En een hoop stront dat ik over me heen kreeg toen ik na een paar wedstrijden nog niet bepaald overtuigd was van zijn kwaliteiten....quote:
Heerenveen ging hem wel goed af altijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En een hoop stront dat ik over me heen kreeg toen ik na een paar wedstrijden nog niet bepaald overtuigd was van zijn kwaliteiten....![]()
De man was een fenomeen, met onnavolgbare acties maar ook met het speelse gemak waarmee hij kansen om zeep hielp.
Soms kon ik erg van hem houden na een prachtige actie, maar in gedachte lig ik nog altijd voor mn stoeltje bij PSV-Lyon in blessuretijdquote:
Hij heeft zelf nog een serie van 10 wedstrijden of zo gehad voor PSV waarin hij steeds minstens 1x scoorde volgens mijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heerenveen ging hem wel goed af altijd.
Dat was waarschijnlijk het hoogtepunt van zijn carriere....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft zelf nog een serie van 10 wedstrijden of zo gehad voor PSV waarin hij steeds minstens 1x scoorde volgens mij
Dat ze maar eens opschiten met die uitbreiding, zodat ik daar ok een vaste plaats in krijg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:07 schreef PrincePolly het volgende:
Stadionplaatje
Ja mensen! Nederland begint nu écht warm te lopen voor de Supercup!quote:Slechts 300 PSV fans naar Feyenoord-PSV
Het Eindhovens Dagblad meldt dat er slechts 300 toegangskaarten zijn verkocht aan PSV fans voor het treffen om de Johan Cruijff Schaal tegen Feyenoord van aanstaande zaterdag.
De sfeer zal ongekend worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja mensen! Nederland begint nu écht warm te lopen voor de Supercup!
300!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Slechts 300 PSV fans naar Feyenoord-PSV
Het Eindhovens Dagblad meldt dat er slechts 300 toegangskaarten zijn verkocht aan PSV fans voor het treffen om de Johan Cruijff Schaal tegen Feyenoord van aanstaande zaterdag.
elders in het stadion zitten meer fans, combiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch zullen er maar weinig PSV-fans zijn lijkt me zoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
elders in het stadion zitten meer fans, combi
tussen al die kampioensteams zitten genoeg PSVfans maar ik vind het niet meer dan logisch dat er maar 300 mensen zo'n achterlijke combi hebben gekochtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch zullen er maar weinig PSV-fans zijn lijkt me zo
Jullie zijn gewoon te verwend, dit is ook een prijs die uiteindelijk wel telt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
elders in het stadion zitten meer fans, combi
Veel mensen passen er ook voor om tussen die kampioensteams te gaan zitten. in de kampioensteams zullen vast wel wat supporters zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tussen al die kampioensteams zitten genoeg PSVfans maar ik vind het niet meer dan logisch dat er maar 300 mensen zo'n achterlijke combi hebben gekocht
je moet ook niet Feyenoord - PSV in de ArenA gaan spelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon te verwend, dit is ook een prijs die uiteindelijk wel telt.
Dat is gewoon standaard. Je club kan een prijs (al stelt hechten supporters er blijkbaar geen waarde aan) pakken, dan deert het toch niet zo erg dat het een combi is?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
je moet ook niet Feyenoord - PSV in de ArenA gaan spelen
tuurlijk wel en zeker als het om zo'n "flutwedstrijd" gaatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is gewoon standaard. Je club kan een prijs (al stelt hechten supporters er blijkbaar geen waarde aan) pakken, dan deert het toch niet zo erg dat het een combi is?
Dat zeg ik, jullie zijn te verwend.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
tuurlijk wel en zeker als het om zo'n "flutwedstrijd" gaat
Ach ja, voor Ajax-fans zit er ook weinig waarde aan hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jullie zijn te verwend.Zo'n prijs telt voor jullie blijkbaar al niet meer.
ook in slechte tijden telde dat ding niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jullie zijn te verwend.Zo'n prijs telt voor jullie blijkbaar al niet meer.
Ik zeg niet dat alleen jullie te verwend zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, voor Ajax-fans zit er ook weinig waarde aan hoor
Ik zou al een week van te voren in extase zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook in slechte tijden telde dat ding niet.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, voor Ajax-fans zit er ook weinig waarde aan hoor
Feyenoord heeft er toch ook nog niet veel verkocht?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook in slechte tijden telde dat ding niet.
Ik wil alleen maar zeggen dat de KNVB een traditie probeert te maken van iets waar weinig mensen warm voor lopenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alleen jullie te verwend zijn.
[derksen]Die PSV-supporters moeten zich altijd weer spiegelen aan de clubs boven de rivieren, dat hebben ze helemaal niet nodig.[/derksen]
gemaakte sfeer voor een gemaakte prijs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat de KNVB een traditie probeert te maken van iets waar weinig mensen warm voor lopen
Precies!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
gemaakte sfeer voor een gemaakte prijs.
afschaffen dus!
Dat is toch zonde, of niet? Het is wel de nationale supercup, zoiets hoort in mijn optiek toch wel aanzien te hebben. Ook wanneer het PSV - Feyenoord is die in Amsterdam gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat de KNVB een traditie probeert te maken van iets waar weinig mensen warm voor lopen
Het ligt niet alleen aan PSV - Feyenoord, denk aan vorig seizoen Ajax - PSV... het wordt door de trainers ook gezien als veredeld oefenduelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is toch zonde, of niet? Het is wel de nationale supercup, zoiets hoort in mijn optiek toch wel aanzien te hebben. Ook wanneer het PSV - Feyenoord is die in Amsterdam gespeeld wordt.
Zonde? Ik mis er weinig aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is toch zonde, of niet? Het is wel de nationale supercup, zoiets hoort in mijn optiek toch wel aanzien te hebben. Ook wanneer het PSV - Feyenoord is die in Amsterdam gespeeld wordt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:01 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag Heracles standaard onze plek innemen in de wedstrijd om de JC schaal, deal?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
gemaakte sfeer voor een gemaakte prijs.
afschaffen dus!
Daar gaat het niet om, maar wat zijn de argumenten voor jullie als individu om er weinig waarde aan te hechten? En dan bedoel ik niet als argumenten als de combi of niemand heeft er interesse in.quote:
Waarom moet je er persé een keer mee beginnen? Wat voegt het toe?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar gaat het niet om, maar wat zijn de argumenten voor jullie als individu om er weinig waarde aan te hechten? En dan bedoel ik niet als argumenten als de combi of niemand heeft er interesse in.
Het is in jullie optiek een gemaakte wedstrijd, maar er moet toch eens een keer mee begonnen zijn? Niet alle competitievormen kunnen al een eeuwigheid oud zijn. Het is en blijft een Super Cup, minder waardevol dan een titel of bekerwinst, maar toch. In andere landen weegt het sowieso wel een beetje.
Gebrek aan een echte voetbalcultuur in Nederland?
quote:
Het is een prijs, en ondanks dat alleen de kampioen en bekerwinnaar er aan mogen meedoen, is het een prijs die je wint over slechts 90 minuten. Zoveel moeite, tijd en energie is er dus niet in gaan zitten, wat precies het tegenovergestelde is van een competitie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar gaat het niet om, maar wat zijn de argumenten voor jullie als individu om er weinig waarde aan te hechten? En dan bedoel ik niet als argumenten als de combi of niemand heeft er interesse in.
Het is in jullie optiek een gemaakte wedstrijd, maar er moet toch eens een keer mee begonnen zijn? Niet alle competitievormen kunnen al een eeuwigheid oud zijn. Het is en blijft een Super Cup, minder waardevol dan een titel of bekerwinst, maar toch. In andere landen weegt het sowieso wel een beetje.
Gebrek aan een echte voetbalcultuur in Nederland?
Ben benieuwd of we het verhaal hierachter ooit te weten komen, die jongen werd nog niet zo heel lang geleden beschouwd als het pareltje uit de PSV-opleiding.quote:Achenteh vertrekt naar FC Eindhoven
Rochdi Achenteh vertrekt met onmiddelijke ingang naar FC Eindhoven. De middenvelder tekent bij de tweede club van Eindhoven een contract voor twee seizoenen met een optie voor nog een seizoen. Achenteh werd twee seizoenen geleden uitgeroepen tot beste A-junior van Nederland, maar wist nooit door te breken.
Als ik er gratis naar toe kon en niet al andere plannen had voor morgenavond zou ik wel gaan. Anders, no way.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:47 schreef dndiek het volgende:
Ik zou zelfs nog niet gaan al zou ik geld bij krijgen
Dit is een prijs die alleen maar telt als je het seizoen daarvoor écht niks gewonnen hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon te verwend, dit is ook een prijs die uiteindelijk wel telt.
gewoon iemand die _net_ niet de stap heeft weten te maken.., misschien dat die met paar jaar ervaring in de benen alsnog zn belofte weet in te lossen, maar ik denk dat we er weinig aan missenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we het verhaal hierachter ooit te weten komen, die jongen werd nog niet zo heel lang geleden beschouwd als het pareltje uit de PSV-opleiding.
Hij wordt voor 2 seizoenen verhuurd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we het verhaal hierachter ooit te weten komen, die jongen werd nog niet zo heel lang geleden beschouwd als het pareltje uit de PSV-opleiding.
Je hebt gelijk, op de site van FC Eindhoven staat het een beetje verwarrend:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:56 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij wordt voor 2 seizoenen verhuurd.
(zie bv. VI.nl)
Dat dacht ik ook van Bakkal en Huntelaar toen ze in de 1e divisie speelden, zoiets blijft nou eenmaal moeilijk in te schatten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
Als hij dat derde seizoen ingaat, dan hoeven we er sowieso niet meer op te rekenen dat het basismatriaal wordt voor PSV.
Dus toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef ganzenherder het volgende:
Acenteh is dus verkocht en niet verhuurd volgens psv.nl. En we hebben weer een Chinees op stage
Ik heb liever dat ze hem eerst nog een verbeterde aanbieding (met een hoge afkoopsom) laten ondertekenen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef ganzenherder het volgende:
Begint toch wel eens tijd te worden dat Dirk in oranje komt trouwens.
Dan zal het vast over Wang Dalei gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus toch.![]()
Als die Chinees net zo goed kan keepen als de keepster van het Chinese hockeyteam, mag hij van mij blijven.
Ze volgen hem overigens al 2 jaar.
mee eens, kan ook echt niet lang meer duren. Kan toch snel gaan he met zo'n jongenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef ganzenherder het volgende:
Begint toch wel eens tijd te worden dat Dirk in oranje komt trouwens.
Tot nu toe is alleen Dirk toch echt doorgebroken of zie ik nu iemand over het hoofd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef KELDER het volgende:
[..]
mee eens, kan ook echt niet lang meer duren. Kan toch snel gaan he met zo'n jongen
echt mooi dat de PSV jeugdopleiding de laatste jaren (en zoals het eruit ziet ook de komende) eindelijk eens zn vruchten afwerpt
Afellay en Bakkal soms vergeten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tot nu toe is alleen Dirk toch echt doorgebroken of zie ik nu iemand over het hoofd?
ja die was ik inderdaad even vergetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Afellay en Bakkal soms vergeten?
Hopelijk mag hij samen met Van Eijden komend seizoen bij het eerste elftal blijven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:58 schreef Blawh het volgende:
Stijn Wuytens schijnt het ook aardig te doen in de voorbereiding, misschien dat die dit seizoen kan doorbreken.
Ze halen het natuurlijk niet bij Anita en Donald!quote:
Lazo blijft, aangezien we misschien met 2 spitsen gaan spelen kan er zeker geen spits vertrekkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:25 schreef Frenkel het volgende:
Zal Lazović nou bljven of gaan !?
En Held addo moet natuurlijk gewoon blijven..!
Dat krijg je met die belachelijke vervoersbeperkende maatregelen. Lekker met een buscombi naar de Johan Fruitschaal, ik denk het dus niet. Zelfs naar ajax kon je vorige jaren met de auto. Morgen ben ik overigens wel aanwezig, maar op het neutrale vak. (Hier zitten overigens sowieso al 30 man PSV)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lyrisch over hem. Rare is dat VI spreekt over een verhuur van 2 jaar, wat ik wel weer toejuich. Die jongen heeft een fantastisch spelinzicht en een briljante pass.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
ja die was ik inderdaad even vergetensorry.
Ach kerel, al werd ik per helicopter rechtstreeks naar m'n plek gevlogen, de "supercup" is gewoon niet boeiend, zeker niet als kampioen zijnde. Een paar jaar geleden hadden we toch zoiets dat de nummer 2 mee mocht doen ipv de verliezend bekerfinalist? Tja, dan kan ik me nog voorstellen dat je het leuk vindt maar normaal gesproken is gewoon een wedstrijd om de kat z'n kut.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:32 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Dat krijg je met die belachelijke vervoersbeperkende maatregelen. Lekker met een buscombi naar de Johan Fruitschaal, ik denk het dus niet. Zelfs naar ajax kon je vorige jaren met de auto. Morgen ben ik overigens wel aanwezig, maar op het neutrale vak. (Hier zitten overigens sowieso al 30 man PSV)
Goedzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel mooi en ga het bestellen
Ik vind hem ook niet zo lelijk als die eruit zag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel mooi en ga het bestellen
Dan vind ik het nog meevallenquote:
Ik ook en jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:32 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb het nieuwe shirt al![]()
6 uur fruitschaaltje toch?
Die gaat de 2e helft invallenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:38 schreef andre347 het volgende:
Opstellingen al bekend? Hopen dat Manco speelt
Hij heeft in het taleninstituut in Vught gezeten, dat werd vroeger gerund door nonnen, maar tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:50 schreef -SG- het volgende:
Ik had gehoord dat Brechet een week in het klooster is gegaan om de Nederlandse taal onder de knie te krijgen. Weet iemand daar meer van?
Die is er niet bijquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die gaat de 2e helft invallen
quote:
Hij werd eigenlijk niet echt op de proef gesteld, voor zover ik tussen het bier door heb gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:01 schreef Onderbroek het volgende:
hoe deed isaksson het deze wedstrijd?
Klopt inderdaad, daar werkt mijn moeder en ik wist ook al een poos voor dat Heitinga rond was met Atletico dat hij zou vertrekken aangezien hij daar 1 maand voor zijn officiele vertrek spaans aan het leren was. Zo hebben ook Van Bommel en Vd Vaart daar hun talen geleerd etc.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:59 schreef Helly het volgende:
[..]
Hij heeft in het taleninstituut in Vught gezeten, dat werd vroeger gerund door nonnen, maar tegenwoordig niet meer hoor.
ik vond hem de dingen die die moest doen, goed doen. Had paar goede ballen, en mazzelde beetje bij die kans van Bahia.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:01 schreef Onderbroek het volgende:
De beste redding van hem hoefde hij weinig minder voor te doen dan zijn hoek te verkleinen, want die Feyenoorder schoot tegen hem aan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:01 schreef Onderbroek het volgende:
Heitinga was al lang bekend dat hij Spaans aan het leren wasquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:56 schreef Brigand het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, daar werkt mijn moeder en ik wist ook al een poos voor dat Heitinga rond was met Atletico dat hij zou vertrekken aangezien hij daar 1 maand voor zijn officiele vertrek spaans aan het leren was. Zo hebben ook Van Bommel en Vd Vaart daar hun talen geleerd etc.
Dit jaar heeft ook Stevens daar spaans geleerd een week en die komt binnekort nog een week terug
Hmm dus geen Ates, Erding en Jovanovic, wat nu?quote:PSV ziet uiteindelijk toch af van Necati Ateş (foto, tweede van rechts). De momenteel clubloze aanvaller is volgens de technische staf toch niet het type waar men naar op zoek is. De Turk stond eerder vier jaar onder contract bij Galatasaray en speelde tevens op huurbasis bij Ankaraspor en Istanbul BB.
Toch maar die dekselse Artem?quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm dus geen Ates, Erding en Jovanovic, wat nu?
Hebben we nou nog steeds die eeuwige blauwe shirtjes?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Amrabat gebruikte de schaal als frisbee."
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:26 schreef noxious het volgende:
En dan die acties zoals frisbeëen met de fruitschaal en vragen "waar is Johan Cruijff?!" als hij door van Breukelen de medialle krijgt omgehangen
whehequote:Op zondag 24 augustus 2008 14:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
oja, allemaal de groeten van Amrabat... en de volgende keer prikt ie de derde er gewoon netjes in zei ie gisteravond bij Sappig in de Effenaar!
Hopelijk zet hij zijn groei door; dan kan op termijn die matige Méndez het veld ruimen voor Wuytens. Wuytens als controlerende linkshalf, Simons verdedigende middenvelder en Bakkal als rechtshalf, met Afellay op '10' achter Amrabat en Lazovic/Manco.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:39 schreef ganzenherder het volgende:
Stijn deed het gister wel aardig trouwens, niet verwacht. Maar het lijkt me alleen geen echte vleugelspeler zoals hij gister stond opgesteld.
Kijk, nu begint t weer te kriebelen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:23 schreef ruud.nl het volgende:
Donderdag, om 18.00 uur.
http://www.uefa.com/uefa/keytopics/kind=64/newsid=551134.html
Bij mij toch niet zo.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:43 schreef pascalheister het volgende:
eerste prijsje al weer binnen, goede indruk liet het elftal achter bij mij
Vond het maar een matige vertoning, gebrek aan creativiteit was weer eens pijnlijk zichtbaar.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:43 schreef pascalheister het volgende:
het was maar een saaie vertoning en erg veel kansen werden er niet afgedwongen..quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:43 schreef pascalheister het volgende:
De goals kwamen voort uit een van richting veranderde voorzet en een corner, en dat was geen toevalquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
het was maar een saaie vertoning en erg veel kansen werden er niet afgedwongen..
precies..quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
De goals kwamen voort uit een van richting veranderde voorzet en een corner, en dat was geen toeval![]()
De opbouw was tergend langzaam en voorspelbaar, dat moet echt een stuk beter straks.
was ie er de afgelopen 3 jaar wel bij?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
(is eigenlijk ook raar dat de naamgever van de schaal niet aanwezig is)
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
was ie er de afgelopen 3 jaar wel bij?
Zou een hoop verklaren maar ach. Je kan hem niet kwalijk nemen dat hij niet naar zo'n wedstrijd komt kijken. Zijn prijs is net zo waardeloos als zijn uitspraken over 4-3-3 voetbal momenteel.
Zal ie naar PSV gaan?quote:‘Concreet en serieus bod op Stefan Nijland’
Dit weekeinde heeft een club zich officieel gemeld bij FC Groningen om Stefan Nijland per direct over te nemen. Het bod dat de club, waarvan de naam niet bekend gemaakt mag worden, heeft uitgebracht is dermate concreet en serieus dat een overgang wordt besproken.
De verwachting is dat maandag of dinsdag meer duidelijk zal worden over een eventuele transfer van Nijland. De 20-jarige aanvaller heeft in Euroborg nog een doorlopende verbintenis tot 2012. Er staat geen gelimiteerd bedrag in Nijlands contract.
Stefan Nijland brak afgelopen seizoen door in de eerste selectie van trainer Ron Jans. De in Hoogezand geboren aanvaller kwam tot 23 competitiewedstrijden, waarin hij vier keer scoorde.
FC Groningen houdt ernstig rekening met een vertrek van Nijland. De club heeft tot en met 31 augustus de tijd om de selectie desgewenst aan te vullen.
Bron: FC Groningen
quote:
ik moest steeds aan Okee6 denken toen Ibi zich zteeds vastliep of de bal niet afspeeldequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vond het maar een matige vertoning, gebrek aan creativiteit was weer eens pijnlijk zichtbaar.
ik hoop het niet, maar vrees wel een beetje.. (dit was namelijk ook mijn eerste gedachte)quote:
quote:Stefan Nijland brak afgelopen seizoen door in de eerste selectie van trainer Ron Jans. De in Hoogezand geboren aanvaller kwam tot 23 competitiewedstrijden, waarin hij vier keer scoorde.
Ik denk eerder aan de Bundesliga. PSV heeft Amrabat en Manco al rondlopen op zijn positie.quote:
de Nederlandse kolonie bij Schalke wil hem vast hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan de Bundesliga. PSV heeft Amrabat en Manco al rondlopen op zijn positie.
Op zich een mooie deal, maar ik begrijp er niets van.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef sjimz het volgende:
Stef Nijland dus voor 4 miljoen naar PSV toe.
Bron is website van Dagblad van het Noorden.quote:Stef Nijland naar PSV
GRONINGEN - FC Groningen raakt Stef Nijland kwijt aan PSV. De clubs hebben al overeenstemming bereikt over de hoogte van de vergoedingssom. De jonge aanvaller reisde zondagavond samen met zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink naar Eindhoven en sprak daar met vertegenwoordigers van de landskampioen..
Nijland gaat bij PSV een vier- of vijfjarig contract ondertekenen. De hoogte van de vergoedingssom bedraagt naar verluidt ruim 4 miljoen euro. Nijland had bij FC Groningen nog een contract tot 2012. De club heeft tot 1 september de tijd de selectie weer op peil te brengen
Erdinc en Jovanovic dus onhaalbaar?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op zich een mooie deal, maar ik begrijp er niets van.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:32 schreef Ruudt het volgende:
Nee joh.
Die zit al bij Omniworldquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:45 schreef rubbereend het volgende:
Sowieso moet je nu eigenlijk Zeefuik verhuren want die gaat zo nooit minuten maken
Die is al verhuurd aan Omniworld of is dit niet letterlijk bedoeld?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:45 schreef rubbereend het volgende:4 miljoen voor een spits die dit jaar sowieso nog niet mee kan op het niveau van PSV
Hij kan eigenlijk net zo goed verhuurd worden
Sowieso moet je nu eigenlijk Zeefuik verhuren want die gaat zo nooit minuten maken
damn ff wat gemist tijdens mijn vakantiequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die zit al bij Omniworld, hij heeft zelfs al gescoord
Farfan heeft zojuist laten weten dat hij baalt dat hij vertrokken is, hij had graag met deze wereldvoetballer willen spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:47 schreef Wooldoor het volgende:
Daar is de spits voor de champions league, aardig onverwachts
Het is dat eerste keus Rene van Rijswijk al is gestopt met voetballen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Farfan heeft zojuist laten weten dat hij baalt dat hij vertrokken is, hij had graag met deze wereldvoetballer willen spelen.
Half jaar op vakantie geweest?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:48 schreef rubbereend het volgende:
damn ff wat gemist tijdens mijn vakantie
In potentie een zeer leuke speler alleen lijkt me dat psv eerder een spits nodig heeft die er al staat, maar je weet het nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Farfan heeft zojuist laten weten dat hij baalt dat hij vertrokken is, hij had graag met deze wereldvoetballer willen spelen.
Exactly my thoughtsquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:55 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
In potentie een zeer leuke speler alleen lijkt me dat psv eerder een spits nodig heeft die er al staat, maar je weet het niet
Op zich is het geen slechte speler imo, maar er had een spits gehaald moeten worden die er meteen staat en ook meteen zijn doelpunten zal maken. Dat is Nijland nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:28 schreef Vidacz het volgende:
Jullie zijn blijkbaar niet blij met Nijland. Ook niet een beetje?
Voor Jong PSV ben ik heel blijquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:28 schreef Vidacz het volgende:
Nijland is zelfs meer een nummer 10. Op die positie kan hij denk ik een betere speler worden dan Aissati.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op zich is het geen slechte speler imo, maar er had een spits gehaald moeten worden die er meteen staat en ook meteen zijn doelpunten zal maken. Dat is Nijland niet
Hij heeft in ieder geval een betere mentaliteit dan Aissatiquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nijland is zelfs meer een nummer 10. Op die positie kan hij denk ik een betere speler worden dan Aissati.
Toch vond ik dat Suarez al meer had laten zien dan Nijland, maar dat was ook wel te merken in de transferprijsquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nijland is zelfs meer een nummer 10. Op die positie kan hij denk ik een betere speler worden dan Aissati.
Overigens doen de reacties in dit topic me een beetje denken aan die van de Ajacieden toen Suarez door Ajax werd gekocht. Die werd ook behoorlijk onderschat...
Ik had liever gezien dat ze een spits hadden gehaald die CL waardig isquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:28 schreef Vidacz het volgende:
Dat was dus ook mijn gedachte... hangt er dan misschien een vertrek van Afellay in de lucht? Al mist Afellay de doeltreffendheid enigszins van een 'echte' 10, en ik denk ook niet dat Stevens in een systeem wil spelen met een echte 10-positie...quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nijland is zelfs meer een nummer 10.
Dat moet toch ook niet? Rustig laten rijpen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Nijland, wtf? Het zal best een talent wezen, maar een directe versterking zie ik er niet in.
Daarom maakten Lazovic en Koevermans zich geen zorgen over de nieuwe spitsquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:41 schreef knep het volgende:
Hopen dat Lazovic en Koevermans het net vaker gaan vinden.
Vind je 't erg ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel veel (halve) Nederlanders nu.
Wat vind ik erg? Dat veel (misschien) toekomstige internationals bij PSV zitquote:
DD nam je in het o'tjequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:36 schreef Suijk het volgende:
Maar, maar, maar, DD zei dat er geen geld was!
En BS bleef erbijquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:36 schreef Suijk het volgende:
Dan kan hij beter bij een crematorium gaan werken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:40 schreef Neoktheone het volgende:
Wow, Nijland. Niet de eerste waar ik aan dacht...![]()
Maar daar zullen we het dus mee moeten doen. Wie weet zorgt hij voor een verassing...
Of kon hij beter in de Euroborg blijven.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan kan hij beter bij een crematorium gaan werken.
idd dit is niet bepaald de CL-waardige spits waar ze naar op zoek waren.. Ze hadden dan net zo goed die Milevskyy kunnen halen.. dat is ook geen meerwaarde voor in de CL (dit seizoen)quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef Ruudt het volgende:
Leuke aankoop, maar nog niet top denk ik..
Je zou haast verwachten dat ze nog een spits gaan halen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:22 schreef mcyodogg het volgende:
In het kader van buitengewoon interessante statistieken: op het moment dat Ajax 9 meer tegengoals heeft dan PSV, hebben we officieel de beste defensie in de eredivisie historie!
Milevskyi zou voor iedere Eredivisieclub een onmiddelijke versterking zijn geweest, vriend.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
idd dit is niet bepaald de CL-waardige spits waar ze naar op zoek waren.. Ze hadden dan net zo goed die Milevskyy kunnen halen.. dat is ook geen meerwaarde voor in de CL (dit seizoen)
Nee, gek genoeg volgens mij niet, hij kwam vorig jaar heel plotseling op.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:57 schreef neilpad het volgende:
Hmm ik moet zeggen dat ik het een aardige speler vond afgelopen seizoen. Maar om er nu gelijk vier miljoen euro tegenaan te gooien... Had dan wat extra bijgelegd en Berg gehaald.
Ik ben benieuwd, zie hem iig wel liever komen dan Jovanovic, Erding en al die andere derde rangs namen die de ronde deden.
Hij heeft nooit echt in de jeugdselecties van Oranje doorlopen of wel?
4 miljoen is toch geen geld!quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:36 schreef Suijk het volgende:
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat Milevskiy dit seizoen geen versterking zou zijn (geweest).quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Milevskyi zou voor iedere Eredivisieclub een onmiddelijke versterking zijn geweest, vriend.
[..]
Mag niet spelen in de CL.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Milevskyi zou voor iedere Eredivisieclub een onmiddelijke versterking zijn geweest, vriend.
[..]
Nee, gek genoeg volgens mij niet, hij kwam vorig jaar heel plotseling op.
wat is dus bedoelde is dat Milevskyy dit seizoen geen CL versterking meer zal zijn aangezien hij voor Dinamo Kiev al in de CL heeft gespeeld, vriend...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
quote:Stef Nijland (20) voor vijf seizoenen naar PSV
PSV MEDIA - Stef Nijland speelt de komende vijf seizoenen voor PSV. De 20-jarige aanvaller komt over van FC Groningen en geldt als een van de grote talenten uit de Eredivisie. Vandaag kwamen de clubs en de speler zelf alle voorwaarden overeen, vanmiddag wordt Nijland medisch gekeurd.
Debuut 2007
De in Hoogezand-Sappemeer geboren Nijland brak vorig seizoen door bij FC Groningen, waar hij in augustus 2007 zijn debuut maakte in de Eredivisie. Voordat hij de jeugdopleiding van de Groningers doorliep voetbalde hij voor de amateurs van ZFC Zuidlaren. In 23 duels voor Groningen tekende hij voor vier doelpunten. Nijland is overigens de zoon van algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen. Stef Nijland is na Nordin Amrabat, Reimond Manco, Maza, Jérémie Bréchet, Andreas Isaksson, Erik Pieters en Stijn Wuytens de achtste versterking in de selectie van hoofdcoach Huub Stevens.
psv.nl
nuttige spelers voor de breedte en Addo is erbij om af toe wat spanning in de verdediging te gooienquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waar blijft het verkoopbeleid van PSV: Culina, Addo, Zonneveld, Vayrynnen etc. etc..
Al had hij met de eerste assist wel het geluk dat de bal van richting werd veranderd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef koningdavid het volgende:
Zonneveld had ook twee assists zaterdag. Ik blijf het een prima speler vinden, fantastische trap. Ik denk alleen adt hij voetballend wat tekort komt voor PSV.
Salcido kan daar in principe ook prima uit de voeten en Wuytens ook. Dus druk hoekjequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al had hij met de eerste assist wel het geluk dat de bal van richting werd veranderd.
Ben benieuwd wie de concurrentiestrijd wint, Zonneveld of Pieters.
Toch eigenlijk allemaal wel spelers met een meerwaarde, misschien behalve Zonneveld (terwijl hij het in de voorbereiding niet verkeerd schijnt te doen!).quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waar blijft het verkoopbeleid van PSV: Culina, Addo, Zonneveld, Vayrynnen etc. etc..
Pietersquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al had hij met de eerste assist wel het geluk dat de bal van richting werd veranderd.
Ben benieuwd wie de concurrentiestrijd wint, Zonneveld of Pieters.
"Meerwaarde" vind ik nogal overdreven.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toch eigenlijk allemaal wel spelers met een meerwaarde, misschien behalve Zonneveld (terwijl hij het in de voorbereiding niet verkeerd schijnt te doen!).
Van Vayrinen weten we allemaal dat het een potentieel zeer goede technisch begaafde speler is.
Addo zeurt nooit als hij op de bank zit en hij doet het nooit echt slecht in de verdediging. En het is een held![]()
Culina..tsja. Als hij speelt zoals de eerste paar wedstrijden afgelopen seizoen een absolute meerwaarde. Als hij zo speelt als de laatste helft van het seizoen mag hij vertrekken.
Oke, meerwaarde is misschien niet helemaal juistquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Meerwaarde" vind ik nogal overdreven.![]()
Maar mits ze een beetje in vorm zijn kunnen het alle 4 prima breedteversterkingen zijn en Zonneveld zou volgens mij nog wel eens kunnen gaan verrassen.
Probleem is dat zowel Vayrinen en Culina geen bankzitter willen zijn. Wat dat betreft mogen ze van mij dan ook weg.
Wat een nonsens, Vayrinen heeft een prima trap en Culina is een harde werker, daarmee kan PSV Afellay compenseren. Ook als die niet gesleten kan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probleem is dat zowel Vayrinen en Culina geen bankzitter willen zijn. Wat dat betreft mogen ze van mij dan ook weg.
Wat is er nonsens? Dat Vayrinen en Culina geen bankzitter willen zijn? Volgens mij hebben allebei regelmatig geprobeerd naar een andere club te gaan. Juist omdat ze te weinig speeltijd kregen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat een nonsens, Vayrinen heeft een prima trap en Culina is een harde werker, daarmee kan PSV Afellay compenseren. Ook als die niet gesleten kan.
Je weet wel dat je voor Afellay maar één andere speler mag opstellen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat een nonsens, Vayrinen heeft een prima trap en Culina is een harde werker, daarmee kan PSV Afellay compenseren. Ook als die niet gesleten kan.
Volgens okee6 bestaat het basiselftal alleen maar uit slecht spelende Afellays.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je weet wel dat je voor Afellay maar één andere speler mag opstellen?
Heb je Culina zien spelen de eerste paar wedstrijden van vorig seizoen? Het was één van de sterkhouders van het team. Technisch goed, hard werken en goed inzicht. Daar na werd het minder, volgens mij na een blessure.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zien jullie in hemelsnaam in Culina, noem zijn sterke punten naast het 'harde werken' eens?
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:12 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Afellay hoort overigens mijn inziens helemaal niet achter de spits, maar op rechts. Voor achter de spits ontbreekt het hem aan overzicht en aan doeltreffende afwerking. Bakkal kun je beter achter de spits zetten.
Hij werkt vooral heel erg hard.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zien jullie in hemelsnaam in Culina, noem zijn sterke punten naast het 'harde werken' eens?
Die heeft hij niet echt, het is ook gewoon een nuttige speler voor de breedte, en dan nog alleen maar als waterdrager voor de rest van het elftal. PSV is ook het hoogst haalbare voor hem, sportief gaat hij het echt niet redden een treetje hoger, eigenlijk redt hij het hier al niet eens.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Hij heeft een perfect gevoel om de ruimte om hem heen te bespelen, weet precies wanneer hij waar nodig is op het veld en wat hij moet doen om het elftal verder te helpen in de wedstrijd. Of wel aanspeelbaar zijn, of de diepte ingaan, of iets teruggetrokken spelen als het moet. Z'n loopvermogen maken al die dingen mogelijk, dat missen veel andere spelers.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveel wedstrijden waren dat welgeteld? Technisch goed, inderdaad hij is er meester in de snelheid uit een aanval te halen door ff het balletje achter het standbeen langs te halen. Met dat goede inzicht doet hij vrij weinig anders. Nee, hij had een leuk begin van het seizoen verleden jaar, maar heeft daarna nooit meer weten aan te tonen van toegevoegde waarde te zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je Culina zien spelen de eerste paar wedstrijden van vorig seizoen? Het was één van de sterkhouders van het team. Technisch goed, hard werken en goed inzicht. Daar na werd het minder, volgens mij na een blessure.
Manco kan dat inderdaad welquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft niet het vermogen om een verrassende pass te geven, dat is een manco.
Dat klopt. Maar toen hij zijn 'goede periode' had was hij dat zeker wel naar mijn mening. Mocht hij dat weer weten te bereiken, dan mag hij wat mij betreft best blijven. Culina is ook nog eens een van de weinig verdedigend ingestelde middenvelders. Alleen Simons eigenlijk. Alle andere middenvelders zijn controlerend of aanvallend: Afellay, Bakkal, Vayrinen, Mendez, Wuytens.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden waren dat welgeteld? Technisch goed, inderdaad hij is er meester in de snelheid uit een aanval te halen door ff het balletje achter het standbeen langs te halen. Met dat goede inzicht doet hij vrij weinig anders. Nee, hij had een leuk begin van het seizoen verleden jaar, maar heeft daarna nooit meer weten aan te tonen van toegevoegde waarde te zijn.
Maar? Ik vind Afellay geen volwaardige voetballer. Een halve Culina kan meer brengen, maar niet op zijn plaats. Afellay is een voetballende speler, met iets van spelmakende capaciteiten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je weet wel dat je voor Afellay maar één andere speler mag opstellen?
Wij gaan het niet eens worden over de kwaliteiten van Culina. Enige wat ik verdedigend aan Culina vind zijn zijn risicoloze balletjes breed en achteruit. In balbezit van de tegenstander heb ik hem nog zelden op een goede verdedigende actie weten te betrappen, hooguit in zijn 'goede periode'. Wat ik me van hem voor de geest kan halen is het naast de in balbezit zijnde tegenstander rennen zonder daadwerkelijk echte druk op de bal te zetten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar toen hij zijn 'goede periode' had was hij dat zeker wel naar mijn mening. Mocht hij dat weer weten te bereiken, dan mag hij wat mij betreft best blijven. Culina is ook nog eens een van de weinig verdedigend ingestelde middenvelders. Alleen Simons eigenlijk. Alle andere middenvelders zijn controlerend of aanvallend: Afellay, Bakkal, Vayrinen, Mendez, Wuytens.
Oke, we hebben van der Leegte, maar die heeft niet het vereiste niveau voor een basisplaats. Zonneveld is er ook nog maar ik denk dat die ook achter Culina staat in de rangorde.
Ik verwacht niet dat Culina zijn oude niveau nog gaat halen dus wat dat betreft zijn we het aardig eens.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
En ik denk dat PSV nog niet uitgewinkeld is en er toch nog een spits bij gaat komen.
Hehe, Pa ook op de fotoquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef mcyodogg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem 7 gegeven hebben. Of zou er dan toch nog iemand komen?
Eens. Deze jongen heeft zeker potentieel. Bij een goede ontwikkeling gaat hij dit seizoen al genoeg minuten maken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Overigens doen de reacties in dit topic me een beetje denken aan die van de Ajacieden toen Suarez door Ajax werd gekocht. Die werd ook behoorlijk onderschat...
Ik mag toch hopen dat hij dit seizoen al minuten gaat makenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eens. Deze jongen heeft zeker potentieel. Bij een goede ontwikkeling gaat hij dit seizoen al genoeg minuten maken.
Nee, gewoon op de bank zetten en rente vangenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij dit seizoen al minuten gaat maken
Nee ok. Ik bedoelde dit na aanleiding van de cynische opmerkingen over 'een goede speler voor Jong P'SV'. Nijland is beter, dan jullie denken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij dit seizoen al minuten gaat maken
Puur de vervanger van Aissati, er komt nog wel wat bij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef mcyodogg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem 7 gegeven hebben. Of zou er dan toch nog iemand komen?
Als hij als nummer 10 is gehaald, dan ben ik beslist content.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Puur de vervanger van Aissati, er komt nog wel wat bij.
Bakkal heeft helemaal geen overzicht. Of techniek. Die kan alleen rennen als een paard.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:12 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Afellay hoort overigens mijn inziens helemaal niet achter de spits, maar op rechts. Voor achter de spits ontbreekt het hem aan overzicht en aan doeltreffende afwerking. Bakkal kun je beter achter de spits zetten.
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Je haalt Bakkal door de war met Culina.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:56 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Bakkal heeft helemaal geen overzicht. Of techniek. Die kan alleen rennen als een paard.
Nee, die heeft wel een betere techniek dan Bakkal.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je haalt Bakkal door de war met Culina.
Dat ben ik niet met je eens. Bakkal is juist een complete, intelligente voetballer; zeker geen blind paard.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:56 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Bakkal heeft helemaal geen overzicht. Of techniek. Die kan alleen rennen als een paard.
Ik heb met opzet blind weggelaten. Geen blind paard. Maar hij kan wel rennen. Veel meer is het ook niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Bakkal is juist een complete, intelligente voetballer; zeker geen blind paard.
Niet wéér hè...quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:25 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik heb met opzet blind weggelaten. Geen blind paard. Maar hij kan wel rennen. Veel meer is het ook niet.
quote:PSV: geen extra aanvaller meer
EINDHOVEN - Na lang zoeken heeft PSV in de persoon van Stef Nijland eindelijk de felbegeerde, nieuwe spits binnen.
,,De komst van Stef betekent dat er verder definitief géén nieuwe aanvaller zal worden aangetrokken,’’ zegt directeur Jan Reker van PSV. ,,Ik zeg niet dat er bij ons niets meer gebeurt op transfergebied, want indien er nog iemand vertrekt, moeten we wat doen. Op dit moment zijn er echter alleen wat clubs die Mika Väyrynen willen huren, maar wij willen hem alleen verkopen.’’
Reker bevestigt dat PSV Nijland in eerste instantie wilde contracteren om hem vervolgens direct een seizoen aan FC Groningen te verhuren. ,,Maar nadat grote namen als Milan Jovanovic en Mevlut Erding om de één of andere reden niet haalbaar bleken, hebben we besloten Stef nu al binnen te halen. Door hem nu al hier te hebben, kan Stef alvast wennen aan het niveau. PSV heeft hem niet gehaald om een jaar op de bank te zitten.’’
Is hij niet transfervrij na dit seizoen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:23 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom Vayrynen niet verhuren? Spelen gaat hij toch niet dit seizoen. Bij verhuur kan zijn transferwaarde alleen maar hoger worden
Volgens wiki heeft ie inderdaad een contract tot 2009.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn contract loopt volgens mij inderdaad af.
http://64.233.183.104/search?q=cache:tWFcDFlCowkJ:www.elsevier.nl/web/Artikel/Vyrynen-tekent-bij-PSV.htm+vayrynen+tekent+psv&hl=nl&ct=clnk&cd=3&gl=nlquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft ie inderdaad een contract tot 2009.
Maar dat is niet altijd even betrouwbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |