abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61027013
Dat was een Anticlimax zeg
pi_61027032
We msnen niet, de fight was al beslecht voor ze online kwam haha

En idd het is gewoon volhouden.. wel moeilijk want we zijn sinds de basisschool bevriend allemaal, de hele middelbare school door t/m nu.. Maar ben vooral benieuwd wanneer ze iets doorhebben.. of dat dat alleen komt als ik ze meld dat ik het gehad heb
Heb wel gemerkt dat ik ineens vaker smsjes/msnvragen krijg of ik meega wat drinken, dat valt me iig nog mee.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_61027044
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat was een Anticlimax zeg
Nee man ik schrok echt
Dat was klare taal van Mikkie de pedagoog!
pi_61027107
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat is wel zonde zeg. Je verheugt je op de intro, maar door schrale kutkinderen wordt het lang niet wat je verwacht had, da's wel zonde...
Ja maar dat is het wel, en we hebben net nog heel gezellig met 3 kindjes bij Camelot gezeten, echt super leuk.. Maar dit is inderdaad niet wat ik er van verwacht had, en als ik dan hoor en zie dat andere mentoren wel nog hun complete groepje en dikke schik hebben vind ik het nog kutter zeg maar..

We hebben gewoon echt pech gehad met de groep.. stuk of 3 feestbeesten erbij en t was genoeg geweest.. Ik had me ingesteld op een week vol uitgaan en al.. Maar als je iedere keer (op 1 dag na) met zijn tweetjes overblijft gaat de lol er al snel af..

Maar stiekem vind ik het ook wel goed om nu thuis te blijven, morgen ff op en neer naar Druten wat spullen halen voor t weekend.. En net super gezellig met An hier gezeten en geouwehoerd.. ook een keer leuk

Maar goed we gaan er gewoon een supergezellig weekend van maken, en daar kunnen ze niet afhaken dus
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:35:50 #56
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61027112
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:37 schreef heavenstar het volgende:
Nijmegen....
He chick .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61027162
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:33 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Nee man ik schrok echt
Dat was klare taal van Mikkie de pedagoog!
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik soms meer waarde hecht aan bepaalde opmerkingen van Mikkie en Piet dan van andere niet nader te noemen personen *kuchswarmaencpkuch*
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:37:53 #58
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_61027180
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:35 schreef Houniet het volgende:

[..]

He chick .
...dacht...kom ff langs...
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:38:35 #59
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61027206
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef heavenstar het volgende:

[..]

...dacht...kom ff langs...
Hoe is het met je ?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61027238
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Maar kennelijk is de aantrekkingskracht zo groot dat die perso(o)n(en) toch nog terug kom(t)(en), moet je nagaan hoe leuk we zijn
Moet je nagaan hoe verveeld ik ben
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:40:02 #61
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_61027243
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:38 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hoe is het met je ?
ach ja...morgen weer naar het ziekenhuis...jeweets... ...voor de rest wel ok... ...heb 2 kittens van 8 weken..heel schatig...CARAMEL en GIZMO...
pi_61027305
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:39 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoe verveeld ik ben
Moet je niet bellen/smsen/msnen met die honderden vrienden die je gemaakt hebt dan ?

Respect overigens, ik zou niet in mijn eentje op vakantie gaan
pi_61027313
Hoi heavenstar trouwens
Ik ken je niet, ben ik de enige?

En Yash eigenlijk zou dat introweekend (waar je niet van kunt "vluchten" zeg maar) het begin van de week moeten zijn, dan kunnen ze meteen enthousiast worden! Maar goed je hebt na het weekend ook nog een paar dagen toch
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:42:36 #64
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61027321
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:40 schreef heavenstar het volgende:

[..]

ach ja...morgen weer naar het ziekenhuis...jeweets... ...voor de rest wel ok... ...heb 2 kittens van 8 weken..heel schatig...CARAMEL en GIZMO...
Vette namen !
Ik ga nu douchen en slapen, morgen weer werken. Ben ondergegooid met bier in de kroeg, zoeen lamme nieuwe gast werkt daar .
Spreek je snel bijkletsen.
pi_61027351
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:32 schreef LastRequest het volgende:
We msnen niet, de fight was al beslecht voor ze online kwam haha

En idd het is gewoon volhouden.. wel moeilijk want we zijn sinds de basisschool bevriend allemaal, de hele middelbare school door t/m nu.. Maar ben vooral benieuwd wanneer ze iets doorhebben.. of dat dat alleen komt als ik ze meld dat ik het gehad heb
Heb wel gemerkt dat ik ineens vaker smsjes/msnvragen krijg of ik meega wat drinken, dat valt me iig nog mee.
Dat is inderdaad wel positief, je zou er uit op kunnen maken dat ze je er dus wel graag bij hebben. Misschien dat je eens met iemand uit die groep bespreekbaar kunt maken hoe het voelt bij jou? Vaak kan een visie van een andere zijde ook heel verhelderend zijn. En op die manier voorkom je dat jij nu voor jezelf conclusies trekt die zij in elk geval totaal niet kunnen rijmen. Ze hebben ook geen kans gehad tot verbetering, zeg maar. Althans, dat maak ik op uit je verhaal?
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar dat is het wel, en we hebben net nog heel gezellig met 3 kindjes bij Camelot gezeten, echt super leuk.. Maar dit is inderdaad niet wat ik er van verwacht had, en als ik dan hoor en zie dat andere mentoren wel nog hun complete groepje en dikke schik hebben vind ik het nog kutter zeg maar..

We hebben gewoon echt pech gehad met de groep.. stuk of 3 feestbeesten erbij en t was genoeg geweest.. Ik had me ingesteld op een week vol uitgaan en al.. Maar als je iedere keer (op 1 dag na) met zijn tweetjes overblijft gaat de lol er al snel af..

Maar stiekem vind ik het ook wel goed om nu thuis te blijven, morgen ff op en neer naar Druten wat spullen halen voor t weekend.. En net super gezellig met An hier gezeten en geouwehoerd.. ook een keer leuk

Maar goed we gaan er gewoon een supergezellig weekend van maken, en daar kunnen ze niet afhaken dus
Goede instelling Pik inderdaad de goede momenten eruit en geniet daarvan. Maak er een tof weekend van enzo. Feest is ook wat je er zelf van maakt. Natuurlijk is het kut als de context (in dit geval: de groep) niet altijd helemaal meewerkt, maar nu zelf gaan zitten balen zal de sfeer in elk geval niet verbeteren .
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik soms meer waarde hecht aan bepaalde opmerkingen van Mikkie en Piet dan van andere niet nader te noemen personen *kuchswarmaencpkuch*
Probeer je hier nou te zeggen dat Piet en ik zo af en toe zelfs nog iets zinnigs uitkramen? Dat is een quote waard !
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_61027356
kletsen
dat woord mag ik niet
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:44:15 #67
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_61027360
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef LastRequest het volgende:
Hoi heavenstar trouwens

En Yash eigenlijk zou dat introweekend (waar je niet van kunt "vluchten" zeg maar) het begin van de week moeten zijn, dan kunnen ze meteen enthousiast worden! Maar goed je hebt na het weekend ook nog een paar dagen toch
hey LR... ...nee je bent niet de enige..kwam ff kijken, Houniet had er soms over dit topic en aangezien ik ook in Nijmegen woon....
pi_61027366
Ik ken Heavenstar ook niet LR

En je hebt helemaal gelijk wat dat weekend betreft
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:44:37 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61027374
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef LastRequest het volgende:
kletsen
dat woord mag ik niet
.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:45:01 #70
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_61027383
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef Houniet het volgende:

[..]

Vette namen !
Ik ga nu douchen en slapen, morgen weer werken. Ben ondergegooid met bier in de kroeg, zoeen lamme nieuwe gast werkt daar .
Spreek je snel bijkletsen.
is goed...slaap lekker en spreek je idd snel...
pi_61027387
Dus je kent Hou irl Heavenstar? zo ja is die lekker
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:45:23 #72
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_61027391
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ken Heavenstar ook niet LR

En je hebt helemaal gelijk wat dat weekend betreft
hoi...
pi_61027407
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:43 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel positief, je zou er uit op kunnen maken dat ze je er dus wel graag bij hebben. Misschien dat je eens met iemand uit die groep bespreekbaar kunt maken hoe het voelt bij jou? Vaak kan een visie van een andere zijde ook heel verhelderend zijn. En op die manier voorkom je dat jij nu voor jezelf conclusies trekt die zij in elk geval totaal niet kunnen rijmen. Ze hebben ook geen kans gehad tot verbetering, zeg maar. Althans, dat maak ik op uit je verhaal?
Jawel, al meerdere malen, vandaar dat ik nu besloten had dat het écht even klaar was. Ik hou nog even vol en dan kijk ik wel hoe zij reageren en hoe ik er zelf over denk. Ik ga iig niet meer zomaar terug naar hoe het was, dat was me te frustrerend.

He gets zelfs als CP weg is doen we R&P
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:46:23 #74
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_61027425
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus je kent Hou irl Heavenstar? zo ja is die lekker
nah...msn...mar we " kennen" elkaar van Fok! al een tijdje....
pi_61027426
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef LastRequest het volgende:
Hoi heavenstar trouwens
Nee
quote:
Nadeel is dat het introweekend al jaren minder populair is. Mensen weten niet wat ze moeten verwachten en nemen er niet gauw vrij voor van werk enzo. Heb ik jaren terug namelijk ook niet gedaan . En het weekend is meteen zo 'definitief', je zit 2,5 dag met elkaar opgescheept, als je elkaar dan beu bent of het valt tegen kun je geen kant op. Van de ene kant goed om verplicht te socializen , van de andere kant is het niet helemaal pedagogisch verantwoord .
Zerg schreef:
pi_61027441
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef Houniet het volgende:

[..]

.
Dat is pas typisch ELLEgirl haha, topics met "Wie komt er kletsen???"

En heavenstar nice! Blijf vooral hangen en verlos ons van de eeuwige vraag of Houniet lekker is
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:47:55 #77
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61027470
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef LastRequest het volgende:

[..]

En heavenstar nice! Blijf vooral hangen en verlos ons van de eeuwige vraag of Houniet lekker is
Ik kom wel naar de volgende meet hoor als jullie dat zo graag willen weten .
pi_61027490
Ja bij mijn faculteit is de introweek verplicht, dat is de eerste lesweek zeg maar. Ten minste, de eerstejaars wordt verteld dat het verplicht is, maar heb nog nooit gehoord dat iemand na moest blijven als ie niet kwam Weten zij veel.. Maar goed daar is het eerst twee dagen rustig aan, een halve dag de school leren kennen en nog een halve dag iets ofzo.. en dan één nachtje kamp. Dat is meer dan genoeg, omdat het zo kort is maakt iedereen er het beste van en is het altijd supervet. De twee dagen die dan nog over zijn worden daarna altijd druk bezocht
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:48:44 #79
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_61027494
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef LastRequest het volgende:

[..]

tis dat ik al bezet ben ... ...maar idd hij is echt wel lekker....
pi_61027505
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

4 september hoor ik net!
pi_61027506
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:45 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Jawel, al meerdere malen, vandaar dat ik nu besloten had dat het écht even klaar was. Ik hou nog even vol en dan kijk ik wel hoe zij reageren en hoe ik er zelf over denk. Ik ga iig niet meer zomaar terug naar hoe het was, dat was me te frustrerend.
Mja, in dat geval houdt het inderdaad een keer op. Dan zou ik zelf ook een streep trekken en het laten begaan. Het kost je anders voornamelijk een bak energie en het positieve dat je er ooit wel uit hebt gehaald, kun je er op dit moment in elk geval niet in voldoende mate uit halen .
quote:
He gets zelfs als CP weg is doen we R&P
Dit is voor mij gewoon een minipracticum therapeutische internetvaardigheden
Zerg schreef:
pi_61027509
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:43 schreef Mikkie het volgende:

[..]

[..]

Goede instelling Pik inderdaad de goede momenten eruit en geniet daarvan. Maak er een tof weekend van enzo. Feest is ook wat je er zelf van maakt. Natuurlijk is het kut als de context (in dit geval: de groep) niet altijd helemaal meewerkt, maar nu zelf gaan zitten balen zal de sfeer in elk geval niet verbeteren .
[..]

Probeer je hier nou te zeggen dat Piet en ik zo af en toe zelfs nog iets zinnigs uitkramen? Dat is een quote waard !
Oh maar ik zit niet echt echt te balen hoor, vanmiddag als weer iemand afbelt dan baal ik wel ff, maar nu heb ik me er maar bij neergelegd, ik weet dat An en ik alles "geven" zeg maar, wij doen ons best om het iedereen naar de zin te maken en helaas wordt het maar door 3 man beantwoord, en die hadden vandaag ook even een chill dagje..

Maarja wat ik zei we zien het wel opt weekend en ik heb sowieso wel wat dingen ervan geleerd en er tot nu toe ook regelmatig wel van genoten dus en we hebben nog 5 dagen
één meisje heeft buikgriep en die was van plan maandag wel het volle programma inclusief open rechten feest te volgen dus
pi_61027518
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:48 schreef heavenstar het volgende:

[..]

tis dat ik al bezet ben ... ...maar idd hij is echt wel lekker....
Shit zeg, ik wilde net vragen of jij zelf ook lekker bent
Zerg schreef:
pi_61027530
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:48 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mja, in dat geval houdt het inderdaad een keer op. Dan zou ik zelf ook een streep trekken en het laten begaan. Het kost je anders voornamelijk een bak energie en het positieve dat je er ooit wel uit hebt gehaald, kun je er op dit moment in elk geval niet in voldoende mate uit halen .
[..]

Dit is voor mij gewoon een minipracticum therapeutische internetvaardigheden
Nee dan is het goed, dan zullen we lekker door blijven zeuren
Nee hoor ik ben klaar hierover haha, ik denk dat ik morgen maar naar huis ga en kijk of ik het weekend iets met ze afspreek of niet. Dan weet ik wel weer even voldoende voor de komende tijd.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:50:23 #85
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_61027542
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:49 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Shit zeg, ik wilde net vragen of jij zelf ook lekker bent
...moet je maar aan Houniet vragen...
pi_61027563
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:48 schreef LastRequest het volgende:
Ja bij mijn faculteit is de introweek verplicht, dat is de eerste lesweek zeg maar. Ten minste, de eerstejaars wordt verteld dat het verplicht is, maar heb nog nooit gehoord dat iemand na moest blijven als ie niet kwam Weten zij veel.. Maar goed daar is het eerst twee dagen rustig aan, een halve dag de school leren kennen en nog een halve dag iets ofzo.. en dan één nachtje kamp. Dat is meer dan genoeg, omdat het zo kort is maakt iedereen er het beste van en is het altijd supervet. De twee dagen die dan nog over zijn worden daarna altijd druk bezocht
Ja maar da's dus anders. Dat hoor ik bij meer opleidingen. Dan is het inderdaad gericht op ontspannen de stad leren kennen in twee dagen, georganiseerd door de opleiding. De uni-intro is maar gedeeltelijk georganiseerd door de opleiding, de rest doen verenigingen, dan ga je al meer richting de feestjes e.d. En 10 dagen feesten, dat kún je mensen gewoon niet verplichten
Zerg schreef:
pi_61027581
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:50 schreef heavenstar het volgende:

[..]

...moet je maar aan Houniet vragen...
Zelfreflectie is ook goed hoor!

En voor de zekerheid: Hou, vertel?
Zerg schreef:
pi_61027583
heavenstar ik raad je aan te integreren voor swarmahoer terug is van vakantie en voor Cocktailprikker wakker wordt, misschien kun je dan de standaard vragen vermijden
(hyves? pics? ben je lekker? heb je tieten? hoe groot zijn ze? pics? etc)
pi_61027605
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen die quote ik ook even, maar je bent een mod je kan veranderen wanneer je wilt
Alhoewel dat wel detournement de pouvoir is..
pi_61027610
Ja Mikkie groot verschil ook dat het HBO is natuurlijk... daar zijn de verenigingen niet op gericht.
Vroeg gister aan huisgenootje bij Ovum "Volgende week doen jullie ook wat voor de HAN-intro toch?"
Had ie geen idee.. terwijl ie het hele RUprogramma uit z'n hoofd wist haha.
pi_61027618
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:51 schreef LastRequest het volgende:
heavenstar ik raad je aan te integreren voor swarmahoer terug is van vakantie en voor Cocktailprikker wakker wordt, misschien kun je dan de standaard vragen vermijden
Je vergeet de belangrijkste vraag: waar koop je je lingerie?
Zerg schreef:
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:54:04 #92
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_61027626
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:51 schreef LastRequest het volgende:
...nah geen hyves, wel msn, tieten? ja duh...hoe groot? tja...pics? nee voorlopig niet.... . ik begrijp dat je iets meer over mij wil weten? heb wel een fobo he...
pi_61027636
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Nee
[..]

Nadeel is dat het introweekend al jaren minder populair is. Mensen weten niet wat ze moeten verwachten en nemen er niet gauw vrij voor van werk enzo. Heb ik jaren terug namelijk ook niet gedaan . En het weekend is meteen zo 'definitief', je zit 2,5 dag met elkaar opgescheept, als je elkaar dan beu bent of het valt tegen kun je geen kant op. Van de ene kant goed om verplicht te socializen , van de andere kant is het niet helemaal pedagogisch verantwoord .
Dit jaar gaat er een record aantal mensen mee op weekend las ik op de voxlog
pi_61027637
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:53 schreef LastRequest het volgende:
Ja Mikkie groot verschil ook dat het HBO is natuurlijk... daar zijn de verenigingen niet op gericht.
Vroeg gister aan huisgenootje bij Ovum "Volgende week doen jullie ook wat voor de HAN-intro toch?"
Had ie geen idee.. terwijl ie het hele RUprogramma uit z'n hoofd wist haha.
Ja klopt, dat verschil is enorm. Maar ja, Ovum is een studentenvereniging en HBO'ers zijn geen studenten, dus op zich is het ook wel weer logisch...
Zerg schreef:
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:55:24 #95
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_61027655
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:53 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Je vergeet de belangrijkste vraag: waar koop je je lingerie?
het liefste bij Aubade

http://www.aubade.com/?langue=uk

pi_61027661
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Moet je niet bellen/smsen/msnen met die honderden vrienden die je gemaakt hebt dan ?

Respect overigens, ik zou niet in mijn eentje op vakantie gaan
Mja, zoveel contact houd je niet, men gaat toch terug naar eigen leventjes en dan is de afstand te groot. Heb een 20tal op facebook, wat geinig is voor om te zien wat ze verder zoal doen maar internetcontact doet t m niet echt. En niet overdrijven... ik zei dat ik er meer dan 100 heb leren kennen, van de helft weet ik de namen niet meer en van de meesten haal ik alle verhalen door elkaar (information-overload) Maar in barcelona hadden we gewoon voor dat moment een hechte groep, en paar ervan zal ik ooit nog wel zien denk ik, er wordt al geroepen om iedereen bij elkaar te krijgen om nog eens naar barcelona te gaan... maar dat zijn van die ideetjes die nooit van de grond komen meestal

En ja heel veel mensen zeggen dat over alleen op vakantie gaan, maar je leert zoveel mensen kennen dat je je geen moment alleen voelt en ik ben bijna elke dag met een groepje op stap geweest. Kan het iedereen aanraden. Degenen die ik tegenkwam die samen reisden hadden vaak alleen maar last van onderling gekibbel enzo
pi_61027668
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dit jaar gaat er een record aantal mensen mee op weekend las ik op de voxlog
Ja goed, kan wezen. Het gaat mij om het relatieve aantal. Als er tien man meer mee gaan op weekend terwijl er duizend extra inschrijvingen zijn...

Da's in elk geval wel goed nieuws voor de uni en de sub though, want er gaat een bak geld om in die introweekenden dat wil je niet weten, de laatste jaren werd er intern al getwijfeld aan het succes en de noodzaak van de weekenden.
Zerg schreef:
pi_61027695
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:54 schreef heavenstar het volgende:

[..]

...nah geen hyves, wel msn, tieten? ja duh...hoe groot? tja...pics? nee voorlopig niet.... . ik begrijp dat je iets meer over mij wil weten? heb wel een fobo he...
Maar daar staan geen tieten in. Daar zullen swarma en CP niet blij mee zijn
Zerg schreef:
pi_61027702
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ja klopt, dat verschil is enorm. Maar ja, Ovum is een studentenvereniging en HBO'ers zijn geen studenten, dus op zich is het ook wel weer logisch...
Amen!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:57:41 #100
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_61027704
Btw Yashi, LR en LG, jullie hebben die lingerievraag ook nog niet beantwoord
Zerg schreef:
pi_61027723
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat was dus één van mijn drie struikelblokken he.. ik ben 4ejaars, HBO'er, in Arnhem
Maar hij was erg enthousiast in z'n verhaal dat dat totaal niet raar was.. en ik weet niet, ik geloof em wel redelijk ook al stond ie natuurlijk z'n vereniging te promoten.. tis nog steeds m'n huisgenoot

@ heavenstar ik hoef dat allemaal niet te weten hoor maar dan weet je vast wat je kunt verwachten haha!
pi_61027728
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:57 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Amen!
Thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: