abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61004292
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:04 schreef IHVK het volgende:
Het blijft voor veel mensen moeilijk om hun afkeur jegens sommige daden van Israël te scheiden van (hun) antisemitisme.
Terwijl het voor anderen weer gebruikelijk is om terechte kritiek op onbeschoft gedrag van Israel automatisch als antisemitisme weg te zetten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:48:12 #42
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_61008409
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:39 schreef Sora het volgende:

[..]

nogal wiedes aangezien hezbollah hun eigen burgers als levende schilden gebruikte en constant raketten vanuit flatgebouwen of midden in burgerwijken afschoot. Kunnen ze die arme slachtoffers ook weer gebruiken als propaganda. En dan loopt er hier nog een of andere achterlijke idioot rond die dat niet inziet. Debiel.
2 wrongs don't make a right. Tuurlijk is hezbollah fout, maar dat geeft Israel nog niet het recht om burgerdoelen aan te vallen. Ik hoop dat als het zover komt dat Nederland er consequenties aan zal hangen.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_61008617
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

2 wrongs don't make a right. Tuurlijk is hezbollah fout, maar dat geeft Israel nog niet het recht om burgerdoelen aan te vallen. Ik hoop dat als het zover komt dat Nederland er consequenties aan zal hangen.
Is een flat waaruit raketten worden afgeschoten een militair doel of een burger doel? Die lijn word door de hezbollah wel heel erg dun gemaakt. Je hebt als land de keuze: Of we riskeren een gevaarlijke guerilla grond oorlog en proberen dat soort plekken vanaf de grond onschadelijk te maken en in de tussentijd sterven onze burgers, of we mikken een bom op die flat en sparen onze eigen burgers en riskeren geen gevaarlijke situatie voor onze militairen. Ik vind de 2e keuze zeer goed te verdedigen en te begrijpen. Het is natuurlijk niet zo zwart-wit, maar 't idee snap je wel.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:54:59 #44
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_61008784
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:51 schreef Sora het volgende:

[..]

Is een flat waaruit raketten worden afgeschoten een militair doel of een burger doel? Die lijn word door de hezbollah wel heel erg dun gemaakt. Je hebt als land de keuze: Of we riskeren een gevaarlijke guerilla grond oorlog en proberen dat soort plekken vanaf de grond onschadelijk te maken en in de tussentijd sterven onze burgers, of we mikken een bom op die flat en sparen onze eigen burgers en riskeren geen gevaarlijke situatie voor onze militairen. Ik vind de 2e keuze zeer goed te verdedigen en te begrijpen. Het is natuurlijk niet zo zwart-wit, maar 't idee snap je wel.
Het enige dat je daarmee creeert is meer volgelingen van Hezbollah. Tegen terrorisme kun je nou eenmaal weinig doen. Ze zijn onzichtbaar, het kan iedereen zijn en ze kunnen overal aanvallen. Het enige dat je ertegen kunt doen is de voedingsbodem wegnemen en dan bloed het vanzelf dood. En de voedingsbodem weghalen doe je niet door burgerdoelen te bestoken, daar vergroot je het juist mee.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_61009489
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:54 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Het enige dat je daarmee creeert is meer volgelingen van Hezbollah. Tegen terrorisme kun je nou eenmaal weinig doen. Ze zijn onzichtbaar, het kan iedereen zijn en ze kunnen overal aanvallen. Het enige dat je ertegen kunt doen is de voedingsbodem wegnemen en dan bloed het vanzelf dood. En de voedingsbodem weghalen doe je niet door burgerdoelen te bestoken, daar vergroot je het juist mee.
Wat je wil bereiken is dat er geen raketten meer worden afgevuurt, dat doe je door die batterijen uit te schakelen.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:13:48 #46
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_61009665
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Sora het volgende:

[..]

Wat je wil bereiken is dat er geen raketten meer worden afgevuurt, dat doe je door die batterijen uit te schakelen.
Dat kun je doen, maar als je in de tegelijkertijd tientallen gezinnen geheel of gedeeltelijk naar het hiernamaals blaast, dan kun je er vanuit gaan dat er binnen afzienbare tijd nog meer terroristen zijn die wraak willen nemen, niet alleen familie en vrienden van degenen die je hebt opgeblazen, maar ook voormalig neutrale personen die zien wat er gebeurt. En dan kun je de nieuw opgestane batterijen ook wel weer opblazen met nog wat extra burgerdoden, maar zo blijf je bezig.
pi_61009828
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 06:40 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Denk dat Meki gewoon een typfout heeft gemaakt.
Nou ja, als je op burgerdoelen schiet krijg je ook meestal burgerdoden.
pi_61010816
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 04:38 schreef Megumi het volgende:
Het aanpakken van burgerdoelen is geen ongewone strategie. Dat doet de Hezbollah namelijk ook. Dat Israël vervolgens dreigt hetzelfde te doen is dus niet zo gek. Want de Hezbolllah is ook niet vies van het vermoorden van onschuldige vrouwen en kinderen. Wat is je commentaar daarop Meki?
Je weet toch als je zulke vragen stelt dat Meki opeens weg is en geen antwoord meer geeft.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:01:13 #49
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_61011164
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Gooh ga jij anders maar.
Ik wordt niet gediscrimineerd daaro. Daarnaast heb ik mijn zinnen gezet op de VS.

iig: wat ik wilde zeggen met dat doordenkertje, is dat moslims en joden daar systematisch worden gehaat en geslagen. In Tsjetjenië heb je zelfs een onafhankelijkheidsoorlogje. Enfin: daar geeft het land niets om.

Als er hier een botte opmerking wordt gezet richting de Islam in het algemeen staat het land op stelten.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_61011209
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:09 schreef Meki het volgende:
Dit is echt het het belangrijkste bewijs dat Israel mensenlevens als speelgoed ziet. Baby's en kinderen en zullen genadeloos worden afgemaakt door de ware terroristen van de Israelische kant.
Je hebt helemaal gelijk. Israëliers (en uiteraard ook Amerikanen) zijn niet meer dan babymoordenaars wiens doel het is alle Islamitische kinderen te vermoorden. Het zijn psychopaten, die genieten van het zien van ontplofte kinderlichamen, het horen van in ellende schreeuwende vrouwen en het onthoofden van moslim-mannen.

*hele diepe zucht*
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:04:28 #51
158899 GasTurbine
pi_61011240
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
De wereld werkt niet zo voor tientallen miljoenen miljarden wezens op deze aarde
Als sommigen de politiek van kwaad willen spelen doen ze dat maar in planeet mars

de tientallen miljarden wezens in deze aarde willen vrede , de tientallen miljoenen mensen willen kwaad
Tientallen miljarden mensen?

ín de aarde? ín de planeet Mars _!?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:16:02 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61011504
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:04 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Tientallen miljarden mensen?

ín de aarde? ín de planeet Mars _!?
En hoe geven we die te vreten. Maar Meki zegt dat de VS dat in elk geval gaat oplossen hoop vol dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:43:15 #53
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61012208
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:09 schreef Meki het volgende:

Het enige wat voor Israel telt is terrorisme
het enige waar dat toegestaan is in de planeet Mars.

Mars? Hoe verzin je het toch
  Moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 15:50:44 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_61012398
lol wat moet ik nou met dit topic
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_61012528
In de doofpot stoppen natuurlijk, immers Meki heeft het topic geopend en dus is het voor bepaalde users DE reden om maar niet serieus over het onderwerp zelf te spreken en puur en alleen op Meki in te gaan.

Tja sp3c, dit probleem is zou oud als Fok zelf.
pi_61013229
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef Mutant01 het volgende:
In de doofpot stoppen natuurlijk, immers Meki heeft het topic geopend en dus is het voor bepaalde users DE reden om maar niet serieus over het onderwerp zelf te spreken en puur en alleen op Meki in te gaan.

Meki topic
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:06:30 #57
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_61014671
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:34 schreef Sora het volgende:

[..]

Zou je volgens je eigen redenering niet al heel lang pissig moeten zijn op hezbollah? Ontzettend selectieve verontwaardiging weer.
En waarom dacht je dat Hezbollah als terreurgroep wordt aangeduid? Precies omdat het bombarderen van burgerdoelen op een dergelijke manier niet geaccepteerd dient te worden en een oorlogsmisdaad is.

Dat is ook de reden waarom ik geschokt ben dergelijke dreigementen uit de Israëlische regering te horen. Je moet als land toch wel erg ver afzakken als je het vanuit de regering nodig vind om te dragen met daden gelijk die van een terreurgroepering niet? Een fatsoenlijk land dient zulke zaken te verwerpen en zich er verre van te houden!

En mochten ze naast dreigen het ook nog gaan uitvoeren dan hebben we het wat mij betreft gewoon over oorlogsmisdadigers die naar dan Haag dienen te worden gehaald, Net als de president van Sudan en nog wat andere figuren.
pi_61016765
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef Mutant01 het volgende:

Ik heb er geen probleem mee over dit onderwerp te discussieren. Alleen is dat onmogelijk met het eeuwige getroll van Meki. Hij is overduidelijk niet uit op discussie en wil alleen maar zijn mening en "argumenten" hier ventileren zodat hij telkens maar weer bevestigd wordt in zijn debiele gedachtenwereld.

Uiteraard is dit makkelijk op te lossen alleen vind FOK! het blijkbaar belangrijker dat Meki hier mag posten dan dat er over iets serieus gediscussierd wordt.

Dus voorlopig:

OT:
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:51:32 #59
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61018094
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:12:45 #60
158899 GasTurbine
pi_61018633
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:06 schreef Tizitl het volgende:

[..]

En waarom dacht je dat Hezbollah als terreurgroep wordt aangeduid? Precies omdat het bombarderen van burgerdoelen op een dergelijke manier niet geaccepteerd dient te worden en een oorlogsmisdaad is.

Dat is ook de reden waarom ik geschokt ben dergelijke dreigementen uit de Israëlische regering te horen. Je moet als land toch wel erg ver afzakken als je het vanuit de regering nodig vind om te dragen met daden gelijk die van een terreurgroepering niet? Een fatsoenlijk land dient zulke zaken te verwerpen en zich er verre van te houden!

En mochten ze naast dreigen het ook nog gaan uitvoeren dan hebben we het wat mij betreft gewoon over oorlogsmisdadigers die naar dan Haag dienen te worden gehaald, Net als de president van Sudan en nog wat andere figuren.
Het gaat erom, dat de regering van Libanon Hezbollah als non-terroristische grep gaat zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')