Ze heeft het toch veel te druk met msnen met jou over die bijna-bitchfightquote:
Nee man ik schrok echtquote:
Ja maar dat is het wel, en we hebben net nog heel gezellig met 3 kindjes bij Camelot gezeten, echt super leuk.. Maar dit is inderdaad niet wat ik er van verwacht had, en als ik dan hoor en zie dat andere mentoren wel nog hun complete groepje en dikke schik hebben vind ik het nog kutter zeg maar..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel zonde zeg. Je verheugt je op de intro, maar door schrale kutkinderen wordt het lang niet wat je verwacht had, da's wel zonde...
He chickquote:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik soms meer waarde hecht aan bepaalde opmerkingen van Mikkie enquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee man ik schrok echt
Dat was klare taal van Mikkie de pedagoog!
quote:
Hoe is het met jequote:
Moet je nagaan hoe verveeld ik benquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar kennelijk is de aantrekkingskracht zo groot dat die perso(o)n(en) toch nog terug kom(t)(en), moet je nagaan hoe leuk we zijn
ach ja...morgen weer naar het ziekenhuis...jeweets...quote:
Moet je niet bellen/smsen/msnen met die honderden vrienden die je gemaakt hebt danquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe verveeld ik ben
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:40 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ach ja...morgen weer naar het ziekenhuis...jeweets......voor de rest wel ok...
...heb 2 kittens van 8 weken..heel schatig...CARAMEL en GIZMO...
Dat is inderdaad wel positief, je zou er uit op kunnen maken dat ze je er dus wel graag bij hebben. Misschien dat je eens met iemand uit die groep bespreekbaar kunt maken hoe het voelt bij jou? Vaak kan een visie van een andere zijde ook heel verhelderend zijn. En op die manier voorkom je dat jij nu voor jezelf conclusies trekt die zij in elk geval totaal niet kunnen rijmen. Ze hebben ook geen kans gehad tot verbetering, zeg maar. Althans, dat maak ik op uit je verhaal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:32 schreef LastRequest het volgende:
We msnen niet, de fight was al beslecht voor ze online kwam haha
En idd het is gewoon volhouden.. wel moeilijk want we zijn sinds de basisschool bevriend allemaal, de hele middelbare school door t/m nu.. Maar ben vooral benieuwd wanneer ze iets doorhebben.. of dat dat alleen komt als ik ze meld dat ik het gehad heb
Heb wel gemerkt dat ik ineens vaker smsjes/msnvragen krijg of ik meega wat drinken, dat valt me iig nog mee.
Goede instellingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar dat is het wel, en we hebben net nog heel gezellig met 3 kindjes bij Camelot gezeten, echt super leuk.. Maar dit is inderdaad niet wat ik er van verwacht had, en als ik dan hoor en zie dat andere mentoren wel nog hun complete groepje en dikke schik hebben vind ik het nog kutter zeg maar..
We hebben gewoon echt pech gehad met de groep.. stuk of 3 feestbeesten erbij en t was genoeg geweest.. Ik had me ingesteld op een week vol uitgaan en al.. Maar als je iedere keer (op 1 dag na) met zijn tweetjes overblijft gaat de lol er al snel af..
Maar stiekem vind ik het ook wel goed om nu thuis te blijven, morgen ff op en neer naar Druten wat spullen halen voor t weekend.. En net super gezellig met An hier gezeten en geouwehoerd.. ook een keer leuk
Maar goed we gaan er gewoon een supergezellig weekend van maken, en daar kunnen ze niet afhaken dus
Probeer je hier nou te zeggen dat Piet en ik zo af en toe zelfs nog iets zinnigs uitkramen? Dat is een quote waardquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik soms meer waarde hecht aan bepaalde opmerkingen van Mikkie enPiet
dan van andere niet nader te noemen personen *kuchswarmaencpkuch*
hey LR...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef LastRequest het volgende:
Hoi heavenstar trouwens
Ik ken je niet, ben ik de enige?
En Yash eigenlijk zou dat introweekend (waar je niet van kunt "vluchten" zeg maar) het begin van de week moeten zijn, dan kunnen ze meteen enthousiast worden! Maar goed je hebt na het weekend ook nog een paar dagen toch
quote:
is goed...slaap lekker en spreek je idd snel...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef Houniet het volgende:
[..]Vette namen
!
Ik ga nu douchen en slapen, morgen weer werken. Ben ondergegooid met bier in de kroeg, zoeen lamme nieuwe gast werkt daar.
Spreek je snelbijkletsen.
hoi...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ken Heavenstar ook niet LR
En je hebt helemaal gelijk wat dat weekend betreft
Jawel, al meerdere malen, vandaar dat ik nu besloten had dat het écht even klaar was. Ik hou nog even vol en dan kijk ik wel hoe zij reageren en hoe ik er zelf over denk. Ik ga iig niet meer zomaar terug naar hoe het was, dat was me te frustrerend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel positief, je zou er uit op kunnen maken dat ze je er dus wel graag bij hebben. Misschien dat je eens met iemand uit die groep bespreekbaar kunt maken hoe het voelt bij jou? Vaak kan een visie van een andere zijde ook heel verhelderend zijn. En op die manier voorkom je dat jij nu voor jezelf conclusies trekt die zij in elk geval totaal niet kunnen rijmen. Ze hebben ook geen kans gehad tot verbetering, zeg maar. Althans, dat maak ik op uit je verhaal?
nah...msn...mar we " kennen" elkaar van Fok! al een tijdje....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus je kent Hou irl Heavenstar? zo ja is die lekker
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef LastRequest het volgende:
Hoi heavenstar trouwens
Ik ken je niet, ben ik de enige?
Nadeel is dat het introweekend al jaren minder populair is. Mensen weten niet wat ze moeten verwachten en nemen er niet gauw vrij voor van werk enzo. Heb ik jaren terug namelijk ook niet gedaanquote:En Yash eigenlijk zou dat introweekend (waar je niet van kunt "vluchten" zeg maar) het begin van de week moeten zijn, dan kunnen ze meteen enthousiast worden! Maar goed je hebt na het weekend ook nog een paar dagen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |