abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:04:28 #51
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_61011240
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
De wereld werkt niet zo voor tientallen miljoenen miljarden wezens op deze aarde
Als sommigen de politiek van kwaad willen spelen doen ze dat maar in planeet mars

de tientallen miljarden wezens in deze aarde willen vrede , de tientallen miljoenen mensen willen kwaad
Tientallen miljarden mensen?

ín de aarde? ín de planeet Mars _!?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:16:02 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61011504
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:04 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Tientallen miljarden mensen?

ín de aarde? ín de planeet Mars _!?
En hoe geven we die te vreten. Maar Meki zegt dat de VS dat in elk geval gaat oplossen hoop vol dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:43:15 #53
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61012208
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:09 schreef Meki het volgende:

Het enige wat voor Israel telt is terrorisme
het enige waar dat toegestaan is in de planeet Mars.

Mars? Hoe verzin je het toch
  Moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 15:50:44 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_61012398
lol wat moet ik nou met dit topic
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_61012528
In de doofpot stoppen natuurlijk, immers Meki heeft het topic geopend en dus is het voor bepaalde users DE reden om maar niet serieus over het onderwerp zelf te spreken en puur en alleen op Meki in te gaan.

Tja sp3c, dit probleem is zou oud als Fok zelf.
pi_61013229
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef Mutant01 het volgende:
In de doofpot stoppen natuurlijk, immers Meki heeft het topic geopend en dus is het voor bepaalde users DE reden om maar niet serieus over het onderwerp zelf te spreken en puur en alleen op Meki in te gaan.

Meki topic
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:06:30 #57
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_61014671
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:34 schreef Sora het volgende:

[..]

Zou je volgens je eigen redenering niet al heel lang pissig moeten zijn op hezbollah? Ontzettend selectieve verontwaardiging weer.
En waarom dacht je dat Hezbollah als terreurgroep wordt aangeduid? Precies omdat het bombarderen van burgerdoelen op een dergelijke manier niet geaccepteerd dient te worden en een oorlogsmisdaad is.

Dat is ook de reden waarom ik geschokt ben dergelijke dreigementen uit de Israëlische regering te horen. Je moet als land toch wel erg ver afzakken als je het vanuit de regering nodig vind om te dragen met daden gelijk die van een terreurgroepering niet? Een fatsoenlijk land dient zulke zaken te verwerpen en zich er verre van te houden!

En mochten ze naast dreigen het ook nog gaan uitvoeren dan hebben we het wat mij betreft gewoon over oorlogsmisdadigers die naar dan Haag dienen te worden gehaald, Net als de president van Sudan en nog wat andere figuren.
pi_61016765
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef Mutant01 het volgende:

Ik heb er geen probleem mee over dit onderwerp te discussieren. Alleen is dat onmogelijk met het eeuwige getroll van Meki. Hij is overduidelijk niet uit op discussie en wil alleen maar zijn mening en "argumenten" hier ventileren zodat hij telkens maar weer bevestigd wordt in zijn debiele gedachtenwereld.

Uiteraard is dit makkelijk op te lossen alleen vind FOK! het blijkbaar belangrijker dat Meki hier mag posten dan dat er over iets serieus gediscussierd wordt.

Dus voorlopig:

OT:
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:51:32 #59
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61018094
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:12:45 #60
158899 GasTurbine
pi_61018633
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:06 schreef Tizitl het volgende:

[..]

En waarom dacht je dat Hezbollah als terreurgroep wordt aangeduid? Precies omdat het bombarderen van burgerdoelen op een dergelijke manier niet geaccepteerd dient te worden en een oorlogsmisdaad is.

Dat is ook de reden waarom ik geschokt ben dergelijke dreigementen uit de Israëlische regering te horen. Je moet als land toch wel erg ver afzakken als je het vanuit de regering nodig vind om te dragen met daden gelijk die van een terreurgroepering niet? Een fatsoenlijk land dient zulke zaken te verwerpen en zich er verre van te houden!

En mochten ze naast dreigen het ook nog gaan uitvoeren dan hebben we het wat mij betreft gewoon over oorlogsmisdadigers die naar dan Haag dienen te worden gehaald, Net als de president van Sudan en nog wat andere figuren.
Het gaat erom, dat de regering van Libanon Hezbollah als non-terroristische grep gaat zien.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_61018846
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 04:38 schreef Megumi het volgende:
Het aanpakken van burgerdoelen is geen ongewone strategie. Dat doet de Hezbollah namelijk ook. Dat Israël vervolgens dreigt hetzelfde te doen is dus niet zo gek. Want de Hezbolllah is ook niet vies van het vermoorden van onschuldige vrouwen en kinderen. Wat is je commentaar daarop Meki?
Gooh als iemand je portemennee steelt, mag je ook die van een ander stelen ?.

Hezbollah die verdedigt alleen de burgers waar Israel wraak heeft gezworen.
Hezbollah verdedigt zijn burgers waar Israel een oorlog heeft verklaard
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61018879
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 06:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tuurlijk, die kans is groter. Net zoals de kans groter is dat je burgers raakt als militaire doelen zich onder burgers bevinden.

Maar doe niet net alsof het straks granaten gaat regenen op marktpleinen om zoveel mogelijk burgers om zeep te helpen .
Ik heb geen enkele land horen zeggen behalve Israel dat de burgers de slachtoffers zullen worden.

Geen enkele land. Ik snap je dat je liefde hebt met Israel want dat gaat altijd natuurlijk voor
pi_61018915
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:02 schreef waht het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Israëliers (en uiteraard ook Amerikanen) zijn niet meer dan babymoordenaars wiens doel het is alle Islamitische kinderen te vermoorden. Het zijn psychopaten, die genieten van het zien van ontplofte kinderlichamen, het horen van in ellende schreeuwende vrouwen en het onthoofden van moslim-mannen.

*hele diepe zucht*
Open je ogen in de echte wereld, de wereld is niet meer zoals hij was 200 jaar geleden
pi_61018964
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:39 schreef Sora het volgende:

[..]

nogal wiedes aangezien hezbollah hun eigen burgers als levende schilden gebruikte en constant raketten vanuit flatgebouwen of midden in burgerwijken afschoot. Kunnen ze die arme slachtoffers ook weer gebruiken als propaganda. En dan loopt er hier nog een of andere achterlijke idioot rond die dat niet inziet. Debiel.
Jah en Israel zet stiekem alle burgers in de bussen zeker . Kunnen ze die arme slachtoffers ook weer gebruiken als propaganda.

Jij als Pro-Israel zal nooit vrede krijgen met andere mensen , jij zal eerst vrede moeten onderzoeken
pi_61019000
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Sora het volgende:

[..]

Wat je wil bereiken is dat er geen raketten meer worden afgevuurt, dat doe je door die batterijen uit te schakelen.
Helaas wat je zegt is Israelische leger de batterij
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:32:53 #66
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_61019183
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:12 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Het gaat erom, dat de regering van Libanon Hezbollah als non-terroristische grep gaat zien.
Tja de regering van Libanon kan ook moeilijk anders, Hezbollah is behoorlijk machtig in Libanon en nog een burgeroorlog is wel het laatste wat dat land kan gebruiken. Bovendien heeft Hezbollah een politieke arm net zoals bijvoorbeeld de IRA, de ETA of hamas dat heeft.

Van mij mag Israël in het geval van een aanval van Hezbollah overigens wel optreden. Dat dient echter wel proportioneel te gebeuren en civiele doelen dienen ontzien te worden, vergeet niet dat het bombarderen van burgerdoelen door Israël met hypermoderne wapens veel meer slachtoffers en schade betekend dan die paar geïmproviseerde raketten van Hezbollah.
pi_61019256
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:12 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet, De Israelische regering ziet de leger toch ook als non-terroristische grap
pi_61024640
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Sora het volgende:

[..]

Wat je wil bereiken is dat er geen raketten meer worden afgevuurt, dat doe je door die batterijen uit te schakelen.
In de eerste plaats is het effect van die raketten amper merkbaar, in de tweede plaats werkt jouw methode kennelijk niet. Als je een kop van de draak afhakt, groeien er twee aan.
Als jouw methode zou werken, waren er al lang geen Palestijnse raketten meer, immers.

Verder dient een zichzelf respecterende staat zich te gedragen volgens de wetten en regels die hij zelf aangenomen heeft. Nou lijkt het me, dat in Israel zelfverdediging, net als in Nederland, toegestaan is, mits het geweld proportioneel is. En uiteraard alleen tegen de dader, niet tegen onschuldige omstanders of gedwongen aanwezigen.

Ik vind het nogal primitief en minderwaardig om je zo te verlagen. Van een soldaat in een opwelling kan ik zoiets nog wel begrijpen, maar van een politicus die veilig thuis zit, niet.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 21 augustus 2008 @ 23:23:32 #69
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_61025079
Israel is al lang geleden zijn superieure morele grond kwijtgeraakt. Heel lang geleden. Van mij mag Israel militair hard bestraft worden. Het lijkt wel de enige manier voor Israel voor ze tot luisteren wordt gedwongen.
Dasvidanja
pi_61026190
!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61026401
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:46 schreef waht het volgende:

[..]

Ik heb er geen probleem mee over dit onderwerp te discussieren. Alleen is dat onmogelijk met het eeuwige getroll van Meki. Hij is overduidelijk niet uit op discussie en wil alleen maar zijn mening en "argumenten" hier ventileren zodat hij telkens maar weer bevestigd wordt in zijn debiele gedachtenwereld.

Uiteraard is dit makkelijk op te lossen alleen vind FOK! het blijkbaar belangrijker dat Meki hier mag posten dan dat er over iets serieus gediscussierd wordt.

Dus voorlopig:

OT:
Zou ik ook zeggen als Pro-Israel
pi_61028990
Ja want hij prijst ook echt Israel de hemel in zijn post
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 03:01:16 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61029012
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Gooh als iemand je portemennee steelt, mag je ook die van een ander stelen ?.

Hezbollah die verdedigt alleen de burgers waar Israel wraak heeft gezworen.
Hezbollah verdedigt zijn burgers waar Israel een oorlog heeft verklaard
Hezbollah gebruikt onschuldige burgers als schild en verstoppen zich daarom in woonwijken. Het zijn gewoon moordenaars met geen eergevoel. En van dat soort mensen zou ik echt geen portemennee stelen. Maar die zou ik van de aardbodem doen verdwijnen. Als ik die macht zou hebben. Of vindt jij het opblazen van onschuldige mensen in een bus en dergelijke goed Meki. Want dat is wat de Hezbollah doet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Megumi op 22-08-2008 03:08:23 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61029043
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:09 schreef Meki het volgende:
Israël dreigt Libanese burgerdoelwitten te bombarderen , volgens HLN

Israël heeft er opnieuw mee gedreigd Libanese burgerdoelwitten te bombarderen als het in een nieuw conflict verwikkeld raakt met de militante organisatie Hezbollah.

"Vanaf het moment dat de Libanese regering Hezbollah legitimeert, moet ze begrijpen dat de hele Libanese staat een doelwit vormt, net zoals Israël een doelwit vormt voor Hezbollah", zo sprak de Israëlische minister van Milieu, Gideon Ezra, straffe taal op de openbare radio.

Geen beperkingen

De Israëlische premier Ehud Olmert zei gisteren nog dat Israël "geen militaire beperkingen" meer zal opleggen mocht een nieuwe oorlog uitbreken.

Hoewel de Israëlische luchtmacht in de oorlog met Hezbollah - die van 12 juli tot 14 augustus 2006 woedde - de luchthaven van Beiroet en tientallen bruggen in Libanon bombardeerde, beweert ze toch geen burgerdoelwitten te hebben aangevallen die niet gelinkt waren aan Hezbollah.

Bij het conflict met Hezbollah vielen meer dan 1.200 Libanese dodelijke slachtoffers, vooral burgers. Aan Israëlische kant vielen 160 doden te betreuren, onder wie vooral militairen. (belga/mvp)
http://www.hln.be/hln/nl/(...)te-bombarderen.dhtml

Dit is echt het het belangrijkste bewijs dat Israel mensenlevens als speelgoed ziet. Baby's en kinderen en burgers [ afbeelding ] zullen genadeloos worden afgemaakt door de ware terroristen van de Israelische kant.

[ afbeelding ]
Zulke momenten zullen voor Israel niks meer meemaken.

Het enige wat voor Israel telt is terrorisme
het enige waar dat toegestaan is in de planeet Mars.

Nog erger is de dreigement van Israel die gelijk past bij de incidenten met Rusland
Amerika en Israel zullen gezamenlijk de hele mensheid vernietigen

Heb je ook het stuk bijbehorende tekst gelezen van de pagina waar je je foto van gejat hebt?

Die zogenaamd zielige Palestijn en dat kind zijn geen slachtoffers van Israelisch vuur, maar van PALESTIJNSE KOGELS. Of nog beter, het is een complete HOAX.

Hah. Wat een grap. Het is geen wonder dat jullie grote held Arafat miljarden aan buitenlandse hulp naar zijn eigen bankrekeningen gesluisd heeft, terwijl z'n volk hem kon verrotten - met zulke goedgelovige idioten als jij was dat een koud kunstje.

Bovendien is het Israel's goed recht om 'geen militaire beperkingen' aan te houden wanneer ze aangevallen worden door een organisatie die effectief gesteund wordt door een andere staat.

Misschien moet je eens bij je Arabische broeders gaan zoeken die koste wat het kost Israel van de kaart willen vegen, en de schuld van Arabische doden op HUN conto schrijven. Maar goed, dat soort verbanden ben je niet eens in staat om te leggen, simpele ziel.

[ Bericht 1% gewijzigd door StefanP op 22-08-2008 05:39:46 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 03:17:39 #75
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61029133
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 03:06 schreef StefanP het volgende:

[..]

Heb je ook het stuk tekst gelezen van de pagina waar je je foto van gejat heeft?

Die zogenaamd zielige Palestijn en dat kind zijn geen slachtoffers van Israelisch vuur, maar van PALESTIJNSE KOGELS. Of nog beter, het is een complete HOAX.

Hah. Wat een grap. Het is geen wonder dat jullie grote held Arafat miljarden aan buitenlandse hulp naar zijn eigen bankrekeningen gesluisd heeft, terwijl z'n volk hem kon verrotten - met zulke goedgelovige idioten als jij was dat een koud kunstje.

Bovendien is het Israel's goed recht om 'geen militaire beperkingen' aan te houden wanneer ze aangevallen worden door een organisatie die effectief gesteund wordt door een andere staat.

Misschien moet je eens bij je Arabische broeders gaan zoeken die koste wat het kost Israel van de kaart willen vegen, en de schuld van Arabische doden op HUN conto schrijven. Maar goed, dat soort verbanden ben je niet eens in staat om te leggen, simpele ziel.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 03:23:32 #76
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61029183
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:23 schreef Verluste het volgende:
Israel is al lang geleden zijn superieure morele grond kwijtgeraakt. Heel lang geleden. Van mij mag Israel militair hard bestraft worden. Het lijkt wel de enige manier voor Israel voor ze tot luisteren wordt gedwongen.
In oorlog zijn er geen superieure morele waarden. Maar heeft de staat die zijn vijand totaal verslaat altijd gelijk in dat opzicht falen de Hezbollah en de staat Israël. In deze oorlog geef ik Israël de meeste kansen en zou ik dus de generaals van dat land straffen omdat zo nog steeds geen overwinning hebben bereikt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Megumi op 22-08-2008 03:30:53 ]
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 03:42:07 #77
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_61029384
I never workout
pi_61029843
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 03:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Inhoudelijk heb je niets in te brengen? Er zijn weinig mensen zo 'snugger' als Meki, maar jij overtreft hem misschien zelfs.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 05:52:29 #79
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61029863
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 05:40 schreef StefanP het volgende:

[..]

Inhoudelijk heb je niets in te brengen? Er zijn weinig mensen zo 'snugger' als Meki, maar jij overtreft hem misschien zelfs.
Ik denk dat je het over je zelf hebt. Sukkel. En waarom zou ik inhoudelijk op je ingaan als je toch altijd gelijk hebt.
pi_61029870
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 05:52 schreef Megumi het volgende:

[..]

je zelf

Houd jij het nou maar bij smilies; dat is misschien wel zo verstandig.
-Mark Steyn
pi_61029874
Ik kan me voorstellen dat mensen hun post niet in zo'n stompzinnig topic gaan zetten.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 06:18:30 #82
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_61029887
Eigenlijk zou voor dit soort topics gewoon een tag gezet moeten worden, zoals:
quote:
[Meki-topic] Israël doet weer stout, deel zoveel
The Internets, I needs it..
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 06:51:53 #83
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61029935
Heeft iemand nog de cijfers van de oorlog in 2006? Volgens mij had Libanon wel een tienvoud van het aantal burgerslachtoffers, terwijl het land volgens redeneringen in dit topic 'de aanvallende partij' lijkt te zijn.
quote:
[..] Volgens schattingen vielen in de eerste week aan Libanese kant enkele honderden doden en aan Israëlische zijde enkele tientallen doden. [..]Wiki
Daarbij werden toen ook al burgerdoelen bestookt. Zoals complete kruispunten die vernietigd werden, of elektriciteitscentrales.
Daar heeft een katoesja achterop een jeep inderdaad héél erg veel last van... .
Of, nee, het argument was dan dat Israël allerlei burgerdoelen plat mocht bombarderen, zodat Libanon dan niet boos moest worden op diegene die de bommen gooit met straaljagers (Israël) maar op de Hezbollah.

Onnavolgbare logica...

[ Bericht 37% gewijzigd door Yildiz op 22-08-2008 06:59:13 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_61033175
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 03:06 schreef StefanP het volgende:

[..]

Heb je ook het stuk bijbehorende tekst gelezen van de pagina waar je je foto van gejat hebt?

En dit zegt een Amerikaanse rechtse man
Ga maar naar de forum van CNN.COM
pi_61033237
Ontslagen uit het Circus Meki?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_61033349
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 06:51 schreef Yildiz het volgende:
Heeft iemand nog de cijfers van de oorlog in 2006? Volgens mij had Libanon wel een tienvoud van het aantal burgerslachtoffers, terwijl het land volgens redeneringen in dit topic 'de aanvallende partij' lijkt te zijn.
[..]

Daarbij werden toen ook al burgerdoelen bestookt. Zoals complete kruispunten die vernietigd werden, of elektriciteitscentrales.
Daar heeft een katoesja achterop een jeep inderdaad héél erg veel last van... .
Of, nee, het argument was dan dat Israël allerlei burgerdoelen plat mocht bombarderen, zodat Libanon dan niet boos moest worden op diegene die de bommen gooit met straaljagers (Israël) maar op de Hezbollah.

Onnavolgbare logica...
Volgens mij was dit de logica:
quote:
Volgens mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HWR) begaan beide partijen oorlogsmisdaden door het onwillekeurig schieten op burgerdoelen. De Hezbollah schendt daarbovenop nog het oorlogsrecht door vanuit scholen, ziekenhuizen en bewoonde gebieden te opereren en daarmee deze in gevaar te brengen.
[43]

Onderstaande tart ook elke logica, in mijn ogen:
quote:
...the Berlin daily the Tagesspiegel published a letter-to-the-editor from Dr. Mounir Herzallah, a Shiite from the South of Lebanon. Dr. Herzallah reports on how Hezbollah-terrorists came to his town, dug a munitions depot and then built a school and a residence directly over it. He writes:
“Laughing, a local sheikh explained to me that the Jews lose either way: either because the rockets are fired at them or because, if they attack munitions depot, they are condemned by world public opinion on account of the dead civilians.” Hezbollah, he says, uses the civilian population “as a human shield and then when they are dead as propaganda.”
Just how indifferent the lives of their fellow Muslims are to the Shiite Islamists was already made clear during the Iran-Iraq War, when Khomeini sent thousands of Iranian children into the mine fields. Still today, this mass murder is defended as “martyrdom” by people like Ahmadinejad and Nasrallah.

In April, The New Republic published an abridged version of Küntzel's article on these “children of the minefields.” He has now made available the unabridged version. The particular role of Hizballah is also touched upon in the text. The English translation is by John Rosenthal.

[ Bericht 10% gewijzigd door damian5700 op 22-08-2008 11:04:38 ]
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_61046232
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 05:40 schreef StefanP het volgende:

[..]

Daar zit zelfs een kern van waarheid in.. megumi vertoont niet bepaald kenmerken van enig verstand.. ik zit steeds te schamen voor z'n zwakbegaafde posts..
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:21:26 #88
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61047360
Ik kan begrijpen dat het frustrerend is voor Israël dat er vaak burgerdoelen worden aangevallen, maar dat je dan expres wraak wil nemen op (Arabische) burgerdoelen maakt hen ook niks anders dan een terrorist.
AFC AJAX
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:44:59 #89
158899 GasTurbine
pi_61047904
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:51 schreef Meki het volgende:

[..]

En dit zegt een Amerikaanse rechtse man
Ga maar naar de forum van CNN.COM
Wat is er mis mee om rechts en amerikaans te zijn? Ben je soms aan het discrimineren Meekson?
pi_61048103
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:44 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om rechts en amerikaans te zijn? Ben je soms aan het discrimineren Meekson?
Meki-san
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 08:35:54 #91
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61058958
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 05:58 schreef StefanP het volgende:

[..]

Houd jij het nou maar bij smilies; dat is misschien wel zo verstandig.
Trouwens even een off topic vraagje. Waarom rijd jij als een echte Amerikaan in een Toyota? En wat inhoudelijk op jou ingaan aangaat. Dat is net zo zinloos als met je blote voet tegen de klaagmuur schoppen. En IQ ik weet wel zeker dat een meer in huis heeft dan jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')