Dat was dus één van mijn drie struikelblokken he.. ik ben 4ejaars, HBO'er, in Arnhemquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja klopt, dat verschil is enorm. Maar ja, Ovum is een studentenvereniging en HBO'ers zijn geen studenten, dus op zich is het ook wel weer logisch...
Nooit gehadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Btw Yashi, LR en LG, jullie hebben die lingerievraag ook nog niet beantwoord
dan ben ik erg benieuwd....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat was dus één van mijn drie struikelblokken he.. ik ben 4ejaars, HBO'er, in Arnhem
Maar hij was erg enthousiast in z'n verhaal dat dat totaal niet raar was.. en ik weet niet, ik geloof em wel redelijk ook al stond ie natuurlijk z'n vereniging te promoten.. tis nog steeds m'n huisgenoot
@ heavenstar ik hoef dat allemaal niet te weten hoormaar dan weet je vast wat je kunt verwachten haha!
Ain't gonna happen inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:55 schreef Hertog_Martin het volgende: er wordt al geroepen om iedereen bij elkaar te krijgen om nog eens naar barcelona te gaan... maar dat zijn van die ideetjes die nooit van de grond komen meestal
Dat snap ik ook niet. Je gaat toch alleen maar op vakantie met iemand waarmee je het heel goed kan vinden? Ik ging op vakantie met m'n beste vriendin, zo ongeveer. Natuurlijk zijn we het ook niet altijd overal over eens, dat hoort erbij. Maar dat kun je bespreken en dan is het klaar. Regelmatig geëmmer en gekibbel, als ik dat toch zou verwachten zou ik niet eens op vakantie gaan.quote:Degenen die ik tegenkwam die samen reisden hadden vaak alleen maar last van onderling gekibbel enzo
Dat dus..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nooit gehad![]()
Maar vooruit ik zal happen, ik ben niet zo speciaal namelijk.. Hunkemoller/H&M/standaard lingeriezaak.
Mja meestal valt dat allemaal wel mee inderdaad, er zitten wel meer HBO'ers bijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat was dus één van mijn drie struikelblokken he.. ik ben 4ejaars, HBO'er, in Arnhem
Maar hij was erg enthousiast in z'n verhaal dat dat totaal niet raar was.. en ik weet niet, ik geloof em wel redelijk ook al stond ie natuurlijk z'n vereniging te promoten.. tis nog steeds m'n huisgenoot
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nooit gehad![]()
Maar vooruit ik zal happen, ik ben niet zo speciaal namelijk.. Hunkemoller/H&M/standaard lingeriezaak.
Damn wat saai.quote:
Nee, aan de HAN.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ LR Jij gaat toch een minor doen aan de uni
edit: Jezus we zitten weer op quotesnelheid
Scheelt trouwens wel dat ik in principe niet meer in Arnhem zit maar in Nijmegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja meestal valt dat allemaal wel mee inderdaad, er zitten wel meer HBO'ers bijMaar: echt doorsnee ben je inderdaad niet
.
Mja okee, dan ben je met meer, dan kan het nog wel. Maar je hoort ook wel eens van die mensen die impulsief met z'n tweeën weggaan, of met drie ofzo. En dan bonje krijgen, hele vakantie chagrijnige koppen enzo. No tnxquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee, aan de HAN.
Mikkie ik ben op examenreis geweest met drie meisjes waar ik een bloedhekel aan had. Maarja, mijn vriendinnen waren er wel bevriend mee, dus wij besloten ons gewoon te gedragen. Ging wel redelijk, twee appartementen.. zij iig in de ene en ik in de andereEn het was ook niet zo dat het de sfeer drukte ofzo, we deden maar gewoon normaal.. en vermaakten ons verder prima.
nee hoor daar hebben ze hele leuke dingen voor een redelijke prijs...en ik zei " het liefst"...Aubade is idd een beetje aan de dure kant....quote:
Ik heb dat met mijn beste vriendinnetje wel (schoonzussie) dat voelt gewoon als eigen zusje, dus ja die kibbelen somsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja okee, dan ben je met meer, dan kan het nog wel. Maar je hoort ook wel eens van die mensen die impulsief met z'n tweeën weggaan, of met drie ofzo. En dan bonje krijgen, hele vakantie chagrijnige koppen enzo. No tnx. Maar dan nog, als er drie mensen mee gaan waar ik een hekel aan heb dan zou ik nog wel eens goed nadenken.
Ja, maar als je ze dan spreekt vertellen ze dat het nu nog wel te doen was omdat ze met zo'n beetje de enige perso(o)n(en) waren waar ze nog samen mee op vakantie kon(den) en dat ze vroeger met minder goede vrienden waren gegaan en dat helemaal een drama wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ain't gonna happen inderdaad
[..]
Dat snap ik ook niet. Je gaat toch alleen maar op vakantie met iemand waarmee je het heel goed kan vinden? Ik ging op vakantie met m'n beste vriendin, zo ongeveer. Natuurlijk zijn we het ook niet altijd overal over eens, dat hoort erbij. Maar dat kun je bespreken en dan is het klaar. Regelmatig geëmmer en gekibbel, als ik dat toch zou verwachten zou ik niet eens op vakantie gaan.
Ik zou de familieboeken induiken om te zien of beide families misschien al een clash hebben gehad in 1700 nogwatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:10 schreef LastRequest het volgende:
Wat ik trouwens wel grappig vind.. één van die meisjes bots ik gewoon mee, we liggen elkaar niet.. al vanaf de brugklas.. dat is nooit goed geweest ofzo, verder geen probleem ofzo. Laatst hoorde ik dat m'n kleine zusje dikke rellen heeft op school al 2 jaar, met een zogenaamde "aartsvijandin".. kwam ik erachter dat het het zusje is van diegene waar ik ruzie mee had
Mja maar dan heb je wel vaak heel mooie lingeriequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vertik het nu eenmaal om meer dan 30-40 euro voor een BH neer te tellen..
Die toch zo uit isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja maar dan heb je wel vaak heel mooie lingerie
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:10 schreef LastRequest het volgende:
Wat ik trouwens wel grappig vind.. één van die meisjes bots ik gewoon mee, we liggen elkaar niet.. al vanaf de brugklas.. dat is nooit goed geweest ofzo, verder geen probleem ofzo. Laatst hoorde ik dat m'n kleine zusje dikke rellen heeft op school al 2 jaar, met een zogenaamde "aartsvijandin".. kwam ik erachter dat het het zusje is van diegene waar ik ruzie mee had
Maar ik zou dan als die vriend zijnde überhaupt niet mee gaan. Met een stelletje mee op vakantie, no tnx. Laat ze dan lekker met z'n tweeën gaan. Nu ben je echt een aanhangsel dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze dan spreekt vertellen ze dat het nu nog wel te doen was omdat ze met zo'n beetje de enige perso(o)n(en) waren waar ze nog samen mee op vakantie kon(den) en dat ze vroeger met minder goede vrienden waren gegaan en dat helemaal een drama wasIn Valencia 3 duitsers, een stelletje + een vriend.. stelletje ruzie... die vriend van ze tegen mij; 'never go on holidays with a woman'
![]()
Al in al was iedereen het er zo'n beetje over eens dat alleen backpacken de bomb is
Mja goed, mooi spul mag wat kostenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:07 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nee hoor daar hebben ze hele leuke dingen voor een redelijke prijs...en ik zei " het liefst"...Aubade is idd een beetje aan de dure kant....![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die toch zo uit is
En been there done that, mijn ex zei ook wel datie mooie lingerie waardeerde.. Ik iets leuks gekocht.. werd niet eens naar gekeken maar gewoon zo uitgetrokken
idd...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ik zou dan als die vriend zijnde überhaupt niet mee gaan. Met een stelletje mee op vakantie, no tnx. Laat ze dan lekker met z'n tweeën gaan. Nu ben je echt een aanhangsel dan.
[..]
Mja goed, mooi spul mag wat kosten
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:17 schreef heavenstar het volgende:
[..]
idd.....maar ik ga nu slapen....misschien tot morgen...!..
Is dat niet riskant? Tenminste, de ervaring die ik altijd hoor van vrouwen (tijdens en na het shoppenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:18 schreef LastRequest het volgende:
Er is ook mooi spul dat minder kost
Ik moet zeggen trouwens dat m'n moeder me ook altijd spul voor kerst/verjaardag geeft, geen idee waar dat vandaan komt haha.
Boeit dit je nu werkelijk of...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat niet riskant? Tenminste, de ervaring die ik altijd hoor van vrouwen (tijdens en na het shoppen) is dat je toch altijd een beetje moet passen om te kijken wat goed zit. De ene 80C kan ergens anders een 85B zijn, is altijd maar net wat lekker zit. Is het dan niet riskant om zomaar op de gok zo'n maat te kopen?
Neuh zo bereikt Mikkie dat wij informatie spuien die we bijvoorbeeld niet zouden geven als we het met swarma over dit onderwerp haddenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Boeit dit je nu werkelijk of...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Neuh zo bereikt Mikkie dat wij informatie spuien die we bijvoorbeeld niet zouden geven als we het met swarma over dit onderwerp hadden
Toch niet voor Mikkie he want dan heb ik weer rellenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Lr wat houd ik soms toch van je
Dit is zo'n heerlijke onderhuidse dis
Whaha nee ik ben niet op zoek naar cupmatenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Neuh zo bereikt Mikkie dat wij informatie spuien die we bijvoorbeeld niet zouden geven als we het met swarma over dit onderwerp hadden
Word ik hier gedist?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Lr wat houd ik soms toch van je
Dit is zo'n heerlijke onderhuidse dis
Oh joh, rellen kunnen best een voordeel hebben: goedmaakseksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toch niet voor Mikkie he want dan heb ik weer rellen
Dan is het goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee dis naar ons hoerke
Maar goed slapen
Tering, da's lang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:32 schreef LastRequest het volgende:
Slaap lekker Yasha! Veel plezier morgen
Ja ik heb trouwens volgende week vrijdag 5 jaar met mijn lover
Ik snapte op vakantie één nacht serieus niet waarom ik écht niet kon slapen.. heb de halve nacht Nintendo DS gespeeld.. bedacht me de volgende dag dat ik een hele rol Dextro Energy had zitten opvreten tijdens het lezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is het goed
Mja, slapen, good point. Na mijn slaapsessie tot half drie vanmiddag en vervolgens die van 17.30u tot 19.30u ben ik nu dus klaarwakker. Minder handig.
Haha dat vroeg "m'n beste vriend" laatst aan m'n moeder.. en toen kreeg ik een preek dat ze wilde dat ik eerst afstudeerde en een goede baan en een huis vondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering, da's lang.Wanneer gaan jullie trouwen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik snapte op vakantie één nacht serieus niet waarom ik écht niet kon slapen.. heb de halve nacht Nintendo DS gespeeld.. bedacht me de volgende dag dat ik een hele rol Dextro Energy had zitten opvreten tijdens het lezen
Mamaskindjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha dat vroeg "m'n beste vriend" laatst aan m'n moeder.. en toen kreeg ik een preek dat ze wilde dat ik eerst afstudeerde en een goede baan en een huis vond_! Nee voorlopig ff niet hahaha
Mijn mams is de liefste!quote:
Mijn mams ook, maar toch twijfel ik of ik nog de bus zal pakken richting druten, ben zo lui opt momentquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn mams is de liefste!
En ik ga ook maar eens richting bed denk ik.
Slaap lekker Mikkie en H_M
En LG als je dit nog leest succes met je tentamen!!
Ga je naar huis?! Je hebt toch intro weekend?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn mams ook, maar toch twijfel ik of ik nog de bus zal pakken richting druten, ben zo lui opt moment
Maar ik belde haar gister en ze klonk echt alsof ze het heel fijn vond om weer iets van me te horen dus we zullen haar dan maar even gaan verblijden met een bezoekjeen ik moet wat spullen hebben
Oh echt, sodeflikker toch eens op met dat Groningengedoe. Lekker fucking belangrijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Btw voor Swarma: Grun - Nijmegen = 98 verschil
Zometeen maar eens pitten... morgen wordt het 28 graden en gaan we jet-skiënquote:
Vetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zometeen maar eens pitten... morgen wordt het 28 graden en gaan we jet-skiën
Jow jaloers!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zometeen maar eens pitten... morgen wordt het 28 graden en gaan we jet-skiën
Koop een Applequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vet
Ik ben op dit moment voor m'n pa voor een nieuwe pc aan het kijken, wat een prettige invulling van de ochtend.
Hoe schattig trouwens, gisteren mailde ie over die pc, en later ging ie bellen en mn voicemail inspreken. Vanochtend heeft ie gemaild, probeert ie net weer te bellen. Net of ie anders bang is dat ik de boodschap mis
Dat heeft voor m'n pa echt totaal geen zin, die doet daar helemaal niks mee. Bovendien is die man al bijna zestig, hij is blij dat ie Windows fatsoenlijk doorheeft maar zal al aanpassingsproblemen hebben bij Vistaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Koop een AppleIk zit nu serieus te overwegen om over te stappen naar een Apple omgeving...
Wel sexyquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:07 schreef heavenstar het volgende:
nee hoor daar hebben ze hele leuke dingen voor een redelijke prijs...en ik zei " het liefst"...Aubade is idd een beetje aan de dure kant....![]()
Ik morgen nog, daarna weer lekker vrij overdagsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Het wachten is tot Houniet komt melden dat 'ie weer aan het werk is en 't helemaal gehad heeft
Ik moet vanmiddag ook werken, laatste dag voor m'n vakantie. Daarna twee weken vrij, die ik eigenlijk helemaal niet hoef.
Bij een goed setje kan donkerblauw ookquote:
Whoahquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij een goed setje kan donkerblauw ookzijn...
Nice! Hoe is die van vanochtend gegaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:56 schreef LaGrive het volgende:
dankje, het wordt echt een ramp. Maar die van woensdag heb ik gehaald!
Maar daar maar goeiemiddag vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:37 schreef LastRequest het volgende:
Goeiemorgen
Veel te lang geslapen
ff grote weekendtas op wezen pikken en wat kleren und soquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga je naar huis?! Je hebt toch intro weekend?!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:17 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moeten we een lingeriemeet houden?
City Dance toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:22 schreef LastRequest het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen richting Goffert zondag?
Ja swarma zou volgens mij 4 weken naar Indonesië gaan, maar ik weet nu niet meer precies wanneer hij weggegaan is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:34 schreef LastRequest het volgende:
Nice, ik ga ook denk ik
Wanneer komt swarma terug![]()
Dit weekend zonder Yasha en swarma wordt vast het dieptepunt van de eeuw.
Oh dat kan inderdaad ook wel kloppen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik dacht dat ie nu in Frankrijk zit met vrienden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |