vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een uur laten hangen is niet goed voor de gezondheid hoor
Ben niet egoistisch hoor.. helemaaaaal nietquote:
Egoistisch is prima over het algemeenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben niet egoistisch hoor.. helemaaaaal niet
Zeikerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:47 schreef Klonk het volgende:
ik word knettergek vandaag ik drink gewoon normale hoeveelheden water maar ik blijf heen en weer lopen
gewoon wat ik elke dag drink, en ook moet drinken van ome dok, zo rond de twee liter...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:55 schreef de_priester het volgende:
definieer 'normale hoeveelheid water'
Ik zou zeggen: neem de leiding in handen en luister eens naar je eigen gezeikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:47 schreef Klonk het volgende:
ik word knettergek vandaag ik drink gewoon normale hoeveelheden water maar ik blijf heen en weer lopen
ik kan heel goed pinkelen zonder dat ik de leiding in handen hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: neem de leiding in handen en luister eens naar je eigen gezeik
Whehequote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef Klonk het volgende:
en is de kater al een beetje gezakt ? en nog belangrijker nog een beetje toffe dingen gekregen ?
Een boek: "De dag na morgen" van Allan Folsomquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:04 schreef Klonk het volgende:
wat dan ?
ja, ik ben nieuwsgierig, maar kijk eens naar buiten, zeikt van de regen en heb niets nuttigs te doen
een koffiedildo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:04 schreef Klonk het volgende:
wat dan ?
ja, ik ben nieuwsgierig, maar kijk eens naar buiten, zeikt van de regen en heb niets nuttigs te doen
Je mag mij vervangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:04 schreef Klonk het volgende:
wat dan ?
Had net toch een aardige vent aan de foonquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
ik zeg nergens dat ik iets nuttigs wil gaan doen, en mij aan de telefoon bij een advocatenpraktijk dat moet gewoon slecht aflopen
Dat was ik dus ook toen het bezoek naar huis gingquote:
Ik ben sinds donderdagochtend 5 uur wakker...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was ik dus ook toen het bezoek naar huis ging
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben sinds donderdagochtend 5 uur wakker...
Das een beste tijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben sinds donderdagochtend 5 uur wakker...
Ga je nou weer snoeihard klaarkomen, en dat tig keer achter elkaarquote:
Ik weet nog niets. Ik ga thuis straks in elkaar donderen. Of naar visiteuurtje. Ik denk het laatste. Instorten kan altijd nog.quote:
Hopelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je nou weer snoeihard klaarkomen, en dat tig keer achter elkaar?
Toch eens wat slaappillen nemen vannacht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet nog niets. Ik ga thuis straks in elkaar donderen. Of naar visiteuurtje. Ik denk het laatste. Instorten kan altijd nog.
Het instorten duurde bij mij ff (toen mn moeder ziek was) maar uiteindelijk heeft het wel een jaar geduurd doordat ik maar steeds het instorten uitgesteld hadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet nog niets. Ik ga thuis straks in elkaar donderen. Of naar visiteuurtje. Ik denk het laatste. Instorten kan altijd nog.
Dat scheelt, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch eens wat slaappillen nemen vannacht?
jointje kopenquote:
Ik kan moeilijk gaan slapen in de auto. Gisteren snel mijn kleren ingeschoten (ik lag echt net 5 minuten in mijn nest). Om daarna eens te kijken of die audi idd 194 km als topsnelheid hadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het instorten duurde bij mij ff (toen mn moeder ziek was) maar uiteindelijk heeft het wel een jaar geduurd doordat ik maar steeds het instorten uitgesteld had
Let op jezelf
Oh hoe herkenbaar ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk gaan slapen in de auto. Gisteren snel mijn kleren ingeschoten (ik lag echt net 5 minuten in mijn nest). Om daarna eens te kijken of die audi idd 194 km als topsnelheid had
Straks maar wat rustiger aan doen
Homeopathisch iets halen dan? Slaap is toch wel belangrijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij gáát mijn teller maar tot 199quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:50 schreef Klonk het volgende:
mijn multipla haalt 200 alleen op de teller, heuvel af en wind mee
En meetrappen zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:50 schreef Klonk het volgende:
mijn multipla haalt 200 alleen op de teller, heuvel af en wind mee
Diesel, dat redt ie van mij nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh hoe herkenbaar dit
Alfa heeft gelukkig een top van boven de 200, maar tis dat mn vent reed, want ik had met mn tranende ogen een ongeluk gekregen.. dat weet ik zeker
Oh, het boeit me niet hoe hard ie gaat. Als ie maar kan blazen in noodgevallen. Die tellers slaan toch nooit ergens op, waarom gaan ze tot 300km als je maar onder de 200 kan blijven, technisch gezienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij gáát mijn teller maar tot 199
Maar meer dan 160 heb ik er nog niet op gehad
Dat blazen kan ik dus wel vergetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het boeit me niet hoe hard ie gaat. Als ie maar kan blazen in noodgevallen. Die tellers slaan toch nooit ergens op, waarom gaan ze tot 300km als je maar onder de 200 kan blijven, technisch gezien
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diesel, dat redt ie van mij niet
Maar goed, tweede keer dat ik dus allout ben gegaan op de snelweg, vorige keer richting schiphol na die kutpool die zijn hoogwerker op de a2 op zijn zij geparkeerd had
Iig is die dood, dat scheelt.
