Nee die shirts die jij naast je g-star, Puta madre, Diesel, en Replay truitjes in je kledingkast hebt liggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:54 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
De wat?
Is dat net zoiets als een arbitragezaak of een Royston Drenthe of Suarez?
Sorry maar Puta Madre, Diesel en Replay heb ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee die shirts die jij naast je g-star, Puta madre, Diesel, en Replay truitjes in je kledingkast hebt liggen.
[afbeelding]
Je jokt. Die draag je altijd op je Evisu.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:41 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Sorry maar Puta Madre, Diesel en Replay heb ik niet.
Sterker nog Puta Madre zegt me echt helemaal niets.
Ik snap NIET wat mensen nou zo mooi vinden aan dat t-shirt. Ik heb niks maar dan ook niks tegen merkkleding (integendeel) maar aan dat t-shirt vind ik niks bijzonders moois aan zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee die shirts die jij naast je g-star, Puta madre, Diesel, en Replay truitjes in je kledingkast hebt liggen.
[afbeelding]
Ach knul als jij je eigen voorkeuren wilt weerspiegelen op andere users houd ik je niet tegenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:15 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je jokt. Die draag je altijd op je Evisu.
Of ben jij er zoeen die loopt in Ralph Lauren, La Coste en Tommy Hilfiger. En heb je zoeen wit met rode Gaastra jas aan de kapstok hangen.
Er op letten...Sommigen lopen nog net niet met hun broek op de enkels... Dan ga je automatisch wel kijken, heb geen donder met erop letten te maken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Mannen die op de boxers van andere mannen letten
Bjorn Borg
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:15 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je jokt. Die draag je altijd op je Evisu.
Of ben jij er zoeen die loopt in Ralph Lauren, La Coste en Tommy Hilfiger. En heb je zoeen wit met rode Gaastra jas aan de kapstok hangen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef MetalSonic het volgende:
Ik draag liever : Tommy / Ralph Lauren dat zijn de merken
Ga Tommy hillfingerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef MetalSonic het volgende:
Bjorn Borg, kut naam, kut merk vage kleding.
Ik draag liever : Tommy / Ralph Lauren dat zijn de merken en niet dat trieste Bjorn Borggaat nergens over
Gelukkig zijn Tommyquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef MetalSonic het volgende:
Bjorn Borg, kut naam, kut merk vage kleding.
Ik draag liever : Tommy / Ralph Lauren dat zijn de merken en niet dat trieste Bjorn Borggaat nergens over
GEEN dik wijf O*quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:47 schreef GlazenKaak het volgende:
wat zien jullie liever dan, een bjorn borg onderbroek van een dik wijf of een bilspleet van een dik wijf
Een dik wijf die bilspleetloos is...!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:47 schreef GlazenKaak het volgende:
wat zien jullie liever dan, een bjorn borg onderbroek van een dik wijf of een bilspleet van een dik wijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |