Zo sad altijd, van die mensen die zich helemaal druk maken over wat andere mensen voor kleding dragen (en nog erger, lopen huilen over Bjorn Borg-boxers en daarna helemaal trots gaan vertellen dat ze bij de Hema voor ¤ 1,45 een boxer hebben gekocht), populaire films ("the dark knight is overhyped man, kijk liever [insert willekeurige onbekende kutfilm uit 1342]") of apparaten zoals iPods ("fuck iPod, mijn creative Zen van 4 jaar oud is veel beter"). Wanneer iemand ze erop wijst dat ze zelf net zo triest zijn, doen ze het af met het feit dat betreffende mensen onzeker zijn

.
Ik vraag me af wat erger is, nichterige guido's die blindelings achter de mode aanlopen of lelijkerds die er zelf niet uitzien en op internet een grote bek over betreffende mensen gaan hebben

Als je al een kerel bent die zelf zo zelfverzekerd is, ga je een willekeurige discotheek in, ram je zo'n 'onzeker jongetje' helemaal kapot, trek je z'n BB-boxer over z'n hoofd, gooi je z'n iPod kapot en versier je z'n breezersletje.
Maak je gewoon niet druk over de stijl van anderen, óf doe er wat aan. Maar op internet over betreffende mensen klagen