Dat is wat ik zo leuk vind aan autorijden...quote:
In zulk soort noodgevallen laat je je blazenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het boeit me niet hoe hard ie gaat. Als ie maar kan blazen in noodgevallen. Die tellers slaan toch nooit ergens op, waarom gaan ze tot 300km als je maar onder de 200 kan blijven, technisch gezien
Oh vast, maar ik wil de belastingdienst niet al te blij makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ken trouwens wel wat diesels die de 200 wel halen hoor
True.. ik ben blij dat ik niet in belgie woon want dan kon ik mn alfa niet meer betalen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh vast, maar ik wil de belastingdienst niet al te blij maken.
je hebt jezelf aangebodenquote:
gas zat helemaal tegen de bodem aangeduwd, maar meetrappen, gelukkig niet, is volgens mij heel slecht voor je voetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En meetrappen zeker?
Wij moesten gas loslaten omdat er een rotonde naderde
Reden op dat moment 210, hadden nog een klein beetje gas over
Weet mn top niet, hoef ik ook niet te weten.. Dat ik weet dat het ding 210 sowieso haalt is ook alleen omdat mn moeder aan het sterven was... had haar graag terug en mn auto weggedaan..
Interesseert me nou niets.. topsnelheid
Zo à la Fred Flintstone?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
gas zat helemaal tegen de bodem aangeduwd, maar meetrappen, gelukkig niet, is volgens mij heel slecht voor je voeten
Mwoa, mijn pa is iets te ver heen om zich dat te beseffen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:28 schreef de_priester het volgende:
ik kreeg toen ik wilde haasten naar ziekenhuisbezoek een enorme hengst voor men harses van men pa. toen in ziekenhuis. Sja. Die vond et niet leuk dat ik gemiddeld 200 heb moeten crossen op 45 km afstand. T viel nogal op omdat ik nogal snel bij em was
je moet niet op de teller letten, op de wegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:28 schreef de_priester het volgende:
**op de teller
Oh jee, het fapbeest komt los.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
NEDERLANDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huuuuuuuuuuquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:43 schreef Pheno het volgende:
mkay.
Ha. Nu val je door de mand OAquote:
Nogal.quote:
Tot later en pas goed op jezelfquote:
Dat weet je best.quote:
huh?quote:
Die mocht net de Nederlandse Dames hockeyploeg een gouden medaille geven en even allemaal zoenenquote:
Oh. Fijn voor hem. Denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mocht net de Nederlandse Dames hockeyploeg een gouden medaille geven en even allemaal zoenen
Vanaf nu dus welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef Klonk het volgende:
tof
bestaat er trouwens ook zoiets als een nazomerschoonmaak ? zo nee dan heb ik hem hierbij uitgevonden, denk dat ik morgen een aardige lading zooi heb voor de stort en kringloopwinkel
Aan zijn lach te zien vond hij het niet ergquote:
Een heel aantal jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:52 schreef Klonk het volgende:
nou, d´r zijn dames van de hockeyploeg die ik ook wel zou willen zoenen
mocht er nog iemand intresse hebben in een ouwe bank die een jaar of 3 als krabpaal voor 5 poezen gediend heeft dan hoor ik het welquote:
als Venlonaar begin ik natuurlijk met Maartje Paumenquote:
Das mooi, neem ik Fatima, Ellen en Minke Booijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
als Venlonaar begin ik natuurlijk met Maartje Paumen
Das zeker niet de lelijkstequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:55 schreef Klonk het volgende:
al hoewel dat wel zo de lelijkste is, maar goed onderaan beginnen
Je wacht maar even netjes je beurt afquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Klonk het volgende:
Ellen Hoog dat word dan een DP voor haar
chill dat je haar aan mij wilt afstaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Klonk het volgende:
Diepe Penetratie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Klonk het volgende:
Post eens door dan hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:17 schreef DaMart het volgende:
Op dit tempo redden we het niet tot nummer 1.000 dit weekend hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |