De kans dat je burgers raakt als je schiet op burgerdoelen lijkt me inderdaad vrij groot.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:10 schreef DennisMoore het volgende:
Is 'burgerdoelen' synoniem aan 'burgers' dan?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
De kans dat je burgers raakt als je schiet op burgerdoelen lijkt me inderdaad vrij groot.
Tuurlijk, die kans is groter. Net zoals de kans groter is dat je burgers raakt als militaire doelen zich onder burgers bevinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:17 schreef Megumi het volgende:
De kans dat je burgers raakt als je schiet op burgerdoelen lijkt me inderdaad vrij groot.
Iets zegt me dat Meki dat niet op prijs zou stellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:33 schreef DennisMoore het volgende:
Kan een modje effe de TT wijzigen en 'burgerdoden' vervangen door 'burgerdoelen' oid?
'k Denk dat Meki gewoon een typfout heeft gemaakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:37 schreef Megumi het volgende:
Iets zegt me dat Meki dat niet op prijs zou stellen.
Nee hoor gewoon weer Meki poging to provocerenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Denk dat Meki gewoon een typfout heeft gemaakt.
Zou je volgens je eigen redenering niet al heel lang pissig moeten zijn op hezbollah? Ontzettend selectieve verontwaardiging weer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:09 schreef Meki het volgende:
Israël dreigt Libanese burgerdoelwitten te bombarderen , volgens HLN
Israël heeft er opnieuw mee gedreigd Libanese burgerdoelwitten te bombarderen als het in een nieuw conflict verwikkeld raakt met de militante organisatie Hezbollah.
"Vanaf het moment dat de Libanese regering Hezbollah legitimeert, moet ze begrijpen dat de hele Libanese staat een doelwit vormt, net zoals Israël een doelwit vormt voor Hezbollah", zo sprak de Israëlische minister van Milieu, Gideon Ezra, straffe taal op de openbare radio.
Geen beperkingen
De Israëlische premier Ehud Olmert zei gisteren nog dat Israël "geen militaire beperkingen" meer zal opleggen mocht een nieuwe oorlog uitbreken.
Hoewel de Israëlische luchtmacht in de oorlog met Hezbollah - die van 12 juli tot 14 augustus 2006 woedde - de luchthaven van Beiroet en tientallen bruggen in Libanon bombardeerde, beweert ze toch geen burgerdoelwitten te hebben aangevallen die niet gelinkt waren aan Hezbollah.
Bij het conflict met Hezbollah vielen meer dan 1.200 Libanese dodelijke slachtoffers, vooral burgers. Aan Israëlische kant vielen 160 doden te betreuren, onder wie vooral militairen. (belga/mvp)
http://www.hln.be/hln/nl/(...)te-bombarderen.dhtml
Dit is echt het het belangrijkste bewijs dat Israel mensenlevens als speelgoed ziet. Baby's en kinderen en burgers [ afbeelding ] zullen genadeloos worden afgemaakt door de ware terroristen van de Israelische kant.
[ afbeelding ]
Zulke momenten zullen voor Israel niks meer meemaken.
Het enige wat voor Israel telt is terrorisme
het enige waar dat toegestaan is in de planeet Mars.
Nog erger is de dreigement van Israel die gelijk past bij de incidenten met Rusland
Amerika en Israel zullen gezamenlijk de hele mensheid vernietigen
nogal wiedes aangezien hezbollah hun eigen burgers als levende schilden gebruikte en constant raketten vanuit flatgebouwen of midden in burgerwijken afschoot. Kunnen ze die arme slachtoffers ook weer gebruiken als propaganda. En dan loopt er hier nog een of andere achterlijke idioot rond die dat niet inziet. Debiel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit is een bewuste aanval die 10 jaar geleden a 1996 nogmaals was aangevallen op hetzelfde plek , en alweer tientallen doden in Qana
1.200 doden, onder wie vooral burgers
\quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:39 schreef Sora het volgende:
[..]
nogal wiedes aangezien hezbollah hun eigen burgers als levende schilden gebruikte en constant raketten vanuit flatgebouwen of midden in burgerwijken afschoot. Kunnen ze die arme slachtoffers ook weer gebruiken als propaganda. En dan loopt er hier nog een of andere achterlijke idioot rond die dat niet inziet. Debiel.
Terwijl het voor anderen weer gebruikelijk is om terechte kritiek op onbeschoft gedrag van Israel automatisch als antisemitisme weg te zetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:04 schreef IHVK het volgende:
Het blijft voor veel mensen moeilijk om hun afkeur jegens sommige daden van Israël te scheiden van (hun) antisemitisme.
2 wrongs don't make a right. Tuurlijk is hezbollah fout, maar dat geeft Israel nog niet het recht om burgerdoelen aan te vallen. Ik hoop dat als het zover komt dat Nederland er consequenties aan zal hangen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:39 schreef Sora het volgende:
[..]
nogal wiedes aangezien hezbollah hun eigen burgers als levende schilden gebruikte en constant raketten vanuit flatgebouwen of midden in burgerwijken afschoot. Kunnen ze die arme slachtoffers ook weer gebruiken als propaganda. En dan loopt er hier nog een of andere achterlijke idioot rond die dat niet inziet. Debiel.
Is een flat waaruit raketten worden afgeschoten een militair doel of een burger doel? Die lijn word door de hezbollah wel heel erg dun gemaakt. Je hebt als land de keuze: Of we riskeren een gevaarlijke guerilla grond oorlog en proberen dat soort plekken vanaf de grond onschadelijk te maken en in de tussentijd sterven onze burgers, of we mikken een bom op die flat en sparen onze eigen burgers en riskeren geen gevaarlijke situatie voor onze militairen. Ik vind de 2e keuze zeer goed te verdedigen en te begrijpen. Het is natuurlijk niet zo zwart-wit, maar 't idee snap je wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
2 wrongs don't make a right. Tuurlijk is hezbollah fout, maar dat geeft Israel nog niet het recht om burgerdoelen aan te vallen. Ik hoop dat als het zover komt dat Nederland er consequenties aan zal hangen.
Het enige dat je daarmee creeert is meer volgelingen van Hezbollah. Tegen terrorisme kun je nou eenmaal weinig doen. Ze zijn onzichtbaar, het kan iedereen zijn en ze kunnen overal aanvallen. Het enige dat je ertegen kunt doen is de voedingsbodem wegnemen en dan bloed het vanzelf dood. En de voedingsbodem weghalen doe je niet door burgerdoelen te bestoken, daar vergroot je het juist mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:51 schreef Sora het volgende:
[..]
Is een flat waaruit raketten worden afgeschoten een militair doel of een burger doel? Die lijn word door de hezbollah wel heel erg dun gemaakt. Je hebt als land de keuze: Of we riskeren een gevaarlijke guerilla grond oorlog en proberen dat soort plekken vanaf de grond onschadelijk te maken en in de tussentijd sterven onze burgers, of we mikken een bom op die flat en sparen onze eigen burgers en riskeren geen gevaarlijke situatie voor onze militairen. Ik vind de 2e keuze zeer goed te verdedigen en te begrijpen. Het is natuurlijk niet zo zwart-wit, maar 't idee snap je wel.
Wat je wil bereiken is dat er geen raketten meer worden afgevuurt, dat doe je door die batterijen uit te schakelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:54 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Het enige dat je daarmee creeert is meer volgelingen van Hezbollah. Tegen terrorisme kun je nou eenmaal weinig doen. Ze zijn onzichtbaar, het kan iedereen zijn en ze kunnen overal aanvallen. Het enige dat je ertegen kunt doen is de voedingsbodem wegnemen en dan bloed het vanzelf dood. En de voedingsbodem weghalen doe je niet door burgerdoelen te bestoken, daar vergroot je het juist mee.
Dat kun je doen, maar als je in de tegelijkertijd tientallen gezinnen geheel of gedeeltelijk naar het hiernamaals blaast, dan kun je er vanuit gaan dat er binnen afzienbare tijd nog meer terroristen zijn die wraak willen nemen, niet alleen familie en vrienden van degenen die je hebt opgeblazen, maar ook voormalig neutrale personen die zien wat er gebeurt. En dan kun je de nieuw opgestane batterijen ook wel weer opblazen met nog wat extra burgerdoden, maar zo blijf je bezig.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Sora het volgende:
[..]
Wat je wil bereiken is dat er geen raketten meer worden afgevuurt, dat doe je door die batterijen uit te schakelen.
Nou ja, als je op burgerdoelen schiet krijg je ook meestal burgerdoden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Denk dat Meki gewoon een typfout heeft gemaakt.
Je weet toch als je zulke vragen stelt dat Meki opeens weg is en geen antwoord meer geeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:38 schreef Megumi het volgende:
Het aanpakken van burgerdoelen is geen ongewone strategie. Dat doet de Hezbollah namelijk ook. Dat Israël vervolgens dreigt hetzelfde te doen is dus niet zo gek. Want de Hezbolllah is ook niet vies van het vermoorden van onschuldige vrouwen en kinderen. Wat is je commentaar daarop Meki?
Ik wordt niet gediscrimineerd daaro. Daarnaast heb ik mijn zinnen gezet op de VS.quote:
Je hebt helemaal gelijk. Israëliers (en uiteraard ook Amerikanen) zijn niet meer dan babymoordenaars wiens doel het is alle Islamitische kinderen te vermoorden. Het zijn psychopaten, die genieten van het zien van ontplofte kinderlichamen, het horen van in ellende schreeuwende vrouwen en het onthoofden van moslim-mannen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:09 schreef Meki het volgende:
Dit is echt het het belangrijkste bewijs dat Israel mensenlevens als speelgoed ziet. Baby's en kinderen en zullen genadeloos worden afgemaakt door de ware terroristen van de Israelische kant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |