Mijn mams ook, maar toch twijfel ik of ik nog de bus zal pakken richting druten, ben zo lui opt momentquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn mams is de liefste!
En ik ga ook maar eens richting bed denk ik.
Slaap lekker Mikkie en H_M
En LG als je dit nog leest succes met je tentamen!!
Ga je naar huis?! Je hebt toch intro weekend?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn mams ook, maar toch twijfel ik of ik nog de bus zal pakken richting druten, ben zo lui opt moment
Maar ik belde haar gister en ze klonk echt alsof ze het heel fijn vond om weer iets van me te horen dus we zullen haar dan maar even gaan verblijden met een bezoekjeen ik moet wat spullen hebben
Oh echt, sodeflikker toch eens op met dat Groningengedoe. Lekker fucking belangrijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Btw voor Swarma: Grun - Nijmegen = 98 verschil
Zometeen maar eens pitten... morgen wordt het 28 graden en gaan we jet-skiënquote:
Vetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zometeen maar eens pitten... morgen wordt het 28 graden en gaan we jet-skiën
Jow jaloers!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zometeen maar eens pitten... morgen wordt het 28 graden en gaan we jet-skiën
Koop een Applequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vet
Ik ben op dit moment voor m'n pa voor een nieuwe pc aan het kijken, wat een prettige invulling van de ochtend.
Hoe schattig trouwens, gisteren mailde ie over die pc, en later ging ie bellen en mn voicemail inspreken. Vanochtend heeft ie gemaild, probeert ie net weer te bellen. Net of ie anders bang is dat ik de boodschap mis
Dat heeft voor m'n pa echt totaal geen zin, die doet daar helemaal niks mee. Bovendien is die man al bijna zestig, hij is blij dat ie Windows fatsoenlijk doorheeft maar zal al aanpassingsproblemen hebben bij Vistaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Koop een AppleIk zit nu serieus te overwegen om over te stappen naar een Apple omgeving...
Wel sexyquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:07 schreef heavenstar het volgende:
nee hoor daar hebben ze hele leuke dingen voor een redelijke prijs...en ik zei " het liefst"...Aubade is idd een beetje aan de dure kant....![]()
Ik morgen nog, daarna weer lekker vrij overdagsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Het wachten is tot Houniet komt melden dat 'ie weer aan het werk is en 't helemaal gehad heeft
Ik moet vanmiddag ook werken, laatste dag voor m'n vakantie. Daarna twee weken vrij, die ik eigenlijk helemaal niet hoef.
Bij een goed setje kan donkerblauw ookquote:
Whoahquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij een goed setje kan donkerblauw ookzijn...
Nice! Hoe is die van vanochtend gegaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:56 schreef LaGrive het volgende:
dankje, het wordt echt een ramp. Maar die van woensdag heb ik gehaald!
Maar daar maar goeiemiddag vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:37 schreef LastRequest het volgende:
Goeiemorgen
Veel te lang geslapen
ff grote weekendtas op wezen pikken en wat kleren und soquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga je naar huis?! Je hebt toch intro weekend?!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:17 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moeten we een lingeriemeet houden?
City Dance toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:22 schreef LastRequest het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen richting Goffert zondag?
Ja swarma zou volgens mij 4 weken naar Indonesië gaan, maar ik weet nu niet meer precies wanneer hij weggegaan is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:34 schreef LastRequest het volgende:
Nice, ik ga ook denk ik
Wanneer komt swarma terug![]()
Dit weekend zonder Yasha en swarma wordt vast het dieptepunt van de eeuw.
Oh dat kan inderdaad ook wel kloppen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik dacht dat ie nu in Frankrijk zit met vrienden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |