Ik wilde jou nog even zeggen dat White Denim inderdaad tof is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:56 schreef Z het volgende:
Ik wilde nog zeggen dat Weird Era Cont wat van Atlas Sound weg had maar ik zie nu dat dat niet zo verrassend is.
en Last.FM:quote:hypnotic acid dub, post-punk, lo-fi
't Is in ieder geval erg goed. En een ontiegelijk lelijke/walgelijke hoes!!quote:Fabulous Diamonds are a Melbourne, Australia duo comprised of Nisa Venerosa and Jarrod Zlatic. They use a drum machine (although Nisa also occasionally plays a drum kit for live performances), senseless saxophone, electric organ, and heavily delayed vocals to make their unique avant-garde music humbly disguised as pop minimalism. Truly experimental, defiant of glib categorization, advanced and yet totally stoned-sounding.
dat zijn idd twee heel mooie namen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:18 schreef pfaf het volgende:
Oe! MM! Er is een nieuwe Damien Jurado hè?Geen enorme uitschieters als Lion Tamer als op On My Way To Absence iets meer country en vrolijker ook, maar wel erg mooi.
Verder is de nieuwe Rosebuds ook erg lief en tof!
Conformistquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:16 schreef -Dries- het volgende:
Yes! De nieuwe Margo & the nuclear so and so's is uit!!
Ik luister nu naar ''Not Animal' en het is weer mooi!'
hijs goed he!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:52 schreef Tourniquet het volgende:
De nieuwe cd van Anderson (In Runs In The Family) staat op de luisterpaal!
De nummers op hun myspace klonken op zich wel tof, maar een hele plaat van die ongein trek ik echt niet. Heel dissonant, ergens tussen The Residents en Neutral Milk Hotel in, met een vleugje Tom Waits-achtig Weimar-cabaret er doorheen gemixt.quote:The group revolves around Koster, one of Jeff Mangum's partners-in-crime from Neutral Milk Hotel, and a collective of Elephant 6-related musicians (Of Montreal's Kevin Barnes, A Hawk and a Hacksaw's Jeremy Barnes, Olivia Tremor Control's John Fernandes and Eric Harris, NMH's Scott Spillane, among others) who lend a hand fleshing out his psych-folk fantasias and laying them to tape.
Ik had het gezien, ja. Was jij er de vorige keer bij? Ben op zich wel benieuwd (huiverig?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:34 schreef ShadyLane het volgende:
The Residents komen weer in Nijmegen
Ik ben er erg benieuwd naar. Deze week eens proberen, op rym is het cijfer net kantje boord.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:25 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb trouwens die CD van The Music Tapes nog geprobeerd die een tijdje terug op Pitchfork werd geprezen, want op zich klonk de samenstelling van de band zeker niet verkeerd:
[..]
De nummers op hun myspace klonken op zich wel tof, maar een hele plaat van die ongein trek ik echt niet. Heel dissonant, ergens tussen The Residents en Neutral Milk Hotel in, met een vleugje Tom Waits-achtig Weimar-cabaret er doorheen gemixt.
Erg vreemde plaat, beluisteren op eigen risico.
Ik ben ook wel benieuwd naar jouw mening, een soort van second opinion.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik ben er erg benieuwd naar. Deze week eens proberen, op rym is het cijfer net kantje boord.
compleet geschift is nog een understatement..quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:15 schreef Grobbel het volgende:
Hier wat foto's van een recent optreden van Of Montreal:
http://www.pitchforkmedia(...)new-york-ny-10-10-08
Echt compleet geschift.
HA! Ziek zeg! Flaming Lips eat your heart out!?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:15 schreef Grobbel het volgende:
Echt compleet geschift.
Daar moet ik echt de volgende keer bij zijn!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
HA! Ziek zeg! Flaming Lips eat your heart out!?
Sowieso is Of Montreal muzikaal vele malen interessanter dan de lipjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, die show van de Flaming Lips blijft vooralsnog onovertroffen (zelfs al was het muzikaal inderdaad wat minder). En ik kan Of Montreal muzikaal totaal niet uitstaan, dus het zal er om hangen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:55 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Sowieso is Of Montreal muzikaal vele malen interessanter dan de lipjes
ok wtf echt een paard! maar dat was ze echt niet gelukt toen ik ze in de kleine zaal van paradiso zag. hoe krijg je daar een paard omhoogquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:15 schreef Grobbel het volgende:
Echt compleet geschift.
Ik wist niet dat zij van Eric's Trip was, nu ben ik dubbelbenieuwd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:07 schreef Grobbel het volgende:
Die nieuwe Mount Eerie ben ik ook wel benieuwd naar.Julie Doiron (Eríc's Trip) heeft op zich wel een stem die zich perfect voor de geluidsexperimentjes van Phil Elvrum zou moeten lenen, dus ik ben benieuwd.
Oh, en hier (wederom) Of Montreal, met dit keer een leuke clip voor het nummer 'Id Engager':
http://www.pitchforkmedia(...)gager-video-premiere
Nog een plaat, bedoel je? Want er is er vorige week nog eentje uitgekomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:31 schreef pfaf het volgende:
Anna, Anna.... Wisten jullie dat Annie in januari 2009 met een nieuw album komt?
Denk het ook niet. 1 leuke single (Heartbeat), en dat was het eigenlijk wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:34 schreef Z het volgende:
Ik zie haar zo af en toe voorbij komen op blogjes. Zou het ooit nog wat worden met haar ...? Ik denk het niet.
Zal wel release in de VS zijn ofzo...quote:2004 Anniemal
* Released on 28 September 2004
* Label: 679
* Formats: CD, digital download
2009 Don't Stop
* To be released in January 2009
* Label: Island Records
* Formats: CD, digital download
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet heel gecharmeerd ben van de Amerikaanse release tov de twee andere platen dus dat ik me wel kan vinden in het cijfer. Daarnaast is PF natuurlijk stemmingzetterij, klopt er niks van en zijn het wanstaltige k*trecensisten!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:28 schreef Z het volgende:
Je Anna wordt niet heel positief ontvangen door PF Bigshadow.
Ik kan me nog zo'n ( of meerdere ) post(s) van je ( en DD (?)) herinneren ja. Als ik haar nieuwe nummer Sweet hoort kan ik me dat nauwelijks voorstellen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef Z het volgende:
Het aller-aller-aller slechtste concert wat ik ooit bij heb gewoond was Annie in de Paradiso overigens. Jeuses, wat was dat slecht.
Weer gelukt!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Denk het ook niet. 1 leuke single (Heartbeat), en dat was het eigenlijk wel.
I Went With Some Friends To See The Flaming Lips is een leuk nummer van Benji Hughes trouwens!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://www.pitchforkmedia(...)s-kevin-barnes-nakedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die foto's van Of Montreal: Geniaal.![]()
gfjfgkjkghljkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
http://www.pitchforkmedia(...)s-kevin-barnes-naked
Wellicht ga ik wel een keer kijken als ze komen. Niks is zeker hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:55 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Daar moet ik echt de volgende keer bij zijn!
Nou, ik zie eigenlijk nooit in het wild een piemel. Niet dat ik nooit een piemel heb gezien, maar het hoeft van mij niet zo vlak na een saucijzenbroodje. Piemels zijn viesquote:
Het zijn wel klootzakken. Ze komen wel naar Duitsland, Frankrijk, en Spanje e.a, maar Nederland ho maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:04 schreef emokid het volgende:
Ik ga hoe dan ook naar of Montreal, ook al spelen ze allemaal naakt. Het is niet dat ik mijn oma meeneem.
En daarme bedoel je zeker niet het mannelijk lid van Kevin Barnes?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef emokid het volgende:
Als ze ons tijdens de hele Skeletal Lamping toer overslaan dan zwaait er wat.
Scherp.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En daarme bedoel je zeker niet het mannelijk lid van Kevin Barnes?
Nee, dan zwaait er echt wat!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:39 schreef emokid het volgende:
Ze moeten het trouwens niet vertikken om The Past Is A Grotesque Animal over te slaan, mochten ze komen.
Nounou.. met die nieuwe is ook niks mis hoor!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:43 schreef emokid het volgende:
Jongens, jongens!
Gewoon de helft van Hissing Fauna dus. De nieuwe kan me gestolen worden.
Het duurde maanden voor ik Hissing Fauna pas echt kon waarderen, dan zal het met deze wel jaren gaan duren vrees ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:44 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nounou.. met die nieuwe is ook niks mis hoor!
Zo slecht is dat album ook weer niet!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:25 schreef emokid het volgende:
IndiepenisIndietimacy is geen tt waard.
Woest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |