Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet heel gecharmeerd ben van de Amerikaanse release tov de twee andere platen dus dat ik me wel kan vinden in het cijfer. Daarnaast is PF natuurlijk stemmingzetterij, klopt er niks van en zijn het wanstaltige k*trecensisten!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:28 schreef Z het volgende:
Je Anna wordt niet heel positief ontvangen door PF Bigshadow.
Ik kan me nog zo'n ( of meerdere ) post(s) van je ( en DD (?)) herinneren ja. Als ik haar nieuwe nummer Sweet hoort kan ik me dat nauwelijks voorstellen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef Z het volgende:
Het aller-aller-aller slechtste concert wat ik ooit bij heb gewoond was Annie in de Paradiso overigens. Jeuses, wat was dat slecht.
Weer gelukt!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Denk het ook niet. 1 leuke single (Heartbeat), en dat was het eigenlijk wel.
I Went With Some Friends To See The Flaming Lips is een leuk nummer van Benji Hughes trouwens!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
HA! Ziek zeg! Flaming Lips eat your heart out!?
http://www.pitchforkmedia(...)s-kevin-barnes-nakedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die foto's van Of Montreal: Geniaal.![]()
gfjfgkjkghljkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
http://www.pitchforkmedia(...)s-kevin-barnes-naked
Wellicht ga ik wel een keer kijken als ze komen. Niks is zeker hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:55 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Daar moet ik echt de volgende keer bij zijn!
Nou, ik zie eigenlijk nooit in het wild een piemel. Niet dat ik nooit een piemel heb gezien, maar het hoeft van mij niet zo vlak na een saucijzenbroodje. Piemels zijn viesquote:
Het zijn wel klootzakken. Ze komen wel naar Duitsland, Frankrijk, en Spanje e.a, maar Nederland ho maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:04 schreef emokid het volgende:
Ik ga hoe dan ook naar of Montreal, ook al spelen ze allemaal naakt. Het is niet dat ik mijn oma meeneem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |