En een hoop stront dat ik over me heen kreeg toen ik na een paar wedstrijden nog niet bepaald overtuigd was van zijn kwaliteiten....quote:
Heerenveen ging hem wel goed af altijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En een hoop stront dat ik over me heen kreeg toen ik na een paar wedstrijden nog niet bepaald overtuigd was van zijn kwaliteiten....![]()
De man was een fenomeen, met onnavolgbare acties maar ook met het speelse gemak waarmee hij kansen om zeep hielp.
Soms kon ik erg van hem houden na een prachtige actie, maar in gedachte lig ik nog altijd voor mn stoeltje bij PSV-Lyon in blessuretijdquote:
Hij heeft zelf nog een serie van 10 wedstrijden of zo gehad voor PSV waarin hij steeds minstens 1x scoorde volgens mijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heerenveen ging hem wel goed af altijd.
Dat was waarschijnlijk het hoogtepunt van zijn carriere....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft zelf nog een serie van 10 wedstrijden of zo gehad voor PSV waarin hij steeds minstens 1x scoorde volgens mij
Dat ze maar eens opschiten met die uitbreiding, zodat ik daar ok een vaste plaats in krijg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:07 schreef PrincePolly het volgende:
Stadionplaatje
Ja mensen! Nederland begint nu écht warm te lopen voor de Supercup!quote:Slechts 300 PSV fans naar Feyenoord-PSV
Het Eindhovens Dagblad meldt dat er slechts 300 toegangskaarten zijn verkocht aan PSV fans voor het treffen om de Johan Cruijff Schaal tegen Feyenoord van aanstaande zaterdag.
De sfeer zal ongekend worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja mensen! Nederland begint nu écht warm te lopen voor de Supercup!
300!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Slechts 300 PSV fans naar Feyenoord-PSV
Het Eindhovens Dagblad meldt dat er slechts 300 toegangskaarten zijn verkocht aan PSV fans voor het treffen om de Johan Cruijff Schaal tegen Feyenoord van aanstaande zaterdag.
elders in het stadion zitten meer fans, combiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch zullen er maar weinig PSV-fans zijn lijkt me zoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
elders in het stadion zitten meer fans, combi
tussen al die kampioensteams zitten genoeg PSVfans maar ik vind het niet meer dan logisch dat er maar 300 mensen zo'n achterlijke combi hebben gekochtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch zullen er maar weinig PSV-fans zijn lijkt me zo
Jullie zijn gewoon te verwend, dit is ook een prijs die uiteindelijk wel telt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
elders in het stadion zitten meer fans, combi
Veel mensen passen er ook voor om tussen die kampioensteams te gaan zitten. in de kampioensteams zullen vast wel wat supporters zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tussen al die kampioensteams zitten genoeg PSVfans maar ik vind het niet meer dan logisch dat er maar 300 mensen zo'n achterlijke combi hebben gekocht
je moet ook niet Feyenoord - PSV in de ArenA gaan spelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon te verwend, dit is ook een prijs die uiteindelijk wel telt.
Dat is gewoon standaard. Je club kan een prijs (al stelt hechten supporters er blijkbaar geen waarde aan) pakken, dan deert het toch niet zo erg dat het een combi is?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
je moet ook niet Feyenoord - PSV in de ArenA gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |