Moet dat dan zo laag bij de konts zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:32 schreef IIsa het volgende:
hetzelfde wat je zegt over ondergoed kun je ook zeggen over de rest van de kleding.
maar als je niet modegevoelig bent, dan zal het allemaal wel onzin lijken.
ik hou er van als mensen zich lekker en bewust kleden en er geld voor over hebben.
Whehehehehehe!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook raar ondergoed, geen idee of het duur is.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens wat een dunnig slurfje?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw slurf is groter?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Trouwens wat een dunnig slurfje?
Die ik kende wel ja!quote:
En die van jou past daar dus in??????????????????????quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=822512&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search
4,99 maar zo'n olifantentangaNiet duur dus
Okquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:39 schreef RijstNatie het volgende:
die boxers zitten heel fijn, mits ze niet te strak zijn
de kleuren zijn mooi
ze zitten flexibel zijn stevig en kruipen niet naar je ballen
en ze zitten lekker
en ze zijn ok
Geen idee, ik heb niet zo'n onderboek.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En die van jou past daar dus in??????????????????????
???????????
???????????
????????
zielugggggggggg
lollllllllquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:40 schreef santax het volgende:
Ik kan TS niets anders gelijk geven. Zelf koop ik geen dure slips meer, maar spaar ik het verschil tussen de lekker zittende bokser van de zeeman en de te krap zitten Bjorn op. 1 keer per jaar koop ik dan een staaf goud en schijt ik die helemaal vol. Is echt kickuh man. En je wast het er zo af... in tegenstelling tot de remsporen uit zo een Bjorn![]()
En daarnaast... er moet verdomd veel gebeuren wil ik m'n lul in een Bjorn hangen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet zo'n onderboek.
Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Volgens mijn vermoeden heb je er net eentje besteld online toch?
Jij bent dus gewoon een pauper.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:32 schreef IIsa het volgende:
hetzelfde wat je zegt over ondergoed kun je ook zeggen over de rest van de kleding.
ik hou er van als mensen zich lekker en bewust kleden en er geld voor over hebben.
Eg wel!quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou wel veel willen betalen voor ondergoed dat zhe-devilll heeft gedragen
Hoeveel?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou wel veel willen betalen voor ondergoed dat zhe-devilll heeft gedragen
ahahahahahahahaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
12 wortelschijfjes en een zak knikkers
Rare ondermuts die duur schijt zal het wel zijn....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:06 schreef Harajuku. het volgende:
Schijnen dure onderbroeken mooier dan goedkope?
Leuk voor je, maar dan hoef je dat toch niet gelijk met heel Nederland tegelijk te doen. Waarom zou het nu wel mooi zijn, maar vijf jaar geleden nog niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:32 schreef IIsa het volgende:
Die van mij komen rechtstreeks uit een zeecontainer die geparkeerd staat in de haven van Rotterdam.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:27 schreef boyv het volgende:
originele bjorrie (rustig rustig), die waarschijnlijk niet eens uit de winkel komt ook.
erg trendie allemaal
Geen idee. Ik kom niet buiten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:36 schreef boyv het volgende:
en val je er nog een beetje mee op?
Ik gooi er een stapeltje goede wil bijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ahahahahahahaha
nee te goedkoop hoor
kom zeg
Wie?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:27 schreef Alexxxxx het volgende:
HAHA 4EBA HEEFT EEN WHALETAIL!
Ik heet niet 4EBA, maar 4EBEquote:
Oh shit jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heet niet 4EBA, maar 4EBE
Het zou pas erg zijn als jij er een had...
The horror...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:55 schreef Alexxxxx het volgende:
En geloof me, ik heb manenn met een whaletail gezien![]()
en mensne met heuptasjes en paarse trainingspakken.
1 woord: Drachtenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The horror...![]()
![]()
Wil je er over praten?
O wachtdat doe je al..
In de duinrel kom je ze dus ook tegen.quote:
Schoenen en broeken zijn het waard. Regenbooggekleurde drollenvangers niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:02 schreef Biogarde het volgende:
M'n broertje koopt ook altijd Bjorn boxers![]()
Ik koop m'n boxers 9 van de 10 keer bij de Hema![]()
Geef daarentegen wel weer veel geld uit aan schoenen en broeken![]()
Daar is in principe niets mis mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:02 schreef Biogarde het volgende:
Ik koop m'n boxers 9 van de 10 keer bij de Hema![]()
Hmmmm zwemmen met je witte behaarde mannenbillen, tussen allemaal minderjarige kindertjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de duinrel kom je ze dus ook tegen.
Die meneer werd het water uit gehaald, omdat dat toch echt niet kon.
Een zwemstring:')
Toch wel he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hmmmm zwemmen met je witte behaarde mannenbillen, tussen allemaal minderjarige kindertjes.
Ik haalde hem er ook uit.
Straks krijgen we nog Bjorn Borg pleepapier om je reet mee af te vegen na het kakken. Waarna de tieners nog nonchalant een velletje wat ze "per ongeluk" vergeten zijn uit hun reet laten hangen, boven hun Bjorn Borg boxershort uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
merkondergoed![]()
het moet niet gekker worden
Uhm.... hoe weet jij dat pubertjes 2 onderbroeken aantrekken...... .... .......quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
En helemaal lachwekkend (triest eigenlijk) zijn de pubertjes met 2 onderbroeken aan .... eentje extra om Bjorn niet te bevuilen ...![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog Bjorn Borg pleepapier om je reet mee af te vegen na het kakken. Waarna de tieners nog nonchalant een velletje wat ze "per ongeluk" vergeten zijn uit hun reet laten hangen, boven hun Bjorn Borg boxershort uit.
Ik geef m'n bronnen niet prijsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhm.... hoe weet jij dat pubertjes 2 onderbroeken aantrekken...... .... .......
Je hebt er zeker al vele uitgetrokken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog Bjorn Borg pleepapier om je reet mee af te vegen na het kakken. Waarna de tieners nog nonchalant een velletje wat ze "per ongeluk" vergeten zijn uit hun reet laten hangen, boven hun Bjorn Borg boxershort uit.
Nou tegenwoordig heb je zelfs Bjorn Borg winkels, ze hebben ook kleding te koop!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een gekke vraag: MAar in wat voor pauperzaken koopt men Bjorn Borg ondergoedIk ben nog nooit in een winkel geweest waar ze die zooi verkochten, maar goed.
Jij gelooft ook altijd alles wat ik zegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:50 schreef Yozzz het volgende:
En ik maar denken dat Zhe-Devill voor altijd het forum had verlaten
Trouwens... Bjorn Borg was toch een hype in 2005?
hahahahahahaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Flikker toch eens een heel eind opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een gekke vraag: MAar in wat voor pauperzaken koopt men Bjorn Borg ondergoedIk ben nog nooit in een winkel geweest waar ze die zooi verkochten, maar goed.
Zo te zien zit zijn ondergoed niet lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:36 schreef Loohcs het volgende:
En die vent is ook maar gewoon een oude grijze man.
Je hebt de twinversie van bjornborgs?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef SweetDisaster het volgende:
Mijn maakt het niet zo veel uit.
Ik vind het alleen fijn dat er nu meer mannen zijn die mooi/duur ondergoed dragen. En dat ze daar voor betalen zodat ik niet iedere keer dat gezeur krijg wie koopt er nu een onderbroek van 40 euro!!!
Eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:32 schreef IIsa het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:40 schreef santax het volgende:
Ik kan niets anders dan TS gelijk geven. Zelf koop ik geen dure slips meer, maar spaar ik het verschil tussen de lekker zittende bokser van de zeeman en de te krap zitten Bjorn op. 1 keer per jaar koop ik dan een staaf goud en schijt ik die helemaal vol. Is echt kickuh man. En je wast het er zo af... in tegenstelling tot de remsporen uit zo een Bjorn![]()
En daarnaast... er moet verdomd veel gebeuren wil ik m'n lul in een Bjorn hangen
Dat is inderdaad nog ergerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef Gluckskafer het volgende:
99% van die 16 jarige dudes weten niet eens wie Bjorn Borg is!
Die denken dat het gewoon een merk is.
een dieptepuntquote:
NEE. Ik ben nog nooit in een Bjorn Borg winkel geweest nee. Ben ik nu een paria en de enige in heel Nederland ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Flikker toch eens een heel eind opDit zeg je ook alleen maar omdat je dan ''stoer'' over kan komen bij de andere FOK!-kers. Alsof jij nog nooit in zo'n winkel bent geweest.
Ze verkopen het praktisch in elke kledingwinkel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NEE. Ik ben nog nooit in een Bjorn Borg winkel geweest nee. Ben ik nu een paria en de enige in heel Nederland ?
Say what?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Opgesloten zou het soms werken als een beveiliging van?
Borg klinkt als:quote:
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NEE. Ik ben nog nooit in een Bjorn Borg winkel geweest nee. Ben ik nu een paria en de enige in heel Nederland ?
Nou weet je dat dit mensen erg kan aanspreken zoiets?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:10 schreef Gluckskafer het volgende:
De gedachtenkronkels van zhe-devill
Maar dan zou ik het gooien op geborgen, ipv verborgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou weet je dat dit mensen erg kan aanspreken zoiets?
Klinkt misschien veilig ofzo? Qua reclame is het misschien een goede naam, klinkt ook lekker hé?
Heey cool ik heb een Bjurn burg!
Ofzo...ja kan me er wel iets bij voorstellen, misschien moet ik ook maar eens een bjurn burgje aanschaffen eens zien of het lekker zit...alleen hebben ze ook tanga's?
quote:ge·bor·gen (bijvoeglijk naamwoord; geborgener, meest geborgen; geborgenheid)
1 veilig en intiem
Hahah, er staat 'KLEIN' op jouw onderbroekje !!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:27 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb Calvin Klein boxers. Die hebben zakelijke status
Ja dus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:34 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hahah, er staat 'KLEIN' op jouw onderbroekje !!!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:34 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hahah, er staat 'KLEIN' op jouw onderbroekje !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |