idd...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ik zou dan als die vriend zijnde überhaupt niet mee gaan. Met een stelletje mee op vakantie, no tnx. Laat ze dan lekker met z'n tweeën gaan. Nu ben je echt een aanhangsel dan.
[..]
Mja goed, mooi spul mag wat kosten
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:17 schreef heavenstar het volgende:
[..]
idd.....maar ik ga nu slapen....misschien tot morgen...!..
Is dat niet riskant? Tenminste, de ervaring die ik altijd hoor van vrouwen (tijdens en na het shoppenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:18 schreef LastRequest het volgende:
Er is ook mooi spul dat minder kost
Ik moet zeggen trouwens dat m'n moeder me ook altijd spul voor kerst/verjaardag geeft, geen idee waar dat vandaan komt haha.
Boeit dit je nu werkelijk of...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat niet riskant? Tenminste, de ervaring die ik altijd hoor van vrouwen (tijdens en na het shoppen) is dat je toch altijd een beetje moet passen om te kijken wat goed zit. De ene 80C kan ergens anders een 85B zijn, is altijd maar net wat lekker zit. Is het dan niet riskant om zomaar op de gok zo'n maat te kopen?
Neuh zo bereikt Mikkie dat wij informatie spuien die we bijvoorbeeld niet zouden geven als we het met swarma over dit onderwerp haddenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Boeit dit je nu werkelijk of...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Neuh zo bereikt Mikkie dat wij informatie spuien die we bijvoorbeeld niet zouden geven als we het met swarma over dit onderwerp hadden
Toch niet voor Mikkie he want dan heb ik weer rellenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Lr wat houd ik soms toch van je
Dit is zo'n heerlijke onderhuidse dis
Whaha nee ik ben niet op zoek naar cupmatenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Neuh zo bereikt Mikkie dat wij informatie spuien die we bijvoorbeeld niet zouden geven als we het met swarma over dit onderwerp hadden
Word ik hier gedist?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Lr wat houd ik soms toch van je
Dit is zo'n heerlijke onderhuidse dis
Oh joh, rellen kunnen best een voordeel hebben: goedmaakseksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toch niet voor Mikkie he want dan heb ik weer rellen
Dan is het goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee dis naar ons hoerke
Maar goed slapen
Tering, da's lang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:32 schreef LastRequest het volgende:
Slaap lekker Yasha! Veel plezier morgen
Ja ik heb trouwens volgende week vrijdag 5 jaar met mijn lover
Ik snapte op vakantie één nacht serieus niet waarom ik écht niet kon slapen.. heb de halve nacht Nintendo DS gespeeld.. bedacht me de volgende dag dat ik een hele rol Dextro Energy had zitten opvreten tijdens het lezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is het goed
Mja, slapen, good point. Na mijn slaapsessie tot half drie vanmiddag en vervolgens die van 17.30u tot 19.30u ben ik nu dus klaarwakker. Minder handig.
Haha dat vroeg "m'n beste vriend" laatst aan m'n moeder.. en toen kreeg ik een preek dat ze wilde dat ik eerst afstudeerde en een goede baan en een huis vondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering, da's lang.Wanneer gaan jullie trouwen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik snapte op vakantie één nacht serieus niet waarom ik écht niet kon slapen.. heb de halve nacht Nintendo DS gespeeld.. bedacht me de volgende dag dat ik een hele rol Dextro Energy had zitten opvreten tijdens het lezen
Mamaskindjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha dat vroeg "m'n beste vriend" laatst aan m'n moeder.. en toen kreeg ik een preek dat ze wilde dat ik eerst afstudeerde en een goede baan en een huis vond_! Nee voorlopig ff niet hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |