Beetje topsprinter kan ook aardig verspringen, 110mh een ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verspringen en 110 horden vind ik toch een stuk groter verschil met hardlopen dan die zwemmanieren van Phelps
Dat bedoel ik dus, wat Phelps doet is dat 'andere verhaal'. Horden + vlak combinatie is ook mogelijk, maar erg ongebruikelijk, laat staan dat je er dan succesvol bij zou verspringen en uit zou blinken op de 200 en 400.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje topsprinter kan ook aardig verspringen, 110mh een ander verhaal.
Wat is dit nou weer voor een kolder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef DeTolk het volgende:
Phelps is gewoon een zoontje van een rijke amerikaan, dus die kan in mijn ogen nooit "groot" zijn.
Hoy is inderdaad een goede 3rde, alles en iedereen het stront voor de ogen gefietst op de baan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoy is trouwens wel een goede derde, of komt daar nog iemand voor in aanmerking?
Lekker pretentieus weerquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:59 schreef oxylus11 het volgende:
Hoeveel lopers hebben ooit de dubbel op de 100 en 200m gepakt en liepen op allebij de afstanden het wereldrecord? Niet veel denk ik. Dus Bolt ver boven Phelps.
Wel opvallend is te zien dat echte sportkenners meestal Bolt bovenaan zetten terwijl de doorsnee eens in de 4 jaar OS kijkers zoals op de telegraaf.nl site meestal voor Phelps kiezen. Blijkbaar moet je wat meer inzicht hebben om te zien dat wat Bolt heeft gedaan kwantitatief minder is, maar kwalitatief superieur aan Phelps.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:59 schreef oxylus11 het volgende:
Hoeveel lopers hebben ooit de dubbel op de 100 en 200m gepakt en liepen op allebij de afstanden het wereldrecord? Niet veel denk ik. Dus Bolt ver boven Phelps.
Wel opvallend is te zien dat echte sportkenners meestal Bolt bovenaan zetten terwijl de doorsnee eens in de 4 jaar OS kijkers zoals op de telegraaf.nl site meestal voor Phelps kiezen. Blijkbaar moet je wat meer inzicht hebben om te zien dat wat Bolt heeft gedaan kwantitatief minder is, maar kwalitatief superieur aan Phelps.
Kai Zou die bij het turnen 3 keer goud won, maar dat is denk ik weinigen opgevallen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoy is trouwens wel een goede derde, of komt daar nog iemand voor in aanmerking?
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:59 schreef oxylus11 het volgende:
Die turner heeft daar wel minstens een dubieuze jury-beslissing voor nodig gehad.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kai Zou die bij het turnen 3 keer goud won, maar dat is denk ik weinigen opgevallen.
Bekele die de dubbel wint (5K en 10K) verdient ook wel een vermelding.
Zo'n dubbel pakken op de 100/200 m is vrij standaard, als ie nou ook nog aan verspringen had meegedaan, zoals Owens lang geleden...quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:26 schreef Ciolekfan het volgende:
Phelps is de held van de spelen met Bolt op een mooie 2de plaats
yeah right.....quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:59 schreef oxylus11 het volgende:
Bolt was toch sneller?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:56 schreef Vitalogy het volgende:
Als Michael Jonhson nu had gelopen ipv 96 dan had Bolt nooit en te nimmer de 200 gewonnen.
hij bedoelt te zeggen dat de prestatie van Johnson destijds úitzonderlijk was. En als zo'n meneer NU zou lopen een veel scherper record zou lopen.quote:
Ik betwijfel het/ Bolt had ook nog tegenwind; had Johnson die ook?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hij bedoelt te zeggen dat de prestatie van Johnson destijds úitzonderlijk was. En als zo'n meneer NU zou lopen een veel scherper record zou lopen.
en zijn vrouwelijke landgenote waarvan de naam me nu ontglipt deed hetzelfde.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:04 schreef Ericr het volgende:
Bekele die de dubbel wint (5K en 10K) verdient ook wel een vermelding.
Tirunesh Dibaba, ook een zeer knappe prestastie inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
en zijn vrouwelijke landgenote waarvan de naam me nu ontglipt deed hetzelfde.
Ook prachtprestaties maar verdwijnen helaas een beetje in de schaduw van al het andere sportgeweld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